quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
Mij maakt het niet uit wat jullie vinden.
Vind het alleen jammer dat jullie me niet willen geloven
Inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar moet je dan overheen lezen volgens Sedan..
Ik zou je vertellen, ik probeerde laatst m'n gerief te zoeken in het plaatselijke bordeel...quote:
Als ik 1 tot 2,5 uur lang in een gate sta (ik controleer vertrekkende passagiers), het onwijs druk is (ik binnen een uur 170 passagiers een vliegtuig in moet jagen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vind ik een slecht argument. Als ik moet plassen wacht ik ook netjes tot er een w.c. in de buurt is. Of laat jij wel gewoon je broek zakken midden op straat als je dan moet?
Maak me gekquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen, ik probeerde laatst m'n gerief te zoeken in het plaatselijke bordeel...
Toen ik hem eenmaal gewassen had en klaar om te stoten, werd ik verzocht mijn broek weer aan te trekken en mezelf aan te geven bij de politie ivm een dodelijk slagwapen.
Dit is geen SC he Tquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik zou je vertellen, ik probeerde laatst m'n gerief te zoeken in het plaatselijke bordeel...
Toen ik hem eenmaal gewassen had en klaar om te stoten, werd ik verzocht mijn broek weer aan te trekken en mezelf aan te geven bij de politie ivm een dodelijk slagwapen.
sarcasme komt op Fok! NOOIT goed overquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef Skaai het volgende:
Ik hoopte ergens dat je het vleugje sarcasme had opgevangen.
.
oh, jammerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Als ik 1 tot 2,5 uur lang in een gate sta (ik controleer vertrekkende passagiers), het onwijs druk is (ik binnen een uur 170 passagiers een vliegtuig in moet jagen bijvoorbeeld) en er even geen mogelijkheid is om naar het toilet te gaan, ja ehm dan moet je wel eens wat laten gaan
. Ik zeg niet dat het fatsoenlijk is, maar the forces of nature hou je gewoon niet altijd tegen! En ik zorg er iig voor dat mijn collega's of de passagiers er geen last van hebben of het horen hoor
. Wees gerust, ook dit meisje heeft een klein klein beetje fatsoen in haar donder
. Ik moet mijn collega's namelijk dagelijks onder ogen komen en wil geen rare naam krijgen
.
Ik hoopte ergens dat je het vleugje sarcasme had opgevangen.
.
Dat zeg jij B. Dat zeg jijquote:
Ik doe altijd zo mijn best op de posticons maar daar doet niet iedereen aanquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:15 schreef KudFokker het volgende:
Mij maakt het niet uit wat jullie vinden.
Vind het alleen jammer dat jullie me niet willen geloven
Kutkneusquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maargoed ga maar weer terug naar je hok anders ga je straks weer je mod status misbruiken
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Maak me gek
Die xtra knopjes maken het niet altijd makkelijk
Moet M. even doen anders misbruik ik mijn mod status weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef rival het volgende:
[..]
kan iemand deze in de OP zetten? ik vind hem toch wel priceless!
quote:
Krijg je met al die schele users.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik altijd zo mijn best op de posticons maar daar doet niet iedereen aan
Bij gelegenheden wil ik nog wel eens uit mijn naad ehh plaat gaan hoorquote:
Hmm.. De volgende keer als ik in Twente ben dan zal ik even mijn handen in oe tuk stoppenquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben beter in body to body dan via het toetsenbord![]()
Welke extra knopjes?
geef ze eens ongelijk, die verwachten nnatuurlijk niet dat vrouwen zo technisch kunnen zijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:23 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik altijd zo mijn best op de posticons maar daar doet niet iedereen aan
quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
geef ze eens ongelijk, die verwachten nnatuurlijk niet dat vrouwen zo technisch kunnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |