Maand geleden een nieuw gsm abo genomen met de nokia 5800 expressmusic
Top toestel
Na 2,5 week echter bleef mijn beeld 'gedempt' staan, of bleef mijn touchscreen uit en donker als ik hem van de vergrendeling haalde.
Hij reageerde ook nergens op. niet erg handig als smorgens om half 5 je wekker gaat en je hem niet af kan zetten
Anyhoe, ik naar de KPN bizz store waar ze direct nieuwe soft/firm ware erop gezet hebben.
Top toestel deed het weer perfect, volgende dag....jawel zelfde gezeik.
Dus weer terug naar de Bizz store, omdat de beste man al nieuwe firmware erop gezet had , was de bedoeling om mijn gsm naar Praag te sturen voor garantie van Nokia.
Ik zou hem dan 2 weken kwijt zijn, die man een mooi bonnetje gemaakt met de omschrijving van de klachten en wat hij er al aan gedaan had.
Het toffe was....ik kan mijn reparatie online volgen
Dus ik kijk net voor een update.. en wat schetst mijn verbazing
Beste heer/mevrouw deacon_Tigra, hartelijk dank voor uw reparatieopdracht.
MRA/Order nr: XXXX Uw referentie: XXXX
Toestel: Nokia 5800 XpressMusic
Serienummer: XXXXXXX
Verzenddatum: 28.03.09
Als klacht gaf u op: Als toestel gebeld wordt / of allarm gaat licht de display niet op /beeld blijft gedempt .
is hiervoor in bc al voorzien van sw update niet geholpen
Software probleem
Door u is aangegeven: Fabrieksgarantie
Garantie fabrikant: ja
Gestelde diagnose: software update/herprogrammeren
Reparatiewerkzaamheden: Software Update uitgevoerd.
Klaar voor verzending
Wat een madderfakkers daar, kunnen ze niet lezen dat eral nieuwe software op gezet is, en dat dat geen effect had.
Ik krijg straks dus weer een gsm die het 1 dag doet.
Klacht..... Goedkope kut repair centers in verweggiestan voor 1 euro p/u
Klacht 2...Niet kunnen lezen wat eral gedaan is.
Klacht 3........Nieuw abo hebben en alsnog met mijn oude gsm bellen