waar haal jij uit dat ze die leeftijd hebben?quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
wel grappig dat marokkaantjes hele zwembaden terroriseren, maar niet gepakt worden en deze brave hendriks ineens voor de rechter staan wegens het al dan niet per ongeluk sumier betasten van een stel geile schoolhoeren.
t gaat zometeen anders best hard regenenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:53 schreef Armageddon het volgende:
En 60 uur werkstraf. Lekker in het bos rondlopen met dit weer is geen straf hoor.
Daar hebben ze een keet voor. Lekker koggie zuipen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:54 schreef marcel-o het volgende:
[..]
t gaat zometeen anders best hard regenen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef kippetje1987 het volgende:
Hoop dat jij niet achter me in de glijbaan zit...
Je moet gewoon met je ranzige fikken van 12 jarige meisjes afblijven als je 22 bent. Wat ben je dan voor trieste lul. Wat is bij jou dan wel de grens van pedofilie? 10? 8? 6? 4?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:27 schreef Lundegaard het volgende:
Het leeftijdsverschil is wel wat groot ja, maar om iemand gelijk als pedo te bestempelen, gaat wat ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juli 2009 @ 09:30 schreef iemand het volgende:
Dan moet je het wel goed uitleggen. Als "je" naar de persoonvorm komt krijgt de uitgang alleen geen "t" als het jij betekent. ;)
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:23 schreef Bert.Wasbeer het volgende:
[..]
Je moet gewoon met je ranzige fikken van 12 jarige meisjes afblijven als je 22 bent. Wat ben je dan voor trieste lul. Wat is bij jou dan wel de grens van pedofilie? 10? 8? 6? 4?Stelselmatig vooral op kinderen onder de14 geilen. Dan ben je een pedo, in mijn ogen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar kan ik uit dit verhaal niets over opmaken.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:37 schreef zoalshetis het volgende:
wel grappig dat marokkaantjes hele zwembaden terroriseren, maar niet gepakt worden en deze brave hendriks ineens voor de rechter staan wegens het al dan niet per ongeluk sumier betasten van een stel geile schoolhoeren.
Misschien zagen de meisjes er veel ouder uit en is verder niet naar hun leeftijd gevraagd.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:27 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Stelselmatig vooral op kinderen onder de14 geilen. Dan ben je een pedo, in mijn ogen.
Daar kan ik uit dit verhaal niets over opmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |