Dat laat ik altijd aan Pietje over hoor.. net als de vorige keer..quote:
haar arm was bijna flexibel ja....quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Meneer heeft blijkbaar een kort lontje. Het is maar goed dat jij je zo flexibel opstelt.![]()
okequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat laat ik altijd aan Pietje over hoor.. net als de vorige keer..
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef Marrije het volgende:
Hoezo? Heb me er verder namelijk niet in verdiept, kwam dat toevallig tegen in wat andere topics.
Ja, heb het maar ff ge-edit, tis niet mn bedoeling iemand zwaar te beledigen, wist niet dat het zo gevoelig lag.quote:
gekkigheidquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, heb het maar ff ge-edit, tis niet mn bedoeling iemand zwaar te beledigen, wist niet dat het zo gevoelig lag.
Remlof kan je originele bericht nog steeds lezen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, heb het maar ff ge-edit, tis niet mn bedoeling iemand zwaar te beledigen, wist niet dat het zo gevoelig lag.
Hoi Relmop!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Remlof kan je originele bericht nog steeds lezen..Admins kunnen dat.
Neehee, Remlof is in de ban van......quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:52 schreef Manu82 het volgende:
Heeft Remlof een ban?
Pietje heeft 'm gequotequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Straks komt Remmie er zelf nog achterquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Remlof kan je originele bericht nog steeds lezen..Admins kunnen dat.
Nee gekkie, het was grapje, als iemand dit soort dingen kan hebben is 't remlof welquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hoi NMNS, ik heb jou nu ook gequotequote:
Ik wilde net zeggenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee gekkie, het was grapje, als iemand dit soort dingen kan hebben is 't remlof wel.
Wil je dat een beetje stilhoudenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neehee, Remlof is in de ban van......
ik trapte er gewoon in en het is niet eens 1 aprilquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee gekkie, het was grapje, als iemand dit soort dingen kan hebben is 't remlof wel.
In ruil daarvoor legt Liesje dan weer laminaat in de kist van d'r exquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wil je dat een beetje stilhouden![]()
Liesje moet vanavond nog thuis slapen en haar ex moet nog laminaat leggen
Ik vind van welquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ff voor de algemene beeldvorming, hij is dus géén homo?
Doe es nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hoi NMNS, ik heb jou nu ook gequote.
Ik sta er niet voor in.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:04 schreef Marrije het volgende:
Maar ff voor de algemene beeldvorming, hij is dus géén homo?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik sta er niet voor in.
Kut, ook 24 uur!
Nah, zal wel bi zijn dan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik sta er niet voor in.
Kut, ook 24 uur!
Huh is B&L een man?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
En nog één. Het wordt nog rustig hier..
Ah, dus toch gewoon homo.quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!![]()
Je bent gewoon een beetje bi.![]()
Geintje uiteraard voordat heel fok het meteen gelooft.![]()
![]()
in de loop van dit topic is me duidelijk geworden dat je hetero bentquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht
Nou ja denk dat maar, ik vat het niet op als belediging
Maar ik wel!quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Zucht
Nou ja denk dat maar, ik vat het niet op als belediging
Dat ga ik nog eens terugzoeken, ik durf te zweren dat het begon met blond en leuk.quote:
We wachten in spanning afquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat ga ik nog eens terugzoeken, ik durf te zweren dat het begon met blond en leuk.
Dat ze daarna ook nog eens lief bleek kan ik niets aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |