Dus die date was echt in je dromenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:39 schreef Xiance het volgende:
HAH!
jullie dachten natuurlijk dat ik een ecvhte date had!!
helaas.. ik date alleen nog maar met de tandarts
Hee, de buren, leukquote:
dat is een flinke kuier geweestquote:Op woensdag 8 april 2009 16:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
https://sportstracker.nok(...)l/index.do?id=835808
OK mensen, dit was toch wel pittig, stevige wind, flinke regenbuien, maar de snelheid vordert, we zitten nu op 5,3 per uur
Vandaag 20,7 km gelopen, dat is historisch te noemen.
Maar ik voel het wel nu, maar ik ben ook trots op mezelf.
Volgende week 25 km en dat zou een duinwandeling kunnen worden, tenzij we dat bewaren voor Scheveningen-Zandvoort, verandering van spijs doet eten.
als niemand hem wil, wil ik welquote:
Oh bitch please!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat werkt alleen voor knappe mannen lke yourself
Het gaat er om hoe je je opstelt. We hebben het een x met de hetero's geanalyseerd.quote:ik krijg ze echt niet om hoor
Dan moet je een keer op de woensdag, als het spel bij mij is, per ongeluk te vroeg komenquote:
Ik mag hopen dat hij dat niet te letterlijk neemtquote:Op woensdag 8 april 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je een keer op de woensdag, als het spel bij mij is, per ongeluk "te vroeg komen"
Tja, hij poetst het dan toch de volgende dag zelf hequote:Op woensdag 8 april 2009 16:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij dat niet te letterlijk neemt
volgende week?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan moet je een keer op de woensdag, als het spel bij mij is, per ongeluk te vroeg komen
gaan we zondag dan ook alvast romantisch op 1e paasdag s middags aan de oevers van de Rijn wandelen terwijl de rest zich opmaakt voor een strooptoch over de meubelboulevard de dag erop ?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef Xiance het volgende:
Yuri: ja ECHT in mn dromen
Ang3l, toch speeld uiterlijk bij hetero's ook een rol hoor
Stroekie: tuulk ben je wel perfect! we gaan toch samen naar het oudemannen rusthuis?
Over welke Sam heb je het nou?quote:
Ik neem aan dat je me ondertussen geeoed genoeg kent dat je weet dat ik 't NIET over Samjustme hebquote:
Ik weet niet of het dan bij mij is.quote:
Heten er al niet een boel boeken zo?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:02 schreef wonderer het volgende:
Oh ja. Dubbel leven is naar de proeflezers...
Ja, ik was even compleet in de warquote:Op woensdag 8 april 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je me ondertussen geeoed genoeg kent dat je weet dat ik 't NIET over Samjustme heb
Het gaat over een jongen in onze RPG groep.
Het is ook een werktitel. De echte titel maak ik pas bekend als het ISBN is aangevraagd om te voorkomen dat anderen hem jattenquote:
Met paprika en champignons?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:22 schreef Desmonkey het volgende:
Een dubbel leven is net als een dubbele omelet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |