Mja, je kunt ook gewoon lekker onderuit op de bank Call of Duty spelen op de Xbox.quote:Op zondag 12 april 2009 14:38 schreef LXIV het volgende:
Natuurlijk zijn er ook andere dingen die je kunt doen. Je kunt een expeditie naar de Himalaya leiden, een zeiltocht rond de wereld maken en noem zo maar op. Ook allemaal erg indrukwekkend en gevaarlijk. Maar dat is slechts weggelegd voor de happy few. Oorlog is heel democratisch, daar mag iedereen gezond van lijf en leden aan meedoen.
juist! de grootsheid van 't levenquote:Op zondag 12 april 2009 20:45 schreef LXIV het volgende:
Er zijn ook mensen die de Mount Everest bljven beklimmen. Het sneuvelpercentage daar is vele malen hoger dan in een oorlog. Toch gaan ze door. Daar gaat het niet om.
Ik overweeg nog steeds om 't leger in te gaan.quote:Op zondag 12 april 2009 12:13 schreef k_man het volgende:
Is dit een soort van zelfinzicht Pope? Een excuus voor hoe het zo heeft kunnen komen?
En terecht. Het is te debiel voor woorden dat kinderen nog altijd dat soort rolbevestigende patronen krijgen voorgeschoteld.quote:Op maandag 13 april 2009 12:03 schreef LXIV het volgende:
In eerste instantie stopte het gewoon bij mama die waste en de vaat deed. Maar dat werd door de comissie (altijd een comissie) toch te rolbevestigend gevonden
Ik constateer iets. Ik geef geen oordeel, zoals jij met je omlaaggestoken duimpje.quote:Op maandag 13 april 2009 12:50 schreef broer het volgende:
[..]
En terecht. Het is te debiel voor woorden dat kinderen nog altijd dat soort rolbevestigende patronen krijgen voorgeschoteld.
Ik geef inderdaad een oordeel met mijn omlaaggestoken duimpje. Dat heb je scherp opgemerkt.quote:Op maandag 13 april 2009 13:10 schreef LXIV het volgende:
Ik constateer iets. Ik geef geen oordeel, zoals jij met je omlaaggestoken duimpje.
als je even doorgefietst had, had je een biertje van me gekregen!quote:Op maandag 13 april 2009 16:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik heb net 90km gefietst. Naar Utrecht en terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |