De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:Op maandag 6 april 2009 23:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah dat dacht ik...
Zij heeft het hier laten liggen, niet ik...
Maar ik word er een beetje helemaal gestoord van dat JonkeL dan wéér eens met negatieve reacties richting mij moet komen...
Mss wil ze hem wel gewoon zien en zet hij het hier ff bot neerquote:Op maandag 6 april 2009 23:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dat kan. Maar ik ga daarvoor niet een tering end reiden.
En ik zal je het sterker vertellen, het is mijn mening niet eens. Je bent geen slaaf die iedereen ze verloren dingen moet terug brengen. Ik zou ook niet zomaar even op commando een shirtje gaan brengen.
Sorry, ben echt bok chaggo...quote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
heb ik je nou op de kast gejaagd met 1 stom nietszeggend zinnetje
Ja en misschien heeft ze het wel met voorbedachte rade vergetenquote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss wil ze hem wel gewoon zien en zet hij het hier ff bot neer
Ook een optie natuurlijk.quote:Op maandag 6 april 2009 23:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mss wil ze hem wel gewoon zien en zet hij het hier ff bot neer
nee, ik ben net eerlijk tegen haar geweest dat het niks tussen ons gaat worden.quote:Op maandag 6 april 2009 23:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en misschien heeft ze het wel met voorbedachte rade vergeten
Klinkt wel heel vrouwlijkquote:Op maandag 6 april 2009 23:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en misschien heeft ze het wel met voorbedachte rade vergeten
Nee, dan ga ik hier weer dingen plempen die ik niet meen...quote:Op maandag 6 april 2009 23:57 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oh je mag wel effe ruzie zoeken hoor met mij
Watje.quote:Op maandag 6 april 2009 23:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik hier weer dingen plempen die ik niet meen...
Andere keer een vriendschappelijke 'ruzie' ok ?
En je idee van "vaste relatie" die je vanmiddag opperdequote:Op maandag 6 april 2009 23:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, ik ben net eerlijk tegen haar geweest dat het niks tussen ons gaat worden.
Ik haar niet wil gebruiken voor de seks, tenzij zij daar mee instemde, en dat deed ze net ook...
Eindelijk eentje die het snapt...
Dat maakt mij niet uit. Het is toch maar een forum en ik ken je niet. Zal mij echt een rotzorg zijn wat je allemaal tegen mij gaat zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 23:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik hier weer dingen plempen die ik niet meen...
Andere keer een vriendschappelijke 'ruzie' ok ?
Komt wel, alleen niet met haar...quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:01 schreef mrbox het volgende:
[..]
En je idee van "vaste relatie" die je vanmiddag opperde
ahww beterschap!quote:Op dinsdag 7 april 2009 06:38 schreef MNR het volgende:
Volgens mij ben ik ziekig.. ik voel me in ieder geval heel vreemd en heb het de hele tijd warm. En dromen jongen.. niet normaal.
met wat?quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ahww beterschap!
ik werd wakker van bauchschmerzen. Heb ik nooit eigenlijk. En elk jaar kreeg ik mn noclaim terug. Maar dat zit er ook niet meer in. Hebben ze gewoon ingetrokken de stinkerts.
Oja.. en goedemorgen!
Nee, wel over een heleboel andere mensen. En gisteren of eergister droomde ik over Joey. We waren op een conference of zo?quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
Droomde je over mij MNR?Whihi, beterchap in ieder geval!
Dank je welquote:Op dinsdag 7 april 2009 07:07 schreef zbbrox het volgende:
[..]
ahww beterschap!
ik werd wakker van bauchschmerzen. Heb ik nooit eigenlijk. En elk jaar kreeg ik mn noclaim terug. Maar dat zit er ook niet meer in. Hebben ze gewoon ingetrokken de stinkerts.
Oja.. en goedemorgen!
met buikpijn.. dat was het duitse woord ervoor geloof ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |