quote:
Je mag appels en peren niet met elkaar vergelijken.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 23:58 schreef Siniti het volgende:
NOU WAT EEN INTELLECTUEEL TOPIC WAT BEN IK BLIJ DAT IK HIER GEPOST HEB MIJN GOD WAT GOED ZEG DE DISCUSSIE BEREIKEN NIVEAUS WAAR ZELFS EINSTEIN U TEGEN ZOU ZEGGEN
Klopt.quote:Op maandag 6 april 2009 23:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Waar ik soms kwaad om kan worden, dat willen jullie niet weten!
neen, mijn beste, die dagen zijn voorbij, Deo heeft zijn zonden opgebiecht en is nu een rein persoonquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Al had ik er wel een aantal 'kanker' en aanverwante krachttermen bij verwacht.
Ja man, dat zou leuk geweest zijn. Kanker.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Al had ik er wel een aantal 'kanker' en aanverwante krachttermen bij verwacht.
Ook wel bekend als de Hyla arborea.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
neen, mijn beste, die dagen zijn voorbij, Deo heeft zijn zonden opgebiecht en is nu een rein persoon
En dan nu een ode aan de boomkikker!
[ afbeelding ]
U heeft goed geantwoord, niet stiekem afgekeken bij BrauN in je studiejaren?quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ook wel bekend als de Hyla arborea.
We hebben het wel over Deox hè? Dat was toch één van zijn handelsmerken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:02 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ja man, dat zou leuk geweest zijn. Kanker.
Lekker recalcitrant ook, 'omdat kankerappel'. Dan heb je toch mooi even een unieke draai gegeven aan een oude klassieker!
Kom Ludo, laat mij eens herinneren aan die tijd dat ik een veel grotere kutuser was dan nu, laat mij een post zien geschreven door mijn hand, dat het woord kanker vaker bevat dan het medisch dossiër van Adriaanquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:04 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
We hebben het wel over Deox hè? Dat was toch één van zijn handelsmerken.
Zijn baard hing er altijd voor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
U heeft goed geantwoord, niet stiekem afgekeken bij BrauN in je studiejaren?
Merkwaardig inderdaad.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ik google op Kankerappel krijg ik afbeeldingen te zien van de smurfen
quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Als ik google op Kankerappel krijg ik afbeeldingen te zien van de smurfen
Zo lang redde je topics het nooit, kankerquote:Op dinsdag 7 april 2009 00:06 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Kom Ludo, laat mij eens herinneren aan die tijd dat ik een veel grotere kutuser was dan nu, laat mij een post zien geschreven door mijn hand, dat het woord kanker vaker bevat dan het medisch dossiër van Adriaan
van Bassie en Adriaan WEETJEWEL?!??!?!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |