Ja, hij ging hevig tekeer, mooi was datquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog zo'n sufkut die niet met z'n postrechten kan omgaan.
Sufkut.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Nog zo'n sufkut die niet met z'n postrechten kan omgaan.
"~weten wanneer je moet soppen."quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sufkut.
Je moet gewoon weten wanneer je moet stoppen.
Tienermeisjes.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
"~weten wanneer je moet soppen."
Ik las het.
Inderdaad, genieten was dat. Om 5 uur 's ochtends vermaak in de KLB SCquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:47 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, hij ging hevig tekeer, mooi was dat
Het was beter dan een film.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad, genieten was dat. Om 5 uur 's ochtends vermaak in de KLB SC![]()
altijdquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:57 schreef McFearless het volgende:
Zijn we nog een beetje geil?
10 posts achter elkaar met "kanker Remlof dit, kanker Remlof dat"quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:58 schreef NoelGallagher het volgende:
Het was beter dan een film.
Inderdaad, ik was het helemaal niet met hem eens, hoe durft ie.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
10 posts achter elkaar met "kanker Remlof dit, kanker Remlof dat"
Een schande voor KLB inderdaad.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef NoelGallagher het volgende:
Inderdaad, ik was het helemaal niet met hem eens, hoe durft ie.
Ja, ik ook wel een beetje, het was een goed mens.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:02 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een schande voor KLB inderdaad.
Toch mis ik hem wel een klein beetje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |