"Nee, mevrouw, daar kunnen wij niets aan doen, wij zijn de klantenservice"
"Nou misschien dat is wat SERVICE kan krijgen omdat ik KLANT wou worden?"
"Nee, mevrouw, dat kan echt niet"
Hetgeen het moment was dat ik woedend de hoorn op de haak gooide.
--------
Ik heb een proefabonnement op de Trouw genomen, met de keuzeoptie ingangsdatum "ZSM".
Na 10 dagen

ploft de Trouw op de mat, en daarna niet meer.
Dus maar eens bellen gisteren. Ellenlang bandje aangeluisterd

die tenslotte meldt dat je alleen s morgens kunt bellen, en dat ik ook via de website kan mailen.
Website bezocht. Geen mailadres te vinden,

alleen een formulier waar je je klantnummer moet invullen. Maar die heb ik dus niet
Vanmorgen "bezorgen" gebeld. Die zou de krant van vandaag laten nabezorgen, maar wil verder niet ingaan op de kwestie dat ik dus een paar dagen geen krant heb gehad. Ze vertelt wel dat het abonnement afgelopen vrijdag is ingegaan.
Klantenservice dan maar gebeld. Meteen word ik weer afgepoeierd "U moet bij Bezorgen zijn". Mijn uitleg dat ik wel van het kastje naar de muur gestuurd wordt levert bovenstaande dialoog op.
Klacht:
- Kutmenu's aan de telefoon die je tergend langzaam nergens heen brengen
- Klantenservice zonder email adres
- websites waarvoor je een klantnummer moet hebben
- Telefonistes die niet snappen dat ze iets meer moeten doen dan alleen door de telefoon praten
- Bedrijven die allerlei regeltjes voor de klant verzinnen
Trouw is berouw
PS ik belde dus eigenlijk om te vragen of ze het abonnement dan met 3 dagen wilden verlengen, omdat ik dat gemist had, maar zo ver kwam ik niet eens