abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:10:29 #1
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_67805771
OK hieronder dan een review van mij over een van de goedkoopste hotels in Centrum-London:

http://www.easyhotel.com/

Samen met mijn meissie een lang weekend uitgetrokken om nog een naar London te gaan. Uiteraard heb je dan een slaapplek nodig en laat dat nou net een van de grootste kostenposten zijn voor zo'n weekend.
Aangezien romantiek niet in mijn woordenboek voorkomt (vele jaren bij elkaar en een paar dochters enzo) ging ik dus op zoek naar:

Goedkoop hotel
Centrum
Eigen badkamer inclusief douche en toilet

als eisenpakket.

Toen kwam ik dus op bovenstaande site uit en heb het maar gegokt. Aangezien ik al wel eens met Easyjet gevlogen had en dat als betrouwbare partner had ervaren was het gokelement m.i. niet te groot.

Je hebt overigens de keuze uit 4 verschillende hotels (+ Heathrow en Luton). Wij hadden gekozen voor South Kensington.

Procedure: Alles via internet, creditcard payment dus achteraf.
Ook bij aankomst geen poespas. 1 briefje invullen en doorlopen met je security card of whatever.

Ligging: op 5 minuten lopen van het gelijknamige metro-station met 3 lijnen (!) (Circle, District en Picadilly)
Verder loop je langs een Sainsbury's als je naar de metro gaat (Supermarkt 24/7 open). Erg handig!
Dit hotel lag trouwens in de verlengde straat van de grote musea (Natural History, Science en V & A)

Kamer: enorm klein en verder niks:
1) bed
2) een tv
3) deur met toegang tot SCHOON toilet en douche
4) als je claustrofobisch bent aangelegd (tot in de derde graad van de familie) STOP hier dan met lezen.
5) aangezien ik all-the-way wilde proberen ook maar geen raam gekozen (meerprijs van een paar pond). Je zit dan dus in de kelder. 1 voordeel: erg donker, dus goede nachtrust.
6) geen ontbijt en ook niet mogelijk tegen extra betaling. Vonden wij handig omdat we niet zo houden van die buffet-ontbijten die we gewend waren; en dus iedere morgen fris gedouched op weg voor een engels ontbijt.

Samenvatting: ***** out of ***** omdat in naïef ben en wist dat het klein en minimaal zou zijn. Dus beantwoordde bij ons volledig aan de verwachtigingen inclusief properheid.
Wil je romantisch, ruim, ontbijt, geen oranje dan ook niet doen.
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:12:33 #2
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_67805826
Had je je niet beter kunnen laten arresteren voor openbare dronkenschap? Dan had je alle gewenste faciliteiten *gratis* gekregen + ontbijt op bed...
Lang leve mij! *O*
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:13:41 #3
242666 BeamofLight
pi_67805868
Zo kun je het ook samenvatten ja
pi_67805869
Geen foto's?

En was het dus echt 35 pond? Of waren er nog onvoorziene extra kosten?
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:14:40 #5
242666 BeamofLight
pi_67805899
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:13 schreef RacerDKB het volgende:
Geen foto's?

En was het dus echt 35 pond? Of waren er nog onvoorziene extra kosten?
Ja foto's heb ik wel, maar voegen niks toe: oranje, bed en douche deur.
Nee gewoon 35 pond per nacht per twee. Wel 2 pond creditcard kosten ofzo.
pi_67805981
En wat vond je vrouw/vriendin ervan? Kan me niet voorstellen dat mijn vriendin gelukkig wordt als ik haar meeneem naar een of ander hol in Londen
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:27:26 #7
165512 MASD
Music is dead.
pi_67806304
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Shoombak het volgende:
En wat vond je vrouw/vriendin ervan? Kan me niet voorstellen dat mijn vriendin gelukkig wordt als ik haar meeneem naar een of ander hol in Londen
Het Fritzl-syndroom.
Long live music.
pi_67806670
Ik had uit recenties begrepen dat je met je koffer de koffer in moest omdat er geen andere plaats is om deze neer te zetten.
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:48:55 #9
242666 BeamofLight
pi_67806995
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:16 schreef Shoombak het volgende:
Wij gaan pas een jaartjes samen. Geloof me, op een gegeven moment is het net of je elkaar kent...

Doel van de reis was trouwens ook London zien en dingen doen. Van 's morgens tot 's nachts. Als je het als een vakantie-achtige reis wilt zien, dan is het een afrader. Nogmaals je moet het zien als slaapplek. Niet als verblijfsruimte.
  dinsdag 7 april 2009 @ 20:50:09 #10
242666 BeamofLight
pi_67807059
quote:
Op dinsdag 7 april 2009 20:38 schreef dahei het volgende:
Ik had uit recenties begrepen dat je met je koffer de koffer in moest omdat er geen andere plaats is om deze neer te zetten.
Nee we hadden ieder een grote sporttas rugzak bij en die kon gewoon bij het bed op de grond staan.
pi_67891948
@ TS, dank voor je review maar volgende keer iets meer foto's maken zodat we een betere indruk kunnen krijgen. 1 plaatje zegt nog altijd meer dan 10 woorden niet waar? Daarbij zegt de naam "Easy"je als buitenstaander al genoeg.(Easy Jet..Boot etc)
75 topics = FIN
pi_68891867
Zoiets?

Find your prince, before you start kissing frogs
pi_68945562
Ik mag in augustus een nachtje in zo'n hotel doorbrengen, ben benieuwd Verwacht toch wel een hele hoop ughhh
All management is Strategic Management.
pi_69131313
Hey, bedankt voor de tip!
Altijd handig, goedkope hotels - normaal gaan ik vaak voor hostels (eens met TS - als ik naar Londen ga ben ik toch niet langer dan n uurtje of 4 in zo'n hotelkamertje, lekker belangrijk hoeveel ruimte ik dan heb) maar een eigen kamertje is dan toch wat relaxter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')