De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah dat dacht ik...
Zij heeft het hier laten liggen, niet ik...
Maar ik word er een beetje helemaal gestoord van dat JonkeL dan wéér eens met negatieve reacties richting mij moet komen...
Mss wil ze hem wel gewoon zien en zet hij het hier ff bot neerquote:Op maandag 6 april 2009 23:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar ik ga daarvoor niet een tering end reiden.
En ik zal je het sterker vertellen, het is mijn mening niet eens. Je bent geen slaaf die iedereen ze verloren dingen moet terug brengen. Ik zou ook niet zomaar even op commando een shirtje gaan brengen.
Sorry, ben echt bok chaggo...quote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
heb ik je nou op de kast gejaagd met 1 stom nietszeggend zinnetje
Ja en misschien heeft ze het wel met voorbedachte rade vergetenquote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss wil ze hem wel gewoon zien en zet hij het hier ff bot neer
Ook een optie natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss wil ze hem wel gewoon zien en zet hij het hier ff bot neer
nee, ik ben net eerlijk tegen haar geweest dat het niks tussen ons gaat worden.quote:Op maandag 6 april 2009 23:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en misschien heeft ze het wel met voorbedachte rade vergeten
Klinkt wel heel vrouwlijkquote:Op maandag 6 april 2009 23:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en misschien heeft ze het wel met voorbedachte rade vergeten
Nee, dan ga ik hier weer dingen plempen die ik niet meen...quote:Op maandag 6 april 2009 23:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh je mag wel effe ruzie zoeken hoor met mij
Watje.quote:Op maandag 6 april 2009 23:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik hier weer dingen plempen die ik niet meen...
Andere keer een vriendschappelijke 'ruzie' ok ?
En je idee van "vaste relatie" die je vanmiddag opperdequote:Op maandag 6 april 2009 23:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, ik ben net eerlijk tegen haar geweest dat het niks tussen ons gaat worden.
Ik haar niet wil gebruiken voor de seks, tenzij zij daar mee instemde, en dat deed ze net ook...
Eindelijk eentje die het snapt...
Dat maakt mij niet uit. Het is toch maar een forum en ik ken je niet. Zal mij echt een rotzorg zijn wat je allemaal tegen mij gaat zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 23:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik hier weer dingen plempen die ik niet meen...
Andere keer een vriendschappelijke 'ruzie' ok ?
Komt wel, alleen niet met haar...quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
En je idee van "vaste relatie" die je vanmiddag opperde
ahww beterschap!quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:38 schreef MNR het volgende:
Volgens mij ben ik ziekig.. ik voel me in ieder geval heel vreemd en heb het de hele tijd warm. En dromen jongen.. niet normaal.
met wat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ahww beterschap!
ik werd wakker van bauchschmerzen. Heb ik nooit eigenlijk. En elk jaar kreeg ik mn noclaim terug. Maar dat zit er ook niet meer in. Hebben ze gewoon ingetrokken de stinkerts.
Oja.. en goedemorgen!
Nee, wel over een heleboel andere mensen. En gisteren of eergister droomde ik over Joey. We waren op een conference of zo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Droomde je over mij MNR?Whihi, beterchap in ieder geval!
Dank je welquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ahww beterschap!
ik werd wakker van bauchschmerzen. Heb ik nooit eigenlijk. En elk jaar kreeg ik mn noclaim terug. Maar dat zit er ook niet meer in. Hebben ze gewoon ingetrokken de stinkerts.
Oja.. en goedemorgen!
met buikpijn.. dat was het duitse woord ervoor geloof ikquote:
ohhhh buikpijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
met buikpijn.. dat was het duitse woord ervoor geloof ik
noclaim was als je een jaar geen beroep doet op de zorginstellingen ofzo dat je een weetikveel.. deel eigen risico terug kreeg ofzo.. was meestal 250 euro.. zoiets? hebben ze afgeschaft
Ja hoor... buikpijn is een kwestie van inkrimpen en uitzetten en even over het bed heen en weer rollen..quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Dank je wel
Veel succes met je buikpijn. Ik hoop dat het snel weer bijtrekt en beter wordt.
Over Joey dromen, arme jij! Nu begrijp ik waarom je ziek bent geworden!quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, wel over een heleboel andere mensen. En gisteren of eergister droomde ik over Joey. We waren op een conference of zo?
2 jaar? wuw.. tijd gaat zo snel...quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhh buikpijn
liefie no claim is al 2 jaar afgeschaft we moeten nu eigen risico BETALEN!?!?
Daar heb ik ook sinds donderdag last vanquote:Op dinsdag 7 april 2009 06:38 schreef MNR het volgende:
Volgens mij ben ik ziekig.. ik voel me in ieder geval heel vreemd en heb het de hele tijd warm. En dromen jongen.. niet normaal.
Beterschap!quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:38 schreef MNR het volgende:
oh je bent een vrijwillig eigenrisico aangegaan, dan hoop ik voor je dat je buikpijn snel verdwijnt en je geen blindedarmontsteking blijkt te hebbenquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:16 schreef zbbrox het volgende:
[..]
2 jaar? wuw.. tijd gaat zo snel...
Ik heb een megahoog eigen risico.. verzekering is ook maar 65 per maand ofzo
Gedeelde smart is halve smartquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daar heb ik ook sinds donderdag last van
quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh je bent een vrijwillig eigenrisico aangegaan, dan hoop ik voor je dat je buikpijn snel verdwijnt en je geen blindedarmontsteking blijkt te hebben
quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:36 schreef zbbrox het volgende:
[..]gewoon een krampje
*hoest bloed op* Niets aan de hand.. *arm valt er af*....ben kerngezond.. *zwaar ademt*
Ik niet, ik voel me kip lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:36 schreef Duimelot het volgende:
joh heel singles is ziek!
iedereen beterschap
FOK! werkt verslavend he!quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:38 schreef zbbrox het volgende:
eens kijken of ik een fokvrij dagje in kan lassen op het werk.. begint een slachte gewoonte te worden om 'even te kijken' en dan te vaak achter elkaar zeg maar
Idem.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb ik het voordeel dat het altijd fokvrije dagen zin, tenzij ik thuis werk..
Ik ben juist lekker fitquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:36 schreef Duimelot het volgende:
joh heel singles is ziek!
iedereen beterschap
de mensen he..quote:
beetje jammer.. maarja.. het is je vergeven!quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:51 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik wil bij deze even mijn excuus aanbieden over het feit dat er nog geen koffie is, als jullie over een kleine 5 a 10 minuten terug komen is deze doorgelopen en kan ik jullie voorzien van een verse bak 100% arabica
heb je ook thee?quote:Op dinsdag 7 april 2009 08:51 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik wil bij deze even mijn excuus aanbieden over het feit dat er nog geen koffie is, als jullie over een kleine 5 a 10 minuten terug komen is deze doorgelopen en kan ik jullie voorzien van een verse bak 100% arabica
klinkt als léveltquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:51 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja dat was ook wel nodigquote:
Geef ze eens ongelijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik drink al multivitamine sap...![]()
Mijn ouders helemaal boos omdat ik om 6:00 's ochtends kipfilét aan het bakken was
Is het daar ook zulk deprimerend ballen weerquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:58 schreef Rauw. het volgende:
Ik heb met dit weer helemaal geen koffiebehoefte
tis hier lekker zonnig, vanmorgen in polo en bodywarmer naar 't werk gelopen, tis gewoon lekkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 08:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is het daar ook zulk deprimerend ballen weer?
It's a beautiful dayquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben niet ziek, hoef niemand mijn excuses aan te bieden, dus dit is NU al een mooie dag
Altijd! En ik ben niet moe én ik heb heerlijk geslapen! Beter kan gewoon nietquote:
hahahaha heb je vandaag weer gefietst of was de weersvoorspelling angst aanjagend genoeg ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:00 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben niet ziek, hoef niemand mijn excuses aan te bieden, dus dit is NU al een mooie dag
Nope, vanavond naar school dus met de auto! Ook zo heerlijk, autorijden!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
hahahaha heb je vandaag weer gefietst of was de weersvoorspelling angst aanjagend genoeg ?
ik had nog wel een paar uurtjes langer gewiltquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd! En ik ben niet moe én ik heb heerlijk geslapen! Beter kan gewoon niet
Mogguh!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Goodmorning![]()
ik hou van vrolijkheid
Zonnig is anders maar grauw is het zeker nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef KudFokker het volgende:
Jullie liegen heh ?
Dat het daar mooi weer is ?!
Hier is het helemaal grauw
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope, vanavond naar school dus met de auto! Ook zo heerlijk, autorijden!
Ik heb lang genoeg geslapen, maar langer mag altijdquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik had nog wel een paar uurtjes langer gewiltMaar ach, op zo'n zonnige dag is vroeg eruit ook helemaal niet zo erg
![]()
Hier ook grauw, lekker belangrijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:05 schreef KudFokker het volgende:
Jullie liegen heh ?
Dat het daar mooi weer is ?!
Hier is het helemaal grauw
Cabrioquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de mijne klaar is, dán weer lekker dakloos rondtouren
Minstens 18 kmquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Zonnig is anders maar grauw is het zeker nietZo ff een stukje fietsen
hoelang ben je nog bezig? of laat je dingen doen? en waar doe je dit?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Kan niet wachten tot de mijne klaar is, dán weer lekker dakloos rondtouren
Chick! Wat ben je vroeg!quote:
jah uhm neequote:
autoquote:
Jij bent al de tweede die dat zegt, hahaquote:
Uitslapenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb lang genoeg geslapen, maar langer mag altijd![]()
[..]
Cabrio
Jammer hoorquote:
Haha, niet gewend van jequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij bent al de tweede die dat zegt, haha
Maarreé! Ik moet om 10.45 op de UvT zijn![]()
Ik ben veeeeel te laat gaan slapen...
Ja?! Tof!!quote:
Uitslapen is heerlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:14 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Uitslapen![]()
Jammer dat ik moeite heb met stilliggen en direct in beweging moet als ik langer dan 10 minuten wakker lig![]()
Van 't weekend zag ik allemaal cabrio's toeren, en zelf kon ik niet!
Zo jammer hè...quote:
Je kent mij te goed...quote:Dat dacht ik al meisje, niet goed![]()
Ja, kei leuk is dat! Ik kan er wel één regelenquote:
Ik laat het blok doen, met de rest schiet het al lekker op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:11 schreef rival het volgende:
[..]
hoelang ben je nog bezig? of laat je dingen doen? en waar doe je dit?
Logisch, geen tijd voorquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:18 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo jammer hè...
Morgen kom ik pas heul laat online, goed?![]()
Meestal als ik "vroeg" naar college moet, dan gooi ik de PC ook niet meer aan, hoe vind je die? Hehe.
Nu al!quote:Je kent mij te goed...![]()
![]()
Dat wist ikquote:Ja, kei leuk is dat! Ik kan er wel één regelen![]()
Ik ben echt een schijterd, dat durf ik niet...quote:
Gelukkig maar! Hehe. Dan kan jij je alvast voorbereiden hèquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Logisch, geen tijd voorMorgen laat online is goed
![]()
Ja, volgens mij wel...?quote:Nu al!![]()
Goed zo! Niet vergeten hèquote:Dat wist ik
Ik vind dat engquote:
Maar natuurlijk!quote:
Goh... Verrassendquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben echt een schijterd, dat durf ik niet...
Aha, een hoop werk dus nogquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik laat het blok doen, met de rest schiet het al lekker op.
Ben nu op zoek naar mooie stoelen + achterbank, nieuwe sierstrips rond de auto (wil van chrome naar zwart)straks als het blok klaar is een schroefsetje + velgen![]()
Volgend jaar wil ik een nieuwe kap + nieuw lakwerk.
Zit te denken om voor dit jaar de auto nog mat te rollen (lakwerk is er slcht aan toe, alleen spuitbeurtje word dit jaar nog te duur.)
Genoeg te doen nog, maar de kaplekkage is volgens mij opgelost(vrijdagmiddag de ultieme test)
6 uur is me teveel van het goedequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Uitslapen is heerlijk(Afgelopen zaterdag tot 6 uur in bed gelegen
)
Ik kan geen 5 minuten stilzitten/liggen, maar in mijn bed wel![]()
Ja het was echt cabrio weer!
Goed zo, anders ga ik je missen!quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:21 schreef automatic_ het volgende:
Gelukkig maar! Hehe. Dan kan jij je alvast voorbereiden hè
Ik ken mezelf vrij goed, dus jou ookquote:
Ja, volgens mij wel...?
Zulke handige weetjes vergeet ik nietquote:Goed zo! Niet vergeten hè
Is het leukste wat er isquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:22 schreef automatic_ het volgende:
Ik vind dat eng
Of naja... Nooit gedaan, maar toch!
achterop toch wel?quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben echt een schijterd, dat durf ik niet...
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
6 uur is me teveel van het goede, maarja, jij had een lange ruige nacht gehad toch?
![]()
Exxen van me klaagden er altijd over dat ik zo'n druktemaker was, als ik wat in mn kop krijg dan moet het gebeuren ooken als we eens lekker op de bank lagen moest ik altijd wat te friemelen hebben anders kreeg ik weer wat anders in de kop
![]()
Ja, dat bedoel ik...! Dan krijg je afkickverschijnselenquote:
Mja, dat is waar...quote:Ik ken mezelf vrij goed, dus jou ook![]()
Mooi zo! En anders help ik je wel herinneren!quote:Zulke handige weetjes vergeet ik niet
Ik weet niet... Ik hoef al niet achteropquote:
Komt een compleet gereviseerd blok in, reminds me dat ik met de dasty nog even de aanbouwdelen moet aanpakkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:22 schreef rival het volgende:
[..]
Aha, een hoop werk dus nog![]()
Wat gebeurd er aan het blok?
Geen idéé!quote:
ik vind meestal wel wat te friemelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad
Genoeg te friemelen als je samen op de bank ligt
Trek jij je verhalendoos even weer los dan,quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:24 schreef KudFokker het volgende:
heeft niemand een lekker genant maar lollig onderwerp ?
Succesquote:
Haha ik ookquote:
burberry brit aftershave balsem met Chanel luchtje hierquote:
Mijn Boss was op, dus verder alleen deoquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
burberry brit aftershave balsem met Chanel luchtje hier![]()
Welke heb je? ik heb dat bolletje (zilver/oranje) heerlijk is diequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:44 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Mijn Boss was op, dus verder alleen deo
Volgens mij niks bijzonders, het gaat nu over luchtjesquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:44 schreef Belsezar het volgende:
Zo daar zijn we weer! Bloedprikken is ook weer gebeurd net als in een potje plassen.
Nou wachten tot dinsdag om de uitslag te krijgen.
Hoe is het hier? Heb ik nog wat bijzonders gemist?
whatever kills the timequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Volgens mij niks bijzonders, het gaat nu over luchtjes
het zat in een donker potjequote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef rival het volgende:
[..]
Welke heb je? ik heb dat bolletje (zilver/oranje) heerlijk is die
Daar ga ik maar niet over beginnen aangezien ik meer luchtjes heb dan meeste vrouwen denk ikquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Volgens mij niks bijzonders, het gaat nu over luchtjes
Meldtquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Daar ga ik maar niet over beginnen aangezien ik meer luchtjes heb dan meeste vrouwen denk ik
Exactlyquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:54 schreef rival het volgende:
[..]
Meldt
ik ruik graag lekker en afwisselend![]()
Morgen Skaai!quote:
Het komt bij omdat ik veel op schiphol ben en mijn ouders ook. Dus dan worden er altijd tax-free luchtjes gekocht. Dan heb je er na een tijdje best veelquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:58 schreef Howl het volgende:
Zijn de mannen hier dan nog ijdeler dan de vrouwen? Ik heb zelf op dit moment alleen maar Sanex deodorant. En dat is soms echt wel nodig, want ik zweet nogal snel.
ijdeler? omdat we graag lekker ruikenquote:Op dinsdag 7 april 2009 09:58 schreef Howl het volgende:
Zijn de mannen hier dan nog ijdeler dan de vrouwen? Ik heb zelf op dit moment alleen maar Sanex deodorant. En dat is soms echt wel nodig, want ik zweet nogal snel.
Ik ben al 2 weken gestopt...quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:01 schreef Kuwaro het volgende:
Zo tijd voor een rook pauze![]()
Het wordt weer eens een saaie dag voor mij
Ach, ik slaap er nog net nietquote:
2 weken? Petje af!quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken gestopt...
Vind het alleen moeilijk in het weekend als ik aan het bier zit...
En ik ben trouwens niet echt ijdel, zo wil ik het niet noemen in ieder geval.
Ik noem het liever goed verzorgd
ik ga het nog sterker vertellen, ik ga dit jaar voor 't eerst in buitenland op vakantiequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ach, ik slaap er nog net niet. Morgen mag ik weer
.
Wanneer en waarnaartoe?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik ga het nog sterker vertellen, ik ga dit jaar voor 't eerst in buitenland op vakantie![]()
Aha, je bent een collega van KnuffelZacht.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Skaai het volgende:
Ach, ik slaap er nog net niet. Morgen mag ik weer
.
Ik rookte eerst alleen 2 pakjes per week op donderdag - vrijdag - zaterdag (tijdens het uitgaan)quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 weken? Petje af!
Ik had al moeite met gisterenavond niet mogen roken
Zo weer terugquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben al 2 weken gestopt...
Vind het alleen moeilijk in het weekend als ik aan het bier zit...
En ik ben trouwens niet echt ijdel, zo wil ik het niet noemen in ieder geval.
Ik noem het liever goed verzorgd
Je weet dat er minimaal 60000 mensen op Schiphol werken he?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:14 schreef Howl het volgende:
[..]
Aha, je bent een collega van KnuffelZacht.
Oh dan ga ik je niet zienquote:
collega van mijn vader dusquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:18 schreef Skaai het volgende:
[..]
Je weet dat er minimaal 60000 mensen op Schiphol werken he?.
Dan moet het je wel lukkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik rookte eerst alleen 2 pakjes per week op donderdag - vrijdag - zaterdag (tijdens het uitgaan)
Maar begon steeds vaker ook doordeweeks pakjes te halen
Dus even kijken hoe sterk mijn wil is nu
Gardameer, Bardolino volgens mij, de westkantquote:
Of mijn vader, zus, oom, ex-zwager. Je weet het niet! Alles kan!quote:
Koffiekan, theekan, waterkan.. en nog veel meer.........quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Of mijn vader, zus, oom, ex-zwager. Je weet het niet! Alles kan!
dan kan je wel zeggen dat je in (hangt er vanaf hoe jullie rijden) meerdere europese landen bent geweestquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gardameer, Bardolino volgens mij, de westkant![]()
![]()
Dan nog kom ik niet op schipholWant we gaan met de auto
Alleen zondag 2 die 2 weken terug 1tje, toen ik het met die meid in die auto had gedaan.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:16 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Zo weer terugverkeerde smiley gepakt
![]()
2 weken![]()
Niet stiekum tussendoor gerookt?
Stoppen met roken blijft ook moeilijk
3 kwart van de tenten waar ik heen ga heeft een net rookhok hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dan moet het je wel lukkenhet is heel anders als je elke dag rookt en dat al ruim 13 jaar doet.
En trouwens roken tijdens het uitgaan. Dat is nu toch vrijwel niet meer te doenDus dan heb je ook alvast een stok achter de deur.
Duitsland->Zwitserland->Italiëquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef rival het volgende:
[..]
dan kan je wel zeggen dat je in (hangt er vanaf hoe jullie rijden) meerdere europese landen bent geweest
pak je dan niet ook een stukje frankrijk?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Duitsland->Zwitserland->Italië
Komen dus 2 nieuwen bij![]()
Volgend jaar Mei naar Oostenrijk (Wörthersee)
Volgens mij pakken we inderdaad niet een stukje frankrijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
pak je dan niet ook een stukje frankrijk?
Gardameer.. wat anders. Ken nog een schone Vlaamse die daar te treffen is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Gardameer, Bardolino volgens mij, de westkant![]()
![]()
Dan nog kom ik niet op schipholWant we gaan met de auto
Ik ga naar Kroatië.. En daar plakken we wat dagen : Frankrijk, Duitsland en Italië aan vastquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Duitsland->Zwitserland->Italië
Komen dus 2 nieuwen bij![]()
Volgend jaar Mei naar Oostenrijk (Wörthersee)
Wie weetquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Gardameer.. wat anders. Ken nog een schone Vlaamse die daar te treffen is.![]()
Lekkere vakantiequote:Op dinsdag 7 april 2009 10:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga naar Kroatië.. En daar plakken we wat dagen : Frankrijk, Duitsland en Italië aan vast
Dat is een heeeeeel stuk rijden hoor, op een Vespaquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:39 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga denk ik 2 weken met een aantal vrienden met Vespa's richting / door Frankrijk touren
Nee hoor. Perfect accent. Lekker zwoel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Rauw. het volgende:
[..]
zolang ze niet plat vlaams spreekt heb ik interesse
![]()
[..]
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Nee hoor. Perfect accent. Lekker zwoel.
Japanquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:43 schreef Howl het volgende:
Ik denk dat ik ergens in September de rugzak inpak en dan in Japan of Indonesië ga rondtouren.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Gardameer.. wat anders. Ken nog een schone Vlaamse die daar te treffen is.![]()
Ik ga wel met je mee, als ik die rijke piloot aan de haak heb geslagen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
Dit jaar denk ik alleen eenw eekje niks doen in Egypte of zo - net een huis gekocht en veel verbouwingen in het vooruitzicht. Maar volgend jaar waarschijnlijk rondreizen in brazilie
Waarschijnlijk huren we die dingen daar, gaan we er gewoon met die Thalys heenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Rauw. het volgende:
Dat is een heeeeeel stuk rijden hoor, op een Vespa
Alleen met skaai en zbbrox?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:45 schreef Ripley het volgende:
Dit jaar denk ik alleen eenw eekje niks doen in Egypte of zo - net een huis gekocht en veel verbouwingen in het vooruitzicht. Maar volgend jaar waarschijnlijk rondreizen in brazilie
Dat is een beter planquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waarschijnlijk huren we die dingen daar, gaan we er gewoon met die Thalys heen
Het is denk ik binnen een week te doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:52 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dat is een beter plan700km op een brommer word je niet frisser van
maak je niet druk, na die 700 kilometer kan je niet meer zitten hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het is denk ik binnen een week te doen
Maar dan heb je niet echt een vakantie gevoel, ik wil ook uitrusten en lol maken
Niet alleen op een zadel zitten
Dat was dus ook mijn insteekquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:57 schreef rival het volgende:
[..]
maak je niet druk, na die 700 kilometer kan je niet meer zitten hoor
Ik eet het nuquote:
Badhoevedorp, kom maarquote:
Echt een 'KF-post'quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Skaai het volgende:
Aaargh ik heb ruzie met mijn mascara. Het bureau staat scheef dus die kut mascara rolt er telkens af!.
zet em rechtop?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Skaai het volgende:
Aaargh ik heb ruzie met mijn mascara. Het bureau staat scheef dus die kut mascara rolt er telkens af!.
Wie wint er ?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Skaai het volgende:
ik kreeg een heel rare visuele hersenschim toen ik "kut mascara" lasquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:01 schreef Skaai het volgende:
Stuk fietsenquote:
Why?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ik weet nog niet hoe ik mijn vakantie ga doorbrengen, waarschijnlijk werkend
quote:
Ik ga hopelijk werken in Frankrijk. Waarom? Tja, kan even niet andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
Why?
Ik weet ook nog niks, maar ik ga zeker op vakantie! liefst nog 2 x
Ik natuurlijk, heb dat pokkeding een rotgooi gegeven en nu ligt ie ergens op het bureau totdat ik hem nodig heb.quote:
Wat is dan typisch KF gedrag?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wens haar niet te asocieren met KF-gedrag
Dit plaatje was net nog andersquote:
En dat is typisch KF gedrag?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
Gewoon een totaal on-inhoudelijke post...
Vaak wordt dit ook afgewisseld door brag & boast praktijken
quote:
Dat plus de kracht om dingen héél fout te verwoorden waardoor dames boos wordenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:13 schreef KudFokker het volgende:
Gewoon een totaal on-inhoudelijke post...
Vaak wordt dit ook afgewisseld door brag & boast praktijken
+ snel op de kast te klimmenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Dat plus de kracht om dingen héél fout te verwoorden waardoor dames boos worden![]()
ja, zo wordt het hier ontvangen meestal, als 'manse praatjes'quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:15 schreef Skaai het volgende:
Dus jij bestempelde mijn uiterst interessante 'kutmascara' post als on-inhoudelijk?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Dat plus de kracht om dingen héél fout te verwoorden waardoor dames boos worden![]()
Gisteren was ik er gewoon helemaal klaar mee, werken tot 0:00quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:17 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja, zo wordt het hier ontvangen meestal, als 'manse praatjes'
Doe je goed, lok maar veel vrouwtjes voor onze toekomstige singles meetquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:18 schreef zbbrox het volgende:
Ik heb skaai hierheen kunnen lokken.. zal ik eens kijken of ik nog meer single vrouwtjes erbij kan sleuren?
Ananas is tof spul. moet je vers stukje eens onder je bovenlip doen en ff laten zittenquote:
Vandaar dat ie in Singles post natuurlijk! 1+1!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
[..]
Ik kan 9 mei toch nietquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:19 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Doe je goed, lok maar veel vrouwtjes voor onze toekomstige single meet![]()
Werken in het buitenland is nog te doen. ik dacht hele zomer op kantoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga hopelijk werken in Frankrijk. Waarom? Tja, kan even niet anders
Gelukkig weet ik ook hoe het wel moetquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vandaar dat ie in Singles post natuurlijk! 1+1!
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef Skaai het volgende:
[..]
Vandaar dat ie in Singles post natuurlijk! 1+1!
Wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ananas is tof spul. moet je vers stukje eens onder je bovenlip doen en ff laten zitten
Want?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef Rauw. het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan nog vraag ik me van sommige mensen hier af hoe ze single kunnen zijn
Nee joh, ik ben niet helemaal achterlijkquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef rival het volgende:
[..]
Werken in het buitenland is nog te doen. ik dacht hele zomer op kantoor
dat je achterlijk bent?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben niet helemaal achterlijkAlhoewel die kans ook aanwezig is
Weetniet, neem bijvoorbeeld jezelfquote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weetniet, neem bijvoorbeeld jezelfTot dusver nog geen schokkende minpunten weten te ontdekken
hij valt meequote:
Ik moet om half 4 op de volgende dag, oh en ik werk die dag zelf tot half 3. Verloren dag voor mij dusquote:
Je tandvlees begint dan te tintelen / pijn te doen.quote:
duimpje is weer wakkerquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]het staat gelukkig tussen haakjes
je begrijpt toch dat er niets MANS aan is maar mega puber gedrag!?!?
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik ook hoe het wel moet
als het goed vers is, is dat al vrij snelquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Als je het heel lang laat zitten gaat het pijn doen.
Behalve dat het een vrouw isquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Weetniet, neem bijvoorbeeld jezelfTot dusver nog geen schokkende minpunten weten te ontdekken
Half 4 op , en dat op een zondagquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik moet om half 4 op de volgende dag, oh en ik werk die dag zelf tot half 3. Verloren dag voor mij dus
Haha, dat wist je toch al?quote:
Je kent me niet IRLquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:23 schreef Rauw. het volgende:
[..]
quote:
Is niet vers genoeg, blijkbaarquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je tandvlees begint dan te tintelen / pijn te doen.
Nope, maar hier kom je helemaal niet zo slecht uit de verfquote:
lekker tegen elkaar aanliggen, beetje kriebelen.. strelen... relaxen!quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, maar hier kom je helemaal niet zo slecht uit de verf![]()
quote:
hier niet hequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:32 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Nope, maar hier kom je helemaal niet zo slecht uit de verf![]()
In het echt ken ik r niet, dus zou ze zich niet aangevallen voelen denk ikquote:
quote:
dat relaxen klinkt lekker! ben moequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:33 schreef rival het volgende:
[..]
lekker tegen elkaar aanliggen, beetje kriebelen.. strelen... relaxen!![]()
en zo kan ik nog wel tig dingen opnoemen
Ja half 4 's nachts he.quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:28 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Half 4 op , en dat op een zondagnou nou
kee jij kriebeld ik slaap, deal!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
dan is dat kriebelen alleen maar beter, om te ontvangen dan
Kloptquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:34 schreef Rauw. het volgende:
[..]
In het echt ken ik r niet, dus zou ze zich niet aangevallen voelen denk ik
verloofdequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
Wat is werkoverleg dodelijk saai als iemand continu in 1 toon blijft praten, zucht.
Lieve dame van mequote:Op dinsdag 7 april 2009 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
verloofde
ontspannend toch, gewoon met je ogen open slapen!
Had ik net ook last van... Heel irritant. Ik val altijd in slaap danquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:42 schreef Belsezar het volgende:
Wat is werkoverleg dodelijk saai als iemand continu in 1 toon blijft praten, zucht.
hahaha ja je moet wel opletten dat ze niet dichtvallen en je begint te snurkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:45 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lieve dame van me
Dat deed ik dus af en toe ookMaar dan voelde ik mijn ogen weer glazig worden en moest ik weer even normaal doen
Gelukkig hoorde ik net van een collega dat die continu zat te gapen hehe
Dan doe je iets verkeerdquote:
Sounds good!quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef Rauw. het volgende:
Tevens gaat het lekkerder dan ooit met het meisje dat me 2weken terug nog liet zittenZe spreekt openhartiger over wat ze van vanalles denkt en begint wel een beetje uit te vogelen dat ik "anders" ben dan vroegah na afgelopen zaterdag
![]()
Ze heeft zelfs 'r spijt al uitgesproken en binnenkort ging ze het meer dan goedmaken met me
Ik werd zaterdag wel genoeg gekriebeld over mijn korte haartjes, nu ik de krullen eraf heb gehaald met de tondeusequote:
Nee, echt kriebelen is andersquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik werd zaterdag wel genoeg gekriebeld over mijn korte haartjes, nu ik de krullen eraf heb gehaald met de tondeuse
Aan je verhalen te horen heb je dat ook helemaal niet nodigquote:
Kijk, dat zijn berichten. dan zal ik extra mijn best doenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heerlijk!
als ik fit ben dan kriebel ik wel trug
dat is niet echt kriebelen kriebelenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik werd zaterdag wel genoeg gekriebeld over mijn korte haartjes, nu ik de krullen eraf heb gehaald met de tondeuse
Wat was jij vroeger dan wel niet zegquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef Rauw. het volgende:
Tevens gaat het lekkerder dan ooit met het meisje dat me 2weken terug nog liet zittenZe spreekt openhartiger over wat ze van vanalles denkt en begint wel een beetje uit te vogelen dat ik "anders" ben dan vroegah na afgelopen zaterdag
![]()
Ze heeft zelfs 'r spijt al uitgesproken en binnenkort ging ze het meer dan goedmaken met me
ah thats qute, but its wrongquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:48 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True, maar de 'aai over de bol' aandacht was ook fijnquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat is niet echt kriebelen kriebelen
Je was bij oma op bezoek?quote:Op dinsdag 7 april 2009 11:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
True, maar de 'aai over de bol' aandacht was ook fijn![]()
Ja inderdaad. En volgens mij kreeg ik al af en toe rare blikkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahaha ja je moet wel opletten dat ze niet dichtvallen en je begint te snurken
quote:
Nee, bij de jouwequote:
je kan altijd t excuus gebruiken dat je nog niet helemaal beter bentquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja inderdaad. En volgens mij kreeg ik al af en toe rare blikken
* zbbrox strekt arm uit....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |