Ik wel hoor.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Ja, ik bedacht me net dat de meeste mensen eigenlijk helemaal niet jaloers zullen zijn op m'n middageten.
Serveren ze bij de gemeenteborrels ook gemeentepils?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:03 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik had m'n eerste gemeenteborrel. Maar ik moet nu fietsen, dus ik heb het bij cola gehouden. Wel lekker snel weekend..
Bij ons gaan alleen de losers zonder leven buiten het werk naar de wekelijkse borrel.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben welzeker jaloers op de lunch van Pope, maar meer nog op I.R.Baboon, want een baan met elke week een borrel, dat willen we allemaal wel.
Bij het beroemde bedrijf E., waar jij ooit nog binnen geweest bent, was (en, naar ik vermoed: is) er een wekelijkse borrel, maar ik meen te herinneren dat je toch niet wildenthousiast was.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben welzeker jaloers op de lunch van Pope, maar meer nog op I.R.Baboon, want een baan met elke week een borrel, dat willen we allemaal wel.
Dáár zou ik nou op zeggen:quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:34 schreef Lienekien het volgende:
En geen familiebezoek!
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:37 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben welzeker jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |