abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68013239
* MarMar doet meestal sneller dan ze denkt.
Dus ja, ik zou ingrijpen en heb dat ook wel es gedaan.
Of het altijd verstandig is, is een tweede.. ik heb tot nu toe mazzel gehad.
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:12:30 #102
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68015464
vrouwen moeten in agressieve situaties hun handen op hun oren leggen en gaan gillen, zo hard als ze ooit gegild hebben. geloof me, dat is heel erg eng en afleidend. iets wat je nodig hebt in agressieve situaties.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_68015552
Njah, dat gaat niet werken, ik kan niet gillen
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:29:12 #104
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68016066
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:14 schreef MarMar het volgende:
Njah, dat gaat niet werken, ik kan niet gillen
serieus?
  dinsdag 14 april 2009 @ 19:48:27 #105
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_68016736
Het ligt er denk ik ook aan of het een bekende is die iets overkomt, of een onbekende.

Mijn vriend is een keer uit het niets in elkaar geslagen door een kerel van 2 bij 2 meter. (Achteraf bleek dat die gast zich vergist had, hij dacht dat mijn vriend iemand anders was ). Na de eerste klap, waardoor mijn vriend versuft tegen een hek aanviel, ben ik aan de arm van die gast gaan hangen en schreeuwde, hou op, hou op! Dat had weinig effect; hij woog zeker het dubbele van mij . Uiteindelijk hebben twee vrienden van hem hem van mijn vriend moeten sleuren.
Ik deed dus wel wat, ook al had het geen effect.

Mocht ik echter zien dat dit een onbekende gebeurde, dan had ik waarschijnlijk niks gedaan .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
  dinsdag 14 april 2009 @ 22:04:26 #106
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_68021949
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:48 schreef MaLo het volgende:
Het ligt er denk ik ook aan of het een bekende is die iets overkomt, of een onbekende.

Mijn vriend is een keer uit het niets in elkaar geslagen door een kerel van 2 bij 2 meter. (Achteraf bleek dat die gast zich vergist had, hij dacht dat mijn vriend iemand anders was ). Na de eerste klap, waardoor mijn vriend versuft tegen een hek aanviel, ben ik aan de arm van die gast gaan hangen en schreeuwde, hou op, hou op! Dat had weinig effect; hij woog zeker het dubbele van mij . Uiteindelijk hebben twee vrienden van hem hem van mijn vriend moeten sleuren.

Mocht ik echter zien dat dit een onbekende gebeurde, dan had ik waarschijnlijk niks gedaan .
ook voor jou geldt. jij kan waarschijnlijk wél heel erg hard gillen. dat geluid doet oerpijn aan de oren en doet even afleiden van agressie. beter dan welke karatetrap dan ook. zeker voor mannen die zo graag willen vechten in the first place.
pi_68032769
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

serieus?
Serieus ja!

Dus ik moet wel trappen en meppen en vooral haren trekken
pi_68032946
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:37 schreef MarMar het volgende:

[..]

Dus ik moet wel trappen en meppen en vooral haren trekken
en krabben ?
Have no fear, have a beer
pi_68032989
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:43 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

en krabben ?
echt niet, straks breekt m'n nagel!!!

wie niet sterk is moet slimgemeen zijn
  woensdag 15 april 2009 @ 11:24:04 #110
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_68034173
Ik weet gewoon zeker dat ik het niet zou doen. Ik denk daar teveel bij na en besef me de risico's veel te groot. Mocht het nodig zijn zou ik wel het alarmnummer bellen, maar ik zou altijd proberen om me uit de voeten te maken. Bij een vechtpartij heb ik niets te zoeken. Heb zelf ook nog nooit ruzie gehad in al die jaren uitgaan want ben van mening dat je dat toch echt wel zelf schuld bent. Ik zal me altijd omdraaien als iemand een dreigende toon naar me uit, waarom zou ik me in godsnaam druk maken om iemand die ik niet ken Misschien als het om een van mijn vrienden zou gaan, maar zij denken gelukkig net zoals ik.
Don't let my username fool you...
  woensdag 15 april 2009 @ 12:50:06 #111
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_68036835
Lang verhaal:

Ik fietste eens naar een feest toe in het centrum en ik zie in de verte een 2 jongens een kruispunt oprennen. Zodra ik dichterbij kom zie ik dus dat de één de ander achterna zat en hem nu te pakken had en hem met een flinke stoot neerhaalt. Jongen ligt op de grond en de ander begint op hem in te trappen. Inmiddels staan er een aantal auto's stil omdat ze het midden op het kruispunt doen. Paar mensen stappen uit, maar blijven kijken. Ik moet via het fietspad erlangs en ik zie dat de jongen vol op z'n gezicht getrapt wordt, ik dacht dat iemand wel zou ingrijpen maar een mannetje of 6 blijft staan kijken. Ik spring dan van me fiets af en ren het kruispunt op en terwijl die ene vent nog aan het trappen in duw ik hem hard van zijkant zodat hij bijna valt. De jongen die op de grond ligt probeert op te krabbelen maar valt meteen weer omdat hij compleet de weg kwijt is. Die andere jongen richt zich opeens tot mij en ik zie een compleet bebloed gezicht en hij komt wild op mij af, dus ik zet me schrap om te vechten. Op dat moment komt er een groepje jongeren van achter mij vandaan en houden die jongen tegen, ik bel snel 112. Een paar van die jongeren spreken mij aan en zeggen dat ze zagen wat ik deed en of ik bij die geklapte jongen hoorde. Ik zeg van niet en een van de jongens zegt dat die vent met het bebloede gezicht is gestoken en daarom zo gek was.
Ik krijg inmiddels verbinding met de alarmcentrale en er wordt mij gevraagd of ik politie of een ambulance wil. Er strompelt links van mij een kerel met een kapot hoofd en rechts van staat het groepje met die vent met steekwonden in z'n gezicht dus ik zeg doe maar ambulance. De ambulancebroeder die ik aan de lijn krijg zegt dat ze hiervoor niet uitrukken en dat ze zelf maar naar het ziekenhuis moeten.
Ik sta te trillen op me benen en de adrenaline giert door m'n lijf. Ik ga eerst maar naar de jongen die geklapt is, hij strompelt half de stoep op en ik vraag of het met hem gaat. Hij brabbelt een beetje en trekt zich aan een lantaarnpaal op en half rennend, half struikelend gaat hij ervandoor. De jongen met steekwonden in z'n gezicht stapt achterop een scooter bij een van z'n vrienden en gaat ook weg. Ik spreek de jongen aan die mij vertelde dat die ene jongen was gestoken en hij vertelt me het verhaal.
Jongen was met z'n vrienden in een café even verderop aan het drinken en er komt een dronken jongen binnen, ziet het groepje roept "kankernegers" en slaat een glas kapot op een tafel en steekt deze in het gezicht van één van het groepje. Toen kwam dus die achtervolging. Die jongen vertelt mij ook nog dat ik mazzel heb gehad want diegene die gestoken was zat op kickboxen etc.
Naja, iedereen is weg dus ik raap m'n fiets op en ga naar mijn feestje. Paar dagen later wordt ik opeens op m'n mobiel gebeld door de politie, of het correct was dat met deze telefoon 112 gebeld was. Dus ik vertel mijn verhaal en of ik even verklaring wil komen afleggen op het bureau want er is aangifte gedaan.
Ik geef mijn verklaring even later op het bureau en agent bedankt mij en zal laten weten hoe het afloopt. Afloop: jongen die stak de cel in voor een paar maanden voor zware mishandeling, kerel die schopte voorwaardelijke straf voor openlijke geweldpleging.

Meestal grijp ik niet in als er tijdens het uitgaan geknokt wordt, maar in dit geval was het toch iets anders. Vond het erg opmerkelijk om te zien dat er gewoon mensen uit hun auto's stappen om te kijken, maar niets doen.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
  Moderator zondag 5 juli 2009 @ 11:04:04 #112
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_70661581
Tijdens het uitgaan bemoei ik me er niet mee. Drank/drugs/haantjes gedrag etc daar wil ik me niet te druk om maken.

Maar als het om een weerloos ventje gaat dat afgerost wordt door een groep/een oude man die beuken krijgt/ of een meisje die klappen krijgt van een groep/jonge vent dan spring ik er zeker tussen.

Met wapens zoals messen etc wordt het toch een ander verhaal
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_70671544
Hangt er echt van af of ik de persoon ken of niet en of ik alleen ben. Ik heb wel vaak gevochten omdat ik vroeger altijd gepest werd enzo. Ik meng me ook vaak in gevechten/ruzies, hoewel ik helemaal sterk ben en ik kom al helemaal niet stoer over. Ik woon in volendam, dus jullie snappen dan wel dat er vaak drugs in het spel is, maar wapens komen niet vaak voor. En omdat iedereen elkaar wel kent (ookal is het via via), hangt het er ook erg vanaf bij wie de persoon "hoort". Als je hier de verkeerde tegenkomt, en hem pakt, kan je dat zeker een week daarna terug verwachten. Ook is er de laatste tijd enorm veel politie hier op zaterdag, maar die is traag. Paar weken geleden had ik ook ruzie met iemand, voor de neus van 3 politie mensen. Zij stonden er maar een beetje naar te kijken van 4 meter afstand.
  FOK!fotograaf zondag 5 juli 2009 @ 21:51:33 #114
145146 Andyy
pi_70682000
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 19:48 schreef MaLo het volgende:

hoe groot de persoon ook is, je kan altijd proberen tegen z'n strot te slaan (als je hard genoeg slaat dan) om 'm te stoppen
pi_70689285
Ik was op school en toen kwam er een of andere buitenlander die vervolgens een jongen op z'n bek sloeg. Toen heb ik niet ingegrepen, er waren namelijk verhalen rond gegaan dat die jongen die geslagen werd, het zusje van die buitenlander had gepest oid.

Op school vind ik het lastige situaties, ik kende de jongens niet en vaak zijn het 'terechte' klappen omdat ik van mening ben dat 'pesters' en ander tuig het verdienen. Echter zou het een van m'n vrienden /klasgenoten zijn was het een heel ander verhaal en had ik zeker wel iets gedaan maar ik wou me er eigenlijk helemaal niet mee bemoeien omdat ik niet wist waarover het ging en hij werd niet echt in elkaar geslagen maar hij kreeg 1 klap op z'n gezicht.

Echter als iemand was zoals die man in frankrijk in de bus had ik mezelf niet in kunnen houden denk ik...maar het is altijd moeilijk om een onbekende te helpen omdat je het verhaal nie weet wat er voor is gebeurd. Vrienden hoor je gewoon te beschermen.

herinner me ineens dat ik bijna 2 gasten neergeslagen heb in de discotheek weekje geleden, ze wouden me er niet langs laten, ik heb ze allebei weggeduwd maar ik stond eeeeecht op het punt ze neer te slaan..dan zou ik wel balen als ik dan ineens gepakt wordt door andere mensen terwijl ik vind dat ze het gewoon verdienen.

[ Bericht 12% gewijzigd door Sierieoes. op 06-07-2009 02:56:05 ]
pi_70689703
quote:
Op woensdag 15 april 2009 12:50 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lang verhaal:

-knip-

Wat een topactie van je . Wel een raar idee dat diegene die jij probeertdete helpen eigenlijk de boosdoener van het hele gebeuren bleek te zijn.

Ik ben zelf zo'n klein en teer meisje dat ik echt nooit tussen vechtende mensen zou durven komen. Met één klap heb je mij vast wel in coma. Vind dat wat 'zoalshetis' zegt wel een goeie. Heel hard gaan gillen als je lastig wordt gevallen oid.

Gelukkig heb ik nog nooit gezien dat iemand in het openbaar in elkaar werd geslagen. Ik zou denk ik wegrennen en hulp zoeken ofzo.. Of de politie bellen.. al komen die waarschijnlijk toch te laat aan
pi_70690680
Ik zou het niet durven, je hoort immers vaak genoeg dat de 'helpende hand' er niet goed vanaf komt.
De politie zou ik natuurlijk wél bellen en de dader goed bekijken.
pi_70690702
quote:
Op dinsdag 14 april 2009 22:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ook voor jou geldt. jij kan waarschijnlijk wél heel erg hard gillen. dat geluid doet oerpijn aan de oren en doet even afleiden van agressie. beter dan welke karatetrap dan ook. zeker voor mannen die zo graag willen vechten in the first place.
Als dat echt werkt, goeie tip!
quote:
Op woensdag 15 april 2009 10:43 schreef marco-ouwe het volgende:

[..]

en krabben ?
Bijten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')