Als wat? Het kameraadschap lijkt me opzich wel mooi, maar de verminderde vrijheid staat me dan weer tegen. Aan de andere kant vind ik het soms wel jammer dat er geen dienstplicht is; het is eigenlijk iets wat je meegemaakt moet hebben.quote:
Heb je hier nog meer voorbeelden van?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:49 schreef DeuceFour het volgende:
het is eigenlijk iets wat je meegemaakt moet hebben.
Ja dat is waar. Je krijgt er daarnaast ook leuke gymlessen en ander vertier voor terug. En dan heb ik het nog niet eens over het leuke salaris en vergoedingen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef LXIV het volgende:
Tja, als je voor een baas werkt heb je ook verminderde vrijheid hoor! Ik heb me in ieder geval nooit minder vrij gevoeld dan "een burger" Ik denk dat je vaak veel vrijer bent. In ieder geval dan iemand anders in loondienst.
Ja genoeg, maar of dat ook realistisch is.... of neem een voorbeeld aan Forrest Gumpquote:Op woensdag 8 april 2009 22:50 schreef Marble het volgende:
[..]
Heb je hier nog meer voorbeelden van?
Dat geeft niet, ik vind het altijd sowieso al interessant om te horen wat iemand als "dingen die je meegemaakt moet hebben" beschouwt.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef DeuceFour het volgende:
Ja genoeg, maar of dat ook realistisch is....
Misschien best clichématig, maar hier staan enkele dingen: Life listquote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef Marble het volgende:
[..]
Dat geeft niet, ik vind het altijd sowieso al interessant om te horen wat iemand als "dingen die je meegemaakt moet hebben" beschouwt.
Het is leuk, en zwaar, maar vooral voor m'n vrouw. Ik ben weer aan het werk en slaap 's nachts zo ongeveer overal doorheen. Het voelt wel lekker compleet, zo met z'n vieren.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:09 schreef LXIV het volgende:
Hoe bevalt het met 2 kids, Z? Druk? Of valt het wel mee?
Dat ziet er fijn uit, liene! Ik ben een beetje jaloers.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:05 schreef Lienekien het volgende:
Wij hebben ons oog laten vallen op de Yorkshire Dales voor onze zomervakantie.
Tja, wat valt erover te vertellen. Veel gezien en mooi weer.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:09 schreef Lienekien het volgende:
Heb jij nou eigenlijk al verteld over je recente trip naar Jordanië? Ik weet alleen dat je met Herman Koch in de Dode Zee hebt gedobberd.
Jullie zijn daar toch ook in de buurt geweest?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat ziet er fijn uit, liene! Ik ben een beetje jaloers.
Ah, de hond.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef Gellius het volgende:
Lake District inderdaad, anderhalf jaar geleden alweer. Met Old Useless was dat. 'k Zou zo weer gaan.
[ afbeelding ].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |