Jeutje dat is geen fijn vooruitzicht...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Xiance het volgende:
nuja ik ging dus slapen.. maar toen las ik iets van een jongen die ik al een poosje volg..
is 24, en heeft gehoord dat ie nu nog maar een paar maanden te leven heeft
tis triest.. 24..
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:21 schreef Xiance het volgende:
tsja.. hoord ook bij het leven!
ik ga slapen... bedenken of ik een baan in de zorg wil!
Oow oke. Ik dacht al Amerika lijkt me toch echt zo'n land dat elke feestdag compleet uitbuit toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel hoor, overal paaseieren, schuimkuikens, complete paaspakketten voor de kinderen (manden vol speelgoed in cellofaan), duizend verschillende eierraapmandjes... Big business hier. Zoals alles
Maar de chocola is hier niet te vreten en ze kennen geen praline
das waar. Je wordt er strontziek van.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke. Ik dacht al Amerika lijkt me toch echt zo'n land dat elke feestdag compleet uitbuit toch?
Yep. Als het pasen is geweest, worden de schappen weer gevuld met vlaggen en allerlei spul voor buitenfeesten (plastic bordjes enzo) met patriottische patronen.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke. Ik dacht al Amerika lijkt me toch echt zo'n land dat elke feestdag compleet uitbuit toch?
voor de 4. of july?quote:Op woensdag 8 april 2009 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Als het pasen is geweest, worden de schappen weer gevuld met vlaggen en allerlei spul voor buitenfeesten (plastic bordjes enzo) met patriottische patronen.
En Memorial Day.quote:
Ow... die...quote:
WTF is Radu?quote:
Euh R. ?! vriend van...quote:Op woensdag 8 april 2009 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF is Radu?
en waar zat je the whole time, bitch?
Nee die heet Ricardo.quote:
Herdenkingsdag, geloof ik. Ik weet ook niet precies wat er gevierd wordt.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... die...
nooit van gehoord...
ej maar mag je wel etenswaren meenemen de VS in?
serieus?quote:
Ooow oke...quote:Op woensdag 8 april 2009 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Herdenkingsdag, geloof ik. Ik weet ook niet precies wat er gevierd wordt.
En ja, zolang het maar niet van een boerderij komt, vlees bevat of granen, geloof ik.
quote:Op woensdag 8 april 2009 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga men bed opzoeken. Slaap lekker alvast
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:03 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh.
Met de auto naar het werk vandaag.. het begint al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |