serieus?quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:14 schreef MarMar het volgende:
Njah, dat gaat niet werken, ik kan niet gillen
ook voor jou geldt. jij kan waarschijnlijk wél heel erg hard gillen. dat geluid doet oerpijn aan de oren en doet even afleiden van agressie. beter dan welke karatetrap dan ook. zeker voor mannen die zo graag willen vechten in the first place.quote:Op dinsdag 14 april 2009 19:48 schreef MaLo het volgende:
Het ligt er denk ik ook aan of het een bekende is die iets overkomt, of een onbekende.
Mijn vriend is een keer uit het niets in elkaar geslagen door een kerel van 2 bij 2 meter. (Achteraf bleek dat die gast zich vergist had, hij dacht dat mijn vriend iemand anders was). Na de eerste klap, waardoor mijn vriend versuft tegen een hek aanviel, ben ik aan de arm van die gast gaan hangen en schreeuwde, hou op, hou op! Dat had weinig effect; hij woog zeker het dubbele van mij
. Uiteindelijk hebben twee vrienden van hem hem van mijn vriend moeten sleuren.
Ik deed dus wel wat, ook al had het geen effect.
Mocht ik echter zien dat dit een onbekende gebeurde, dan had ik waarschijnlijk niks gedaan.
en krabben ?quote:Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
Dus ik moet wel trappen en meppen en vooral haren trekken
hoe groot de persoon ook is, je kan altijd proberen tegen z'n strot te slaan (als je hard genoeg slaat dan) om 'm te stoppenquote:Op dinsdag 14 april 2009 19:48 schreef MaLo het volgende:
Het ligt er denk ik ook aan of het een bekende is die iets overkomt, of een onbekende.
Mijn vriend is een keer uit het niets in elkaar geslagen door een kerel van 2 bij 2 meter. (Achteraf bleek dat die gast zich vergist had, hij dacht dat mijn vriend iemand anders was). Na de eerste klap, waardoor mijn vriend versuft tegen een hek aanviel, ben ik aan de arm van die gast gaan hangen en schreeuwde, hou op, hou op! Dat had weinig effect; hij woog zeker het dubbele van mij
. Uiteindelijk hebben twee vrienden van hem hem van mijn vriend moeten sleuren.
Ik deed dus wel wat, ook al had het geen effect.
Mocht ik echter zien dat dit een onbekende gebeurde, dan had ik waarschijnlijk niks gedaan.
Wat een topactie van jequote:
Als dat echt werkt, goeie tip!quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ook voor jou geldt. jij kan waarschijnlijk wél heel erg hard gillen. dat geluid doet oerpijn aan de oren en doet even afleiden van agressie. beter dan welke karatetrap dan ook. zeker voor mannen die zo graag willen vechten in the first place.
Bijten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |