oh, en nu?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:55 schreef Catch22- het volgende:
[ afbeelding ]
Groningen grenst idd aan de noordzee
niet bekijken dus. Dat is de oplossing.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:57 schreef Catch22- het volgende:
Oja die vent heeft een structureel probleem met zijn humor
Wat dat betreft prima in de voetsporen van Sevens Heaven getreden.quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:57 schreef Catch22- het volgende:
Oja die vent heeft een structureel probleem met zijn humor
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:07 schreef Falco het volgende:
Ik dacht dat dit over Metin ging. Soms zie je nog wat misbaksels van hem op nu.nl
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:10 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kanker op man. Dat kun je geen humor noemen.
quote:
Misschien in poepen, maar zeker niet in het maken van (grappige) cartoons. Wat een debiele misbaksels waren dat zeg. Altijd dezelfde uitdrukkingsloze poppetjes...quote:
scherpquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Bij de provincie horen drie kleine, onbewoonde Waddeneilanden: Rottumeroog, Rottumerplaat en Zuiderduintjes.
Grenzen die misschien aan de Noordzee?
Ik vraag me af of die buttfuck dat weet. Maar dan nog, het poppetje lijkt zich daar niet te bevinden. Daarbij is de noordzee verschrikkelijk schoon en wordt het nog steeds schoner. Maargoed, van onjuistheden hangen die cartoons aanelkaar. Zal wel onder het kopje 'artistieke vrijheid' worden geplaatst.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:32 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Bij de provincie horen drie kleine, onbewoonde Waddeneilanden: Rottumeroog, Rottumerplaat en Zuiderduintjes.
Grenzen die misschien aan de Noordzee?
Ik lees het nieuws wel en weet meestal wel waar het op slaat, maar het is gewoon niet grappig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:33 schreef Apekoek het volgende:
zijn grappen zijn inderdaad niet komisch en ook vaak weinig herkenbaar als je niet al het nieuws leest.
Eens.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:21 schreef Florian_ het volgende:
Nog altijd beter dan deze meuk:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:21 schreef Florian_ het volgende:
Nog altijd beter dan deze meuk:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |