quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:04 schreef Soempie het volgende:
Maarre, ik ben morgen in Groningen. Heb je tussen de middag tijd?
Ik heb hem deze week nodig om een vrijstelling te krijgen voor een vak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:24 schreef Etcetera het volgende:
Kun je dat ding niet volgende week gaan halen
Dat ze het niet op willen sturen vind ik wel logischquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb hem deze week nodig om een vrijstelling te krijgen voor een vak.
En opsturen willen ze niet doen.![]()
Maar, in de trein kan ik wel goed leren.
Ik mocht een zonnebloem meenemen, waar ik dan eerst een dag mee zou rondsjouwen voor ik de kans had het in een vaas te zettenquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon 'm ophalen bij de balie, dat was alles
Hmmz, mijn P zat nog een hele poppenkast aan vast. Bachelor heb ik aan de balie opgehaaldquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik kon 'm ophalen bij de balie, dat was alles
Ik ook. Iedereen kan wel bellen en vragen om m'n propedeuse.quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ze het niet op willen sturen vind ik wel logisch
Dat lijkt me best wel een verkeerde volgordequote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz, mijn P zat nog een hele poppenkast aan vast. Bachelor heb ik aan de balie opgehaald
kthxbye
Daar ben ik ook benieuwd naar.quote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ohoh, ik ben weer vergeten hoe Nesle in het echt heet
Ik hoop dat ik dat met mijn bachelor ook mag doen als ik 'm haalquote:Op dinsdag 7 april 2009 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz, mijn P zat nog een hele poppenkast aan vast. Bachelor heb ik aan de balie opgehaald
kthxbye
Tja, kleine studie, had les van m'n profquote:Op dinsdag 7 april 2009 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ook. Iedereen kan wel bellen en vragen om m'n propedeuse.![]()
Etc, ik ga hem ook ophalen bij de balie. Je zal hem maar tijdens een college toegestopt krijgen.![]()
Er was eerst een gerucht dat het om een bekende bij de Luchtmacht zou gaan. Later bleek het dus te gaan om een collega bij de Landmacht (RIP).quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:47 schreef Nembrionic het volgende:
Dat begreep ik al
Maar was dat meer in zijn algemeenheid of kende je die jongen?
Foto's !?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef MaJo het volgende:
Op een gegeven moment was ik aan de beurtik liep de catwalk, jatte het drumstokje van een fan en ging daarmee 'don't you want me baby' naar hem zingen
mijn actie was de hit van de avond en werd met een groot applaus beloond
![]()
![]()
En nu krijg ik weer trek!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:21 schreef Nembrionic het volgende:
Een vriendin die een tijdje in Kameroen zit post net dit
[..]
ah bah.quote:
Shit ja, ze hebben toch wel foto's gemaakt he, MaJo?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |