Word je oma?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Waar is toch dat trotse Opa's en Oma's topic gebleven hier in oud?
Ik kan alleen het tante en oom topic vinden.....
Reldel m'n aars. Ik word tegenwoordig gewoon een beetje moe van dat ge- totvanavond, ge-ikkomzofflangs en nu weer dat ge-wijuitDHwetenietswatjullienietwetens. Slinger dan je pm even aan voor zulke onderonsjes. Of begin leuk een Hyve ofzo.quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:de volgende reldelaward gaat naar webkim
Ja, ik heb ook niet echt een oplossing ofzo, alleen commentaarquote:Op woensdag 27 mei 2009 23:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Hmja dat komt naar mijn idee doordat alles in 1 topic staat (wat logisch is hoor, daar hoor je me niet over)
Als je alles op zou delen kom je ook uit op een paar categorieën en slowchat loopt nou eenmaal altijd het hardst.
En verder weet ik niet meer wat ik wilde zeggen
Ik hoop niet dat dit op mij slaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:41 schreef Troel het volgende:
Het ging mij om de pro-ana reactie, dat vond ik wel erg ver gaan
hier schaar ik me achter. soms heb je een echte draagtechniekvraag, die dan helemaal ondergesneeuwd wordt onder de "mooi he"! en "kijk eens wat ik nu ge/verkocht heb"quote:Op woensdag 27 mei 2009 23:51 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alvast het t-shirt!
[ afbeelding ]
Wel eens trouwens, maar anders. Het lijkt meer om meetings en nieuwe aanwinsten te gaan dan techniekjes en andere nuttige/leuke informatie. Dan heeft iemand zoals ik met maar 3 draagdingen die verder nooit wat koopt ook niks meer toe te voegen dan "wat leuk/wat een mooie kleur" aan een eventuele discussie.
Ik vond het al zo raar dat die opmerking van jou kwam, maar nu snap ik hetquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:18 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat dit op mij slaat![]()
Ik las gisterenavond laat een topic over buik inhouden bij zwangerschap. Nooit gehoord van pro-ana, gegoogled en de link metneergezet.
Niet bedoeld ter promotie maar als waarschuwing.
Sorry als het verkeerd is overgekomen ...........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |