Daarom zei ik al, kun je niet beter een TTK topic maken?quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:28 schreef Cairon het volgende:
wat en niemand commentaar op de plaatjes die ik heb gepost?
ohhhhh.. ik hups alleen voor de spiegelquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:21 schreef Ang3l het volgende:
Zo. *zweet zweet*
Gastles van m'n favoriete danseres gehad
Morgen spierpijn dus
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:26 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, ik ben mooi op tijd in Nederland om paaseitjes in te slaan
Jawel hoor, overal paaseieren, schuimkuikens, complete paaspakketten voor de kinderen (manden vol speelgoed in cellofaan), duizend verschillende eierraapmandjes... Big business hier. Zoals allesquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]Kennen ze dat niet in Amerika?
Speelt pasen daar eigenlijk nog een beetje een rol?
how do you survive?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel hoor, overal paaseieren, schuimkuikens, complete paaspakketten voor de kinderen (manden vol speelgoed in cellofaan), duizend verschillende eierraapmandjes... Big business hier. Zoals alles
Maar de chocola is hier niet te vreten en ze kennen geen praline
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:40 schreef MisterO het volgende:
Ang3l, heb je Salt nou al een pm gestuurd of wat?
Ik hoop dat je opmerking sarcastisch is!quote:
5 kilo importeren als ik naar nederland gaquote:
ik ben echt een grootgebruiker, maar 5kg heb ik zo weg!quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
5 kilo importeren als ik naar nederland ga
Ik niet, gelukkig. Ik ben meer van het hartig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik ben echt een grootgebruiker, maar 5kg heb ik zo weg!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik hoop dat je opmerking sarcastisch is!![]()
Jij bent the one! Degene die hem moet overtuigen dat homo zijn veel leuker is!
Ja toch? Ze vallen allemaal op jequote:Op dinsdag 7 april 2009 23:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat mijn roeping? Persuade straight guys to the pink side?
Ach welneequote:
WTF American football team?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee
Nou ja, blijkbaar maak ik ze wel nieuwsgierig![]()
De ex, de tattoo boy, het American football team van Eindhoven, de bouwvakker(s), de student(en).
Hele teams, bouwketen en studentensociëteiten vol?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach welnee
Nou ja, blijkbaar maak ik ze wel nieuwsgierig![]()
De ex, de tattoo boy, het American football team van Eindhoven, de bouwvakker(s), de student(en).
Niet het HELE team (slechts 3quote:
Kinkyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |