15,99 in de aanbieding bij Gall & Gall, normaal 18,99.quote:
Als ik de smaak in een woord moet omschrijven zeg ik: Strepsils. Als ik de smaak er bij noem is het Strepsils Citroen & Honingquote:Fladderak is een typische Groningse sterke drank.
De jeneverachtige drank wordt gemaakt met onder andere citroen, kaneel, anijs en vooral kruidnagel.
Van oorsprong komt het uit Onderdendam, maar tegenwoordig wordt het gemaakt in de stad Groningen onder de naam Hoogholtje Fladderak.
Eh ja, en jij bent het gewendquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:34 schreef Cobra4 het volgende:
Nou moet ik wel zeggen dat ik tjdens een laatste nachtelijke test binnen 8 seconden mijn gevechtspak aanhad na een alarmering. Scheelt ook wel wat.
Dat klinkt heul niet slechtquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
15,99 in de aanbieding bij Gall & Gall, normaal 18,99.
[..]
Als ik de smaak in een woord moet omschrijven zeg ik: Strepsils. Als ik de smaak er bij noem is het Strepsils Citroen & Honing
Eerste keer is even schrikken, maar daarna is het best okayquote:
Ja.quote:
Ja, bij de officiële clip zit een intro van bijna een minuut die ik nu niet kon gebruikenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Tim, dat liedje bij de Jonas Brothers...dat is toch van Kate Perry?
Nou weet ik nóg niet hoe zij klinken.
Pardon, service!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:38 schreef wyccie het volgende:
Tim, dat liedje bij de Jonas Brothers...dat is toch van Kate Perry?
Nou weet ik nóg niet hoe zij klinken.
Nu moet ik wel bekennen dat het aantrekken van een NBC pak inclusief masker 20 seconden extra kost.quote:
Nope, altijd in boxershorts. Maar nu ik dat bericht gelezen heb...quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:31 schreef wyccie het volgende:
Slapen jullie allemaal in pyjama?
Nu ik dat berichtje heb gelezen, moet ik misschien maar altijd een pyjama aantrekken. Niet dat de kans groot is dat we hier een aardbeving krijgen, maar áls het gebeurt is het wel zo lullig.
En in het geval van brand kan die 30 seconden dus je leven kostenquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu moet ik wel bekennen dat het aantrekken van een NBC pak inclusief masker 20 seconden extra kost.
Van wakker worden tot compleet NBC beschermd dus binnen 30 seconden.
Voor het slapen gaan ok, maar tijdens het slape heb je dat toch niet aan!quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, altijd in boxershorts. Maar nu ik dat bericht gelezen heb...
Hoe grappig zou het zijn als ze je vinden tussen de brokstukken... en je staat daar met zo'n ding aan![]()
Denk dat de brandweer je per direct weer gaat ingraven
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, altijd in boxershorts. Maar nu ik dat bericht gelezen heb...
Hoe grappig zou het zijn als ze je vinden tussen de brokstukken... en je staat daar met zo'n ding aan![]()
Denk dat de brandweer je per direct weer gaat ingraven
Maar dan ga je er vanuit dat iedereen slaapt tijdens de aardbevingquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor het slapen gaan ok, maar tijdens het slape heb je dat toch niet aan!
Wat ik dus al eerder schreef, dan sta ik in m'n nakie buiten. Ik leef liever.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En in het geval van brand kan die 30 seconden dus je leven kosten
Dan weten we ook wat voor speeltjes jij hebt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Cobra4 het volgende:
Voor het slapen gaan ok, maar tijdens het slape heb je dat toch niet aan!
Reken maar dat als ik zo'n slurf zou dragen ik niet slaap.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dan ga je er vanuit dat iedereen slaapt tijdens de aardbeving
Dat was nou de mental picture die ik kreeg toen MaJo het concert van gisteren omschreefquote:
Zien is weten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weten we ook wat voor speeltjes jij hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan weten we ook wat voor speeltjes jij hebt.
Zit je Wyccie op te pikken?quote:
Abbaquote:Op dinsdag 7 april 2009 23:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Ja, ze zijn fan van Abba. Waar ik dan weer helemaal niks mee heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |