En ik zit dus met mijn schenen tegen die prullenbak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:55 schreef Nobu het volgende:
Ik zoek altijd die met blauwe banken op, daar zit de prullenbak tenminste niet zo in de weg als ik uit het raam wil staren.
Waarom zou ik daar in gaan zitten?quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:56 schreef plakkert- het volgende:
Ga eens in een Veolia trein zitten. Zit je met zn 3en naast elkaar. Klaag dan nog maar eens over de NS.
Die treinen zijn heel relaxtquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:56 schreef plakkert- het volgende:
Ga eens in een Veolia trein zitten. Zit je met zn 3en naast elkaar. Klaag dan nog maar eens over de NS.
Die intercitysquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:00 schreef Magnetrondoos4 het volgende:
Over welke nieuwe treinen heb je het? Die nieuwe sprinter tussen Utrecht en Den Haag vindt ik echt lekker. Hij is ruim, eindelijk wat beenruimte. Stoelen zitten net iets beter als in de oude sprinters en hij ruikt nog steeds naar nieuw vindt ik.
ICK of ICRm? Laatstgenoemde is iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef stamppot het volgende:
Indd kut treinen, ik kan er ook niet normaal in zitten. beter die ouwe ragdingen met in de 2e klas ook losse coupe's daar chill je de tent uit.
Die zijn helemaal ideaal, maar volgens mij rijden die dingen tegenwoordig allemaal in Brabant rond.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:03 schreef stamppot het volgende:
beter die ouwe ragdingen met in de 2e klas ook losse coupe's daar chill je de tent uit.
Vroeger, toen stonken de treinen pas!quote:
Op het traject amsterdam - amersfoort zie ik ze nog regelmatig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Die zijn helemaal ideaal, maar volgens mij rijden die dingen tegenwoordig allemaal in Brabant rond.
jup. ik zit er erg vaak in. verder rijden daar ook erg vaak de internationale treinen waar je ook als een koning zit.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:08 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Op het traject amsterdam - amersfoort zie ik ze nog regelmatig.
Krijg de graftyfus, ik ga doorgaans altijd met de auto (die van mezelf ja), af en toe maar met de treinquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:06 schreef kikoooooo het volgende:
[..]Daar is de eerste loserige ov rukker al
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |