Oke, tis tegen de buuv, maar eh.. wat?!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee mallerd. Overhemdenhaat.![]()
Oeh lekker naar Londen! Da's leuk. Ga je alleen of met CarEl?
Alleen of met je man? Ja, ik weet zijn naam niet dus maar CarEl. Karel! Ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:29 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oke, tis tegen de buuv, maar eh.. wat?!
Ik word er een beetje melancholisch van.quote:
Regent het zó hard ineens?quote:
Ben er alleen op het vliegveld geweestquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik word er een beetje melancholisch van.Ben er tien jaar geleden voor het laatst geweest.
Op mn werk noemen suh muh zo. Karel! Ja!quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Alleen of met je man? Ja, ik weet zijn naam niet dus maar CarEl. Karel! Ja!
Ik twee keer op een korte vakantie. Eén lang weekend met familie (vader) en één keer een week op bezoek bij een vakantievriendinnetje die ik in Praag had ontmoet.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:39 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ben er alleen op het vliegveld geweest
December 2007 voor 't laatst.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:36 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik word er een beetje melancholisch van.Ben er tien jaar geleden voor het laatst geweest.
Nee, nog steeds droogquote:
Awww.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee ik mocht niet mee naar London. *snik*
Maar of de haarese meegaat weet ik eigenlijk niet.![]()
Nou, ga ik maar even dweilen dan.
Regular visitor dus..quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
December 2007 voor 't laatst.
Kan niet wachten op het moment dat je dan uit het vliegtuig stapt en dan gewoon 3 dagen Londen voor de boeg hebt
Pas anderhalf jaar geleden, minder zelfs, dat is toch hartstikke recent?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:51 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja dat was ik.
Maar dat lag even stil. Komt vast wel weer!
Omdat het kan! En het is gezellig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie gaan hier hard, waarom is dat
Old habits die hardquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jullie gaan hier hard, waarom is dat
Oeh ik heb zoiets met Curacao en wil daar dolgraag nog eens heenquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik twee keer op een korte vakantie. Eén lang weekend met familie (vader) en één keer een week op bezoek bij een vakantievriendinnetje die ik in Praag had ontmoet.![]()
Verder heb ik niks van Engeland gezien.
Redelijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pas anderhalf jaar geleden, minder zelfs, dat is toch hartstikke recent?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |