De eerste duurt in het algemeen het langst. De volgende dienen zich in het algemeen een stuk vlotter aan.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:28 schreef LXIV het volgende:
In tegenstelling tot Amerikaanse sitcoms heerst er hier overigens helemaal geen paniek. Het duurt nog minstens 12 uur. Vrouwlief draait de was en kijkt naar "Huis te koop" Ik heb net de vaat gedaan en start nu even FOK! op. De kleine is naar bed gebracht. Helemaal niks aan de handa.
Vorige keer heb ik na het begin van de weeen nog 6 uur kunnen tukken. Er wordt hier ook niet gegild, met heet water gesleept of flauwgevallen. Het is rustig.
Ik lees normaal alleen wat mee, maar vroeg me nu even af waar je die quote vandaan geplukt hebt? Je wist nog in welk topic je hem gepost had of heeft Fok! er een of andere functie voor dat je hem snel terug kunt vinden? Verder ook veel succes gewenst natuurlijk!quote:
Ik gok dat 'ie nog wel weet wanneer zijn eersteling geboren is.quote:Op woensdag 15 april 2009 21:46 schreef Larry-Laffer het volgende:
[..]
Ik lees normaal alleen wat mee, maar vroeg me nu even af waar je die quote vandaan geplukt hebt? Je wist nog in welk topic je hem gepost had of heeft Fok! er een of andere functie voor dat je hem snel terug kunt vinden? Verder ook veel succes gewenst natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |