Jeutje dat is geen fijn vooruitzicht...quote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Xiance het volgende:
nuja ik ging dus slapen.. maar toen las ik iets van een jongen die ik al een poosje volg..
is 24, en heeft gehoord dat ie nu nog maar een paar maanden te leven heeft
tis triest.. 24..
quote:Op woensdag 8 april 2009 00:21 schreef Xiance het volgende:
tsja.. hoord ook bij het leven!
ik ga slapen... bedenken of ik een baan in de zorg wil!
Oow oke. Ik dacht al Amerika lijkt me toch echt zo'n land dat elke feestdag compleet uitbuit toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel hoor, overal paaseieren, schuimkuikens, complete paaspakketten voor de kinderen (manden vol speelgoed in cellofaan), duizend verschillende eierraapmandjes... Big business hier. Zoals alles
Maar de chocola is hier niet te vreten en ze kennen geen praline
das waar. Je wordt er strontziek van.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke. Ik dacht al Amerika lijkt me toch echt zo'n land dat elke feestdag compleet uitbuit toch?
Yep. Als het pasen is geweest, worden de schappen weer gevuld met vlaggen en allerlei spul voor buitenfeesten (plastic bordjes enzo) met patriottische patronen.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke. Ik dacht al Amerika lijkt me toch echt zo'n land dat elke feestdag compleet uitbuit toch?
voor de 4. of july?quote:Op woensdag 8 april 2009 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Als het pasen is geweest, worden de schappen weer gevuld met vlaggen en allerlei spul voor buitenfeesten (plastic bordjes enzo) met patriottische patronen.
En Memorial Day.quote:
Ow... die...quote:
WTF is Radu?quote:
Euh R. ?! vriend van...quote:Op woensdag 8 april 2009 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF is Radu?
en waar zat je the whole time, bitch?
Nee die heet Ricardo.quote:
Herdenkingsdag, geloof ik. Ik weet ook niet precies wat er gevierd wordt.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... die...
nooit van gehoord...
ej maar mag je wel etenswaren meenemen de VS in?
serieus?quote:
Ooow oke...quote:Op woensdag 8 april 2009 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Herdenkingsdag, geloof ik. Ik weet ook niet precies wat er gevierd wordt.
En ja, zolang het maar niet van een boerderij komt, vlees bevat of granen, geloof ik.
quote:Op woensdag 8 april 2009 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga men bed opzoeken. Slaap lekker alvast
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:03 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh.
Met de auto naar het werk vandaag.. het begint al
Zit je in de bottom 2?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:36 schreef Cairon het volgende:
mijn vampier was blijkbaar niet vampier genoeg... en nu heb ik samen met nog iemand anders de minste stemmen!
het is nog volop april doet wat hij wil weerquote:Op woensdag 8 april 2009 10:38 schreef hierissieweer het volgende:
goede morgen! ik heb er geen zin meer in vandaag... Zal morgen ook het zonnetje schijnen? (want elke keer als ik moet werken schijnt de zon, als ik vrij ben is het kutweer....)
Erwin krol is nog ergens familie van mij...quote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is nog volop april doet wat hij wil weer
dus in de ochtend zon, en in de loop van de dag steeds meer regen
en met pasen temperaturen die een stuk lager liggen
[/Erwin Krol mode]
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok zo direct 20 km, ongeacht het weer, Mike ze adviseren je bij alle weerstypen te trainen
Zowel TMM als Mieke gaan komende zomer de 4 daagse lopenquote:
ok die staande vampier met dat mes, in rood en blauw is van jou?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:36 schreef Cairon het volgende:
mijn vampier was blijkbaar niet vampier genoeg... en nu heb ik samen met nog iemand anders de minste stemmen!
Ja een echte vent laat zich niet wegslaan door zon, druppels, regen of wind!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok zo direct 20 km, ongeacht het weer, Mike ze adviseren je bij alle weerstypen te trainen
Project Runway voor comicbooks/tekenaars.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok die staande vampier met dat mes, in rood en blauw is van jou?
Ik vind hem erg mooi en strak vormgegeven, maar ik zou niet voor die voeten gekozen hebben.
Die andere tekeningen zijn van andere tekenaars?
Wat voor een wedstrijd is het?
vertel...
Nee die lopen de andere kant op volgens mij. Ik zit echt in een uithoek van Nijmegen.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zowel TMM als Mieke gaan komende zomer de 4 daagse lopen
komen die voorbij gewandeld op je werk ?
mijn fout is minder erg dan de jouwequote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben tipsy. en what is ur excuse?
het is geloofT met een T..
in je onderscript
as u were
jij voelt je zo verwand met Mieke dat je zijn tijdszone al gaat hanteren ?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ergens op de wereld is het morgen
neequote:Op woensdag 8 april 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij voelt je zo verwand met Mieke dat je zijn tijdszone al gaat hanteren ?
Bianca is pissed off because those fucktards aren't voting for her in the competition, and one of the retards dared suggest "it doesn't look like a vampire".quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Ohh.... Cai! Ik heb van de Storyteller een specifieke opdracht gekregen voor vanavond.... and it involves the sensual and sinister yet psycho ..... Bianca!
zoals het er nu voorstaat val ik af. Ik heb 1 stem en dat is de mijne, Bret, de andere met 1 stem, heeft zijn stem te danken aan iemand anders.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je in de bottom 2?
Kan er ook iemand afvallen iedere keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |