quote:Op woensdag 8 april 2009 00:21 schreef Xiance het volgende:
tsja.. hoord ook bij het leven!
ik ga slapen... bedenken of ik een baan in de zorg wil!
Oow oke. Ik dacht al Amerika lijkt me toch echt zo'n land dat elke feestdag compleet uitbuit toch?quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Jawel hoor, overal paaseieren, schuimkuikens, complete paaspakketten voor de kinderen (manden vol speelgoed in cellofaan), duizend verschillende eierraapmandjes... Big business hier. Zoals alles
Maar de chocola is hier niet te vreten en ze kennen geen praline
das waar. Je wordt er strontziek van.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke. Ik dacht al Amerika lijkt me toch echt zo'n land dat elke feestdag compleet uitbuit toch?
Yep. Als het pasen is geweest, worden de schappen weer gevuld met vlaggen en allerlei spul voor buitenfeesten (plastic bordjes enzo) met patriottische patronen.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke. Ik dacht al Amerika lijkt me toch echt zo'n land dat elke feestdag compleet uitbuit toch?
voor de 4. of july?quote:Op woensdag 8 april 2009 01:03 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yep. Als het pasen is geweest, worden de schappen weer gevuld met vlaggen en allerlei spul voor buitenfeesten (plastic bordjes enzo) met patriottische patronen.
En Memorial Day.quote:
Ow... die...quote:
WTF is Radu?quote:
Euh R. ?! vriend van...quote:Op woensdag 8 april 2009 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
WTF is Radu?
en waar zat je the whole time, bitch?
Nee die heet Ricardo.quote:
Herdenkingsdag, geloof ik. Ik weet ook niet precies wat er gevierd wordt.quote:Op woensdag 8 april 2009 01:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... die...
nooit van gehoord...
ej maar mag je wel etenswaren meenemen de VS in?
serieus?quote:
Ooow oke...quote:Op woensdag 8 april 2009 02:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Herdenkingsdag, geloof ik. Ik weet ook niet precies wat er gevierd wordt.
En ja, zolang het maar niet van een boerderij komt, vlees bevat of granen, geloof ik.
quote:Op woensdag 8 april 2009 02:03 schreef Bartjebart het volgende:
Ik ga men bed opzoeken. Slaap lekker alvast
quote:Op woensdag 8 april 2009 08:03 schreef DR34M3R het volgende:
Mgguh.
Met de auto naar het werk vandaag.. het begint al
Zit je in de bottom 2?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:36 schreef Cairon het volgende:
mijn vampier was blijkbaar niet vampier genoeg... en nu heb ik samen met nog iemand anders de minste stemmen!
het is nog volop april doet wat hij wil weerquote:Op woensdag 8 april 2009 10:38 schreef hierissieweer het volgende:
goede morgen! ik heb er geen zin meer in vandaag... Zal morgen ook het zonnetje schijnen? (want elke keer als ik moet werken schijnt de zon, als ik vrij ben is het kutweer....)
Erwin krol is nog ergens familie van mij...quote:Op woensdag 8 april 2009 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is nog volop april doet wat hij wil weer
dus in de ochtend zon, en in de loop van de dag steeds meer regen
en met pasen temperaturen die een stuk lager liggen
[/Erwin Krol mode]
Wat ga je doen dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok zo direct 20 km, ongeacht het weer, Mike ze adviseren je bij alle weerstypen te trainen
Zowel TMM als Mieke gaan komende zomer de 4 daagse lopenquote:
ok die staande vampier met dat mes, in rood en blauw is van jou?quote:Op woensdag 8 april 2009 08:36 schreef Cairon het volgende:
mijn vampier was blijkbaar niet vampier genoeg... en nu heb ik samen met nog iemand anders de minste stemmen!
Ja een echte vent laat zich niet wegslaan door zon, druppels, regen of wind!quote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok zo direct 20 km, ongeacht het weer, Mike ze adviseren je bij alle weerstypen te trainen
Project Runway voor comicbooks/tekenaars.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok die staande vampier met dat mes, in rood en blauw is van jou?
Ik vind hem erg mooi en strak vormgegeven, maar ik zou niet voor die voeten gekozen hebben.
Die andere tekeningen zijn van andere tekenaars?
Wat voor een wedstrijd is het?
vertel...
Nee die lopen de andere kant op volgens mij. Ik zit echt in een uithoek van Nijmegen.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zowel TMM als Mieke gaan komende zomer de 4 daagse lopen
komen die voorbij gewandeld op je werk ?
mijn fout is minder erg dan de jouwequote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik ben tipsy. en what is ur excuse?
het is geloofT met een T..
in je onderscript
as u were
jij voelt je zo verwand met Mieke dat je zijn tijdszone al gaat hanteren ?quote:Op woensdag 8 april 2009 12:49 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ergens op de wereld is het morgen
neequote:Op woensdag 8 april 2009 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij voelt je zo verwand met Mieke dat je zijn tijdszone al gaat hanteren ?
Bianca is pissed off because those fucktards aren't voting for her in the competition, and one of the retards dared suggest "it doesn't look like a vampire".quote:Op woensdag 8 april 2009 11:13 schreef Ang3l het volgende:
Ohh.... Cai! Ik heb van de Storyteller een specifieke opdracht gekregen voor vanavond.... and it involves the sensual and sinister yet psycho ..... Bianca!
zoals het er nu voorstaat val ik af. Ik heb 1 stem en dat is de mijne, Bret, de andere met 1 stem, heeft zijn stem te danken aan iemand anders.quote:Op woensdag 8 april 2009 09:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zit je in de bottom 2?
Kan er ook iemand afvallen iedere keer?
Ja weet ik. Het komt hier soms ook met bakken uit de hemel.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef TheaterMaMa het volgende:
quote:Op woensdag 8 april 2009 12:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mijn fout is minder erg dan de jouwe
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:27 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen lieve mensen![]()
Heb alweer een uur hardlopen erop zitten
quote:
Wat ben je nu? (holebi?) en waar?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:28 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het komt hier soms ook met bakken uit de hemel.
I know, heb het al eens geprobeerd.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:06 schreef Cairon het volgende:
[..]
zoals het er nu voorstaat val ik af. Ik heb 1 stem en dat is de mijne, Bret, de andere met 1 stem, heeft zijn stem te danken aan iemand anders.
Dus als er binnen 24 niet een paar mensen op mij stemmen, dan lig ik eruit, en nee het helpt niet als je je snel registreerd... alleen mensen met een post-geschiedenis mogen stemmen.
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 8 april 2009 13:32 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Wat ben je nu? (holebi?) en waar?
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
och wat dom, hier haal ik 2 fokkers door elkaar![]()
je bent in de VS dus ben je weer homoquote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ik ben lesbisch in Ter Aar.
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je bent in de VS dus ben je weer homo
Maar hopen dat je't beter doet bij de Vierdaagsequote:
Hij wou weten in welk land je was en of je daar hetero of homo bentquote:Op woensdag 8 april 2009 13:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
ja ik begrijp alleen de vraag van HIW niet.
Of hij wilt weten wat ik in elk land ben?
je bent begin april jarig maar viert het achter in mij/meiquote:Op woensdag 8 april 2009 13:37 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
ik ben lesbisch in Ter Aar.
kan toch helemaal niet, die was door de butler al in de bibliotheek gebruiktquote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, de nieuwe knappe collega en ik zitten elkaar bij de helpdesk de hele tijd de schuld te geven dat de ander de printer heeft stuk gemaakt (again and again and again, dat kreng loopt steeds vast). Nu gaan ze bij de helpdesk eeen quiz maken, de Who did it? quiz. Eerste gok was de kolonel in de studeerkamer met de kandelaar
Ik wil ook een knappe collegaquote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
Whehehe, de nieuwe knappe collega en ik zitten elkaar bij de helpdesk de hele tijd de schuld te geven dat de ander de printer heeft stuk gemaakt (again and again and again, dat kreng loopt steeds vast). Nu gaan ze bij de helpdesk eeen quiz maken, de Who did it? quiz. Eerste gok was de kolonel in de studeerkamer met de kandelaar
ik hoop dat ik wel de finish haalquote:Op woensdag 8 april 2009 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar hopen dat je't beter doet bij de Vierdaagse
hij leest toch wel mee? Dat ie dat niet weet.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hij wou weten in welk land je was en of je daar hetero of homo bent
quote:Op woensdag 8 april 2009 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je bent begin april jarig maar viert het achter in mij/mei?
Kon je hem echt nog niet ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
![]()
![]()
das heul niet waar. Ik ben in september jarig!word ik weer 23
Pak jij Joris nou maar.quote:
Joris 3 pinter ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Pak jij Joris nou maar.
Vanavond weer bij mij he.
Nee, Joris:quote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Joris 3 pinter ?
http://gelkinghe.web-log.(...)27/joris_3pinter.jpg
past inderdaad wel bij Cairon![]()
Dat zie je aan... ?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
mijn eerste gevoel geeft mij modepopje kriebels
Maar je vindt zijn karakter heel leuk!!!quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind hem fysiek niet aantrekkelijk
We're not compatible... on multiple levels.quote:
Nee nee nee! Jullie hadden de weddenschap willen maken of het me zou lukkenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik dacht dat jij Poloboy wel fris en fruitig vond ogen... je had al een heel plan opgesteld over hoe je hem in bed zou lokken.
Rik en ik? He getver nee. Ik val ten eerste niet op blond en ten 2e niet op hockey en kraagjes.quote:Jij en Rik zijn allebei wel een beetje onder de indruk van zijn voorkomen. Je hoeft het niet te ontkennen Ang3l
quote:oh en... *blahblahblah ik maak problemen over het feit dat je zijn foto hier plaatst*
haar en gezicht lijken wel wat gefotosoept in deze omgevingquote:Op woensdag 8 april 2009 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zie je aan... ?
Ik vind het nou niet echt modieus, of de kamer trendy ingericht
Dat klinkt bijna als een compliment, maar ik verzeker je, in het echte leven oogt meneer net zo onflatteus als op de foto... al zal Ang3l het met me oneens zijn... die vind hem natuurlijk in het echt er vele malen aantrekkelijker en beter uitzien dan op de foto.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:05 schreef Stroekie het volgende:
haar en gezicht lijken wel wat gefotosoept in deze omgeving
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is't meer iets voor MisterO. Blond & Braaf.
Maar ja, die is inmiddels al bezet
- "Hij is niet lelijk" is iets anders dan iemand aantrekkelijk vindenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
Laten we even de feiten op een rijtje zetten:
- Je hebt aangegeven dat je hem niet onaantrekkelijk vond.
- Je hebt zijn Hyves.
- Je chat met enige regelmaat met hem.
- Je ziet hem iedere week.
- Hij is al bij je over de vloer geweest.
- Je hebt al aangegeven een plan te hebben om hem in bed te krijgen.
Me dunkt dat Ang3l een zacht plekje in zijn hart heeft voor het Kraagje.
nee, ik vind de foto beter te pruimen dan de echte.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna als een compliment, maar ik verzeker je, in het echte leven oogt meneer net zo onflatteus als op de foto... al zal Ang3l het met me oneens zijn... die vind hem natuurlijk in het echt er vele malen aantrekkelijker en beter uitzien dan op de foto.
Sam.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Dus jij zou sneller gaan voor Erik... of Sam?
Ja, als ik dan TOCH moet kiezen!quote:
En iemand die ik kwlaifficeer als "Ach, hij is nieet lelijk" valt ook niet in mijn "fuckable" categoriequote:Op woensdag 8 april 2009 15:33 schreef Kugari-Ken het volgende:
Iemand die fotogeniek is, is nog lang niet woest aantrekkelijk ofzo. Fotogeniek is dat je goed op een foto staat, meer ook niet.
Staat op de plank boveen de TV waarop de roze PS2 aangesloten staatquote:Foto met hem als Elfenkoning? Volgens mij heb ik die nog nooit gezien...
Haaaaaaaaaaaj!!quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haaaaaaaaaaaj!!![]()
![]()
Uh, ik bedoel *kuch*
Yo.. hoe'st?
het is inderdaad lekker aan die kant jaquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef Xiance het volgende:
JEEEEEEEEJ ik heb een date met de man van mn dromen!!
quote:
Jeej voor youquote:Op woensdag 8 april 2009 16:25 schreef Xiance het volgende:
JEEEEEEEEJ ik heb een date met de man van mn dromen!!
Them being straight is just a minor setbackquote:Op woensdag 8 april 2009 16:34 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee niet gert..
de man van mn dromen!
(as in.. ik had gedroomd dat ik een date had met de ideale man)
zal je zien.. wordt ik morgen wakker wassie hetero
dat werkt alleen voor knappe mannen lke yourselfquote:Op woensdag 8 april 2009 16:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Them being straight is just a minor setback
Dus die date was echt in je dromenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:39 schreef Xiance het volgende:
HAH!
jullie dachten natuurlijk dat ik een ecvhte date had!!
helaas.. ik date alleen nog maar met de tandarts
Hee, de buren, leukquote:
dat is een flinke kuier geweestquote:Op woensdag 8 april 2009 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
https://sportstracker.nok(...)l/index.do?id=835808
OK mensen, dit was toch wel pittig, stevige wind, flinke regenbuien, maar de snelheid vordert, we zitten nu op 5,3 per uur
Vandaag 20,7 km gelopen, dat is historisch te noemen.
Maar ik voel het wel nu, maar ik ben ook trots op mezelf.
Volgende week 25 km en dat zou een duinwandeling kunnen worden, tenzij we dat bewaren voor Scheveningen-Zandvoort, verandering van spijs doet eten.
als niemand hem wil, wil ik welquote:
Oh bitch please!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat werkt alleen voor knappe mannen lke yourself
Het gaat er om hoe je je opstelt. We hebben het een x met de hetero's geanalyseerd.quote:ik krijg ze echt niet om hoor
Dan moet je een keer op de woensdag, als het spel bij mij is, per ongeluk te vroeg komenquote:
Ik mag hopen dat hij dat niet te letterlijk neemtquote:Op woensdag 8 april 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je een keer op de woensdag, als het spel bij mij is, per ongeluk "te vroeg komen"
Tja, hij poetst het dan toch de volgende dag zelf hequote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij dat niet te letterlijk neemt
volgende week?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je een keer op de woensdag, als het spel bij mij is, per ongeluk te vroeg komen
gaan we zondag dan ook alvast romantisch op 1e paasdag s middags aan de oevers van de Rijn wandelen terwijl de rest zich opmaakt voor een strooptoch over de meubelboulevard de dag erop ?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef Xiance het volgende:
Yuri: ja ECHT in mn dromen
Ang3l, toch speeld uiterlijk bij hetero's ook een rol hoor
Stroekie: tuulk ben je wel perfect! we gaan toch samen naar het oudemannen rusthuis?
Over welke Sam heb je het nou?quote:
Ik neem aan dat je me ondertussen geeoed genoeg kent dat je weet dat ik 't NIET over Samjustme hebquote:
Ik weet niet of het dan bij mij is.quote:
Heten er al niet een boel boeken zo?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Dubbel leven is naar de proeflezers...
Ja, ik was even compleet in de warquote:Op woensdag 8 april 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je me ondertussen geeoed genoeg kent dat je weet dat ik 't NIET over Samjustme heb
Het gaat over een jongen in onze RPG groep.
Het is ook een werktitel. De echte titel maak ik pas bekend als het ISBN is aangevraagd om te voorkomen dat anderen hem jattenquote:
Met paprika en champignons?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:22 schreef Desmonkey het volgende:
Een dubbel leven is net als een dubbele omelet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |