Ja weet ik. Het komt hier soms ook met bakken uit de hemel.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok zo direct 20 km, ongeacht het weer, Mike ze adviseren je bij alle weerstypen te trainen
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mijn fout is minder erg dan de jouwe
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:27 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen lieve mensen![]()
Heb alweer een uur hardlopen erop zitten
quote:
Wat ben je nu? (holebi?) en waar?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het komt hier soms ook met bakken uit de hemel.
I know, heb het al eens geprobeerd.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
zoals het er nu voorstaat val ik af. Ik heb 1 stem en dat is de mijne, Bret, de andere met 1 stem, heeft zijn stem te danken aan iemand anders.
Dus als er binnen 24 niet een paar mensen op mij stemmen, dan lig ik eruit, en nee het helpt niet als je je snel registreerd... alleen mensen met een post-geschiedenis mogen stemmen.
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat ben je nu? (holebi?) en waar?
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
och wat dom, hier haal ik 2 fokkers door elkaar![]()
je bent in de VS dus ben je weer homoquote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ik ben lesbisch in Ter Aar.
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent in de VS dus ben je weer homo
Maar hopen dat je't beter doet bij de Vierdaagsequote:
Hij wou weten in welk land je was en of je daar hetero of homo bentquote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja ik begrijp alleen de vraag van HIW niet.
Of hij wilt weten wat ik in elk land ben?
je bent begin april jarig maar viert het achter in mij/meiquote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ik ben lesbisch in Ter Aar.
kan toch helemaal niet, die was door de butler al in de bibliotheek gebruiktquote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, de nieuwe knappe collega en ik zitten elkaar bij de helpdesk de hele tijd de schuld te geven dat de ander de printer heeft stuk gemaakt (again and again and again, dat kreng loopt steeds vast). Nu gaan ze bij de helpdesk eeen quiz maken, de Who did it? quiz. Eerste gok was de kolonel in de studeerkamer met de kandelaar
Ik wil ook een knappe collegaquote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, de nieuwe knappe collega en ik zitten elkaar bij de helpdesk de hele tijd de schuld te geven dat de ander de printer heeft stuk gemaakt (again and again and again, dat kreng loopt steeds vast). Nu gaan ze bij de helpdesk eeen quiz maken, de Who did it? quiz. Eerste gok was de kolonel in de studeerkamer met de kandelaar
ik hoop dat ik wel de finish haalquote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hopen dat je't beter doet bij de Vierdaagse
hij leest toch wel mee? Dat ie dat niet weet.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij wou weten in welk land je was en of je daar hetero of homo bent
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent begin april jarig maar viert het achter in mij/mei?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |