quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dragon Quest IV
Dragon Quest V
Mario & Luigi Partners in Time
Chrono Trigger
Tetris DS
PicPic
Picross
New Super Mario
Mario Kart
Professor Layton
Advance Wars
Meteos
Pokemon Diamond
Yoshi's Island
quote:
Sinds eergisteren, we zochten een hond die goed bij de kinderen kan, liefst geen pup. Hebben we zitten kijken voor een engelse bulldog, lekker rustig en mooi karakter. Maar dat werd m niet (ongeveer 800 euro of meer)quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sinds eergisteren, we zochten een hond die goed bij de kinderen kan, liefst geen pup. Hebben we zitten kijken voor een engelse bulldog, lekker rustig en mooi karakter. Maar dat werd m niet (ongeveer 800 euro of meer)
En toen kwamen we een 4 maand oud Labrador/mechelse herder teef tegen.. wezen kijken en die is zoo lief.
Doet het heel erg goed met de kinderen, luistert al prima, en is zo goed als zindelijk. We hebben haar snachts boven naast het bed, en dan slaapt ze de hele nacht door, buiten weer plasje.
Ze is wat waaks, dat is prima en ze moet nog wat wennen aan de katten, die zijn wat eng nog geloof ik.
Maar heel lief beestje
[ afbeelding ]
RGC ben ik pas net aan begonnen, maar ik vind de tussenstukken te lang duren. Soul Bubbles gaat vervelen na drie levels, Ouendan is veel te moeilijk, Sonic Rush begrijp ik niet en verder zijn het niet mijn genresquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet uiteraard:
Phoenix Wright reeks
Hotel Dusk
Castlevania
Henry Hatsworth
GTA: Chinatown Wars
Sonic Rush
Ninja Gaiden Dragon Sword
Retro Game Challenge
Soul Bubbles
Taiko no Tatsujin
Zelda Phantom Hourglass
Ouendan!
[ afbeelding ]
2 katten, 2 kinderen.. van die katten heb je geen drukte, van die kinderen wel.. maar dat is gezellig (meestal) .quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar met zoveel katten en kinderen ben je een beetje drukte vast wel gewend
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
RGC ben ik pas net aan begonnen, maar ik vind de tussenstukken te lang duren. Soul Bubbles gaat vervelen na drie levels, Ouendan is veel te moeilijk, Sonic Rush begrijp ik niet en verder zijn het niet mijn genres![]()
Alles is relatief Gijsquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef Bastard het volgende:
2 katten, 2 kinderen.. van die katten heb je geen drukte, van die kinderen wel.. maar dat is gezellig (meestal) .
De hond is ook wel druk, maar als je een Jack Russel gehad hebt valt dat wel weer mee!
Is het weer zover?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Penis Festival in Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik maak er een voor Thor,..... tis kansloos om te zien hoe slecht de tattoo websites zijn in Nederland,.... serieus,... kies er maar eenquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vorig deel: 1330 Gijsjes dragen de F1 een warm hart toe
Sjo, voor wie maak je die tattoo site? Voor jezelf of voor Thor?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:44 schreef Strolie75 het volgende:
Penis Festival in Japan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:01 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je vergeet uiteraard:
Phoenix Wright reeks
Hotel Dusk
Castlevania
Henry Hatsworth
GTA: Chinatown Wars
Sonic Rush
Ninja Gaiden Dragon Sword
Retro Game Challenge
Soul Bubbles
Taiko no Tatsujin
Zelda Phantom Hourglass
Ouendan!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sinds eergisteren, we zochten een hond die goed bij de kinderen kan, liefst geen pup. Hebben we zitten kijken voor een engelse bulldog, lekker rustig en mooi karakter. Maar dat werd m niet (ongeveer 800 euro of meer)
En toen kwamen we een 4 maand oud Labrador/mechelse herder teef tegen.. wezen kijken en die is zoo lief.
Doet het heel erg goed met de kinderen, luistert al prima, en is zo goed als zindelijk. We hebben haar snachts boven naast het bed, en dan slaapt ze de hele nacht door, buiten weer plasje.
Ze is wat waaks, dat is prima en ze moet nog wat wennen aan de katten, die zijn wat eng nog geloof ik.
Maar heel lief beestje
[ afbeelding ]
die gasten zijn allemaal creatief en goed met een tattoo gun maar van computers weten ze geen van allen iets.quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:06 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik maak er een voor Thor,..... tis kansloos om te zien hoe slecht de tattoo websites zijn in Nederland,.... serieus,... kies er maar eenEr is er geen EEN mooi en goed!
http://tattoo.pagina.nl
Het is verschrikkelijk. Helemaal in deze tijd nu tattoo's helemaal op de kaart staan moet je uitblinken,... en ik wil hem helpen!
Zo waar,.... het is verschrikkelijk wat je ziet. Altijd van die jaren '90 gifjes en frames, tables,... forms en gastenboeken met sub-urls' en layout,... zooooo web 1.0quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef Magneet het volgende:
[..]
die gasten zijn allemaal creatief en goed met een tattoo gun maar van computers weten ze geen van allen iets.
ik moet eerlijk toegeven dat ik van lay-outs maken ook niet veel kaas gegeten heb hoor. Lang leve de gratis wordpress themes zeg ik maarquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:13 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zo waar,.... het is verschrikkelijk wat je ziet. Altijd van die jaren '90 gifjes en frames, tables,... forms en gastenboeken met sub-urls' en layout,... zooooo web 1.0
Ja dat zeiden ze ook toen we aan kinderen begonnenquote:Op dinsdag 7 april 2009 15:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]![]()
Prachtig beestje,... maar serieus Gijs,... haal je niet teveel werk en lasten in huis nu. Katten en honden moeten eten/drinken. Kosten geld (dierenarts bv.) maar vooral tijd en energie. Dat wordt uitlaten Gijs,... en hoe doe je het met vakanties of dagjes uit?
Gratis wordpress themes zijn al 10x beter dan wat je op die overzicht site van DE tatoeėerders van Nederland ziet!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:15 schreef Magneet het volgende:
[..]
ik moet eerlijk toegeven dat ik van lay-outs maken ook niet veel kaas gegeten heb hoor. Lang leve de gratis wordpress themes zeg ik maar
Ja met je eens Gijs, maar de drukte kan je een keer inhalen. We worden niet jonger. Maar het is wel een prachthond zeg,.....!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 15:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja dat zeiden ze ook toen we aan kinderen begonnen
Houdt je jong Gijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |