Helena, de blankarmige.quote:Op maandag 13 april 2009 21:08 schreef ShadyLane het volgende:
Knuffelen werkt wel degelijk!
Dat over die oorlog, daar kon ik me nog best wel wat bij voorstellen hoor. Maar ik zit momenteel dan ook tot over m'n oren in de Ilias. Met Achilles en Patroklos als dierbare 'tentmaten'.
Helaas kan ik met mijn eigenhandig in elkaar geflanste laptop nog geen filmpjes bekijken. Maar ik houd hem in mijn achterhoofd!quote:Op dinsdag 14 april 2009 20:27 schreef Claudia_x het volgende:
Voor Loewies (over De Crisis en huizenprijzen, mocht je wat tijd over hebben):
Voor de rest was ze negerin?quote:
Dan zing je toch zelf een koddig deuntje?quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:10 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan ook nog geen filmpjes bekijken sinds m'n algehele opschoning. En geen muziek luisteren. GEEN MUZIEK LUISTEREN
Ik heb ook nog een gewone, ouderwetse radio.quote:Op dinsdag 14 april 2009 22:13 schreef Marble het volgende:
Dan zing je toch zelf een koddig deuntje?
Zeven keer. En every time I want to like what I seequote:Op dinsdag 14 april 2009 20:11 schreef ShadyLane het volgende:
En hoe vaak kijk je nou naar je voeten tijdens het hardlopen?
Naja!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:46 schreef zodiakk het volgende:
[..]
Dit klinkt wel wat crypto-fascistisch.
Het is een geniale lezing van ruim een uur. Ik ga morgen beginnen in zijn boek (Crash Proof: How to profit from the coming economic collapse); daar zal ik nog verslag van uitbrengen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 21:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Helaas kan ik met mijn eigenhandig in elkaar geflanste laptop nog geen filmpjes bekijken. Maar ik houd hem in mijn achterhoofd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |