15,99 in de aanbieding bij Gall & Gall, normaal 18,99.quote:
Als ik de smaak in een woord moet omschrijven zeg ik: Strepsils. Als ik de smaak er bij noem is het Strepsils Citroen & Honingquote:Fladderak is een typische Groningse sterke drank.
De jeneverachtige drank wordt gemaakt met onder andere citroen, kaneel, anijs en vooral kruidnagel.
Van oorsprong komt het uit Onderdendam, maar tegenwoordig wordt het gemaakt in de stad Groningen onder de naam Hoogholtje Fladderak.
Eh ja, en jij bent het gewendquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ik tjdens een laatste nachtelijke test binnen 8 seconden mijn gevechtspak aanhad na een alarmering. Scheelt ook wel wat.
Dat klinkt heul niet slechtquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
15,99 in de aanbieding bij Gall & Gall, normaal 18,99.
[..]
Als ik de smaak in een woord moet omschrijven zeg ik: Strepsils. Als ik de smaak er bij noem is het Strepsils Citroen & Honing
Eerste keer is even schrikken, maar daarna is het best okayquote:
Ja.quote:
Ja, bij de officiële clip zit een intro van bijna een minuut die ik nu niet kon gebruikenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Tim, dat liedje bij de Jonas Brothers...dat is toch van Kate Perry?
Nou weet ik nóg niet hoe zij klinken.
Pardon, service!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Tim, dat liedje bij de Jonas Brothers...dat is toch van Kate Perry?
Nou weet ik nóg niet hoe zij klinken.
Nu moet ik wel bekennen dat het aantrekken van een NBC pak inclusief masker 20 seconden extra kost.quote:
Nope, altijd in boxershorts. Maar nu ik dat bericht gelezen heb...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Slapen jullie allemaal in pyjama?
Nu ik dat berichtje heb gelezen, moet ik misschien maar altijd een pyjama aantrekken. Niet dat de kans groot is dat we hier een aardbeving krijgen, maar áls het gebeurt is het wel zo lullig.
En in het geval van brand kan die 30 seconden dus je leven kostenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu moet ik wel bekennen dat het aantrekken van een NBC pak inclusief masker 20 seconden extra kost.
Van wakker worden tot compleet NBC beschermd dus binnen 30 seconden.
Voor het slapen gaan ok, maar tijdens het slape heb je dat toch niet aan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, altijd in boxershorts. Maar nu ik dat bericht gelezen heb...
Hoe grappig zou het zijn als ze je vinden tussen de brokstukken... en je staat daar met zo'n ding aan![]()
Denk dat de brandweer je per direct weer gaat ingraven
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, altijd in boxershorts. Maar nu ik dat bericht gelezen heb...
Hoe grappig zou het zijn als ze je vinden tussen de brokstukken... en je staat daar met zo'n ding aan![]()
Denk dat de brandweer je per direct weer gaat ingraven
Maar dan ga je er vanuit dat iedereen slaapt tijdens de aardbevingquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan ok, maar tijdens het slape heb je dat toch niet aan!
Wat ik dus al eerder schreef, dan sta ik in m'n nakie buiten. Ik leef liever.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in het geval van brand kan die 30 seconden dus je leven kosten
Dan weten we ook wat voor speeltjes jij hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Voor het slapen gaan ok, maar tijdens het slape heb je dat toch niet aan!
Reken maar dat als ik zo'n slurf zou dragen ik niet slaap.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan ga je er vanuit dat iedereen slaapt tijdens de aardbeving
Dat was nou de mental picture die ik kreeg toen MaJo het concert van gisteren omschreefquote:
Zien is weten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weten we ook wat voor speeltjes jij hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weten we ook wat voor speeltjes jij hebt.
Zit je Wyccie op te pikken?quote:
Abbaquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ja, ze zijn fan van Abba. Waar ik dan weer helemaal niks mee heb.
Zij heeft opmerkingen over mijn slurf!quote:
Ja, Wyc. Wat is dat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij heeft opmerkingen over mijn slurf!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Niks. Ik lach hem alleen maar keihard uit.
Ik denk dat ik dat ook zou doen als ik zo iets aan zou hebben en in de spiegel zou kijken!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:50 schreef wyccie het volgende:
Niks. Ik lach hem alleen maar keihard uit.
Abba?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ga zo denk op bed mijn boek lezen en keihard, keigoeie muziek draaien. Daar hebt ik heel veel zin in.
Neequote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij heeft opmerkingen over mijn slurf!
Zijn die niet keigoed dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Abba geeft slechts middelbare schoolherinneringen
Oh jawelquote:
Roger.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh jawel![]()
Maar alles heeft een tijd en plaats
Foto's !?quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
De zanger van Erasure heeft een betere ass dan ik.
Sorry, Fok zou Fok niet zijn zonder deze opmerking:quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef wyccie het volgende:
De zanger van Erasure heeft een betere ass dan ik.
Hij bedoelde mijn middelbare schoolherinneringenquote:
quote:
quote:
Een date?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Nesle het volgende:avond
Moet dit paasweekend drie keer werken, KECHING
En eh Tim, wat moet jij met mijn naam?![]()
Niks, maar ik zat naar de OP te kijken en bedacht toen dat ik van de meeste vaste cast de echte voornaam wist, maar de jouwe niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:01 schreef Nesle het volgende:avond
Moet dit paasweekend drie keer werken, KECHING
En eh Tim, wat moet jij met mijn naam?![]()
Zo, de romantiek hangt in de lucht vanavondquote:
J?quote:
Nee, dat was het eerste plaatje dat ik vond op voodooquote:
Lijkt er wel op.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo, de romantiek hangt in de lucht vanavond
Urbanus?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij (Jezus) is gelijk ne grote in zijn sportwagen gekropen
"Al wie dat mij volgen wil zal wreed hard moeten lopen!"
Wat zijn trouwens jouw LL-plannen. Ga je nog dit jaar?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hij (Jezus) is gelijk ne grote in zijn sportwagen gekropen
"Al wie dat mij volgen wil zal wreed hard moeten lopen!"
Jaquote:
Jaquote:Op woensdag 8 april 2009 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens jouw LL-plannen. Ga je nog dit jaar?
Lijkt me verstandig want de verkoop gaat hardquote:Op woensdag 8 april 2009 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja
[..]
JaHet salaris dat ik morgen ga krijgen daar maar aan besteden
De last minute van vorig jaar had wel wat maar zekerheid is ook wel prettigquote:Op woensdag 8 april 2009 00:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig want de verkoop gaat hard
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
Foto's !?
Jullie begrijpen toch wel dat ik dan foto's van Andy Bell ga laten zien.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:56 schreef Nembrionic het volgende:
Sorry, Fok zou Fok niet zijn zonder deze opmerking:
pics!
Nee, zo naief zijn we wel.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen toch wel dat ik dan foto's van Andy Bell ga laten zien.
Voor Billy's peroxido-lokken?quote:Op woensdag 8 april 2009 00:10 schreef Cobra4 het volgende:
Blijft een favoriet van mij. En niet alleen voor de muziek.![]()
Nee, ik verwacht een vergelijking tussen Andy's en je eigen bips.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen toch wel dat ik dan foto's van Andy Bell ga laten zien.
Deal! Kijk jij naar de lokken van Billy dan kijk ik naar de vrouw in de clip.quote:
Dat dus. En nu ga ik naar bed in de hoop morgen wakker te worden en mijn kop koffie op te drinken onder het genot van een krantje en de kont van Wycciequote:Op woensdag 8 april 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ik verwacht een vergelijking tussen Andy's en je eigen bips.
En daarom nu maar even gedaan, ik had nog voldoende saldoquote:Op woensdag 8 april 2009 00:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De last minute van vorig jaar had wel wat maar zekerheid is ook wel prettig
Hoho, het was JOUW favo clip, niet de mijnequote:Op woensdag 8 april 2009 00:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deal! Kijk jij naar de lokken van Billy
Daar heb ik Idol's clip niet voor voor nodigquote:dan kijk ik naar de vrouw in de clip.
Gelukkig ben jij er ook tijdens de komende meet, dus komt het wel goed!quote:
Altijd een meevallerquote:Op woensdag 8 april 2009 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En daarom nu maar even gedaan, ik had nog voldoende saldo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |