abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 april 2009 @ 10:44:34 #151
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67821162
Ik moet in januari stufi al terugbetalen. En dat is een goed misselijk bedrag per maand.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_67821202
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet in januari stufi al terugbetalen. En dat is een goed misselijk bedrag per maand.
Ja, dat heb ik dus ook niet, omdat ik mn studie gewoon gehaald heb en nooit extra geleend heb

En ik heb hele lieve ouders die zorgverzekering enzo betalen
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_67821243
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Hoeveel ongeveer per maand dan?
Is toch afhankelijk aan je inkomen?
pi_67821295
Ik moet echt elke keer weer lachen om die kop van Völler
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 8 april 2009 @ 10:52:31 #155
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67821433
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoeveel ongeveer per maand dan?
Is toch afhankelijk aan je inkomen?
Beter zeg ik het niet. Maar goed, als ik een normale baan met 2.000 bruto heb is er niets aan de hand. Dan is dat goed te behappen. En ik hoef ook als ik thuis blijf wonen nooit meer huur te betalen. Huis is op naam van m'n broertje en mij gezet een paar jaar terug en de hypotheek is al bijna afbetaald door m'n pa.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 8 april 2009 @ 10:53:15 #156
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67821457
Echt een grijze dakduif is het geworden die Völler.
pi_67821480
Maar als je weinig verdient, hoef je ook maar weinig per maand af te lossen hoor.
pi_67821531
Maar heb jij niet behoefte aan een eigen stekkie Aanvoerder? Als ik zo je verhalen over Praag hoor...
  woensdag 8 april 2009 @ 11:00:28 #159
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67821714
Ja ik zit liever in Praag ja. Maar goed, ik heb anderhalf jaar vakantie gevierd in Praag en voorlopig is het even tijd om serieus bezig te zijn. Wellicht ga ik volgend jaar weer terug, maar als de baan me bevalt dan wil ik wel langer blijven. Vakantie vieren in Praag kan sowieso nog wel. Als Slavia nou niet steeds op maandag voetbalt, dan kan ik ook gewoon af en toe een weekendje overvliegen zonder vrij te moeten nemen.
pi_67821780
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ja ik zit liever in Praag ja. Maar goed, ik heb anderhalf jaar vakantie gevierd in Praag en voorlopig is het even tijd om serieus bezig te zijn. Wellicht ga ik volgend jaar weer terug, maar als de baan me bevalt dan wil ik wel langer blijven. Vakantie vieren in Praag kan sowieso nog wel. Als Slavia nou niet steeds op maandag voetbalt, dan kan ik ook gewoon af en toe een weekendje overvliegen zonder vrij te moeten nemen.
Maar in NL zit je dus prima bij je pa in huis? Regel je hier niet al die chicks, of hoe moet ik dat zien
  woensdag 8 april 2009 @ 11:06:13 #161
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67821916
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:02 schreef Breach het volgende:

[..]

Maar in NL zit je dus prima bij je pa in huis? Regel je hier niet al die chicks, of hoe moet ik dat zien
In het centrum van Praag regelde ik natuurlijke flink wat meer. Ik word wel een beetje gek af en toe thuis ja. Maar ja, ik pas me voorlopig wel aan. Op zich is m'n pa altijd wel heel erg makkelijk geweest met mij en m'n broertje. Weinig regels. M'n broertje en ik zijn op zich ook redelijk verstandige jongens en ook niet zo moeilijk.
  woensdag 8 april 2009 @ 11:06:58 #162
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67821938
quote:
Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef sjimz het volgende:
Maar als je weinig verdient, hoef je ook maar weinig per maand af te lossen hoor.
Aan de andere kant, hoe eerder ik er vanaf ben, hoe beter.
pi_67822004
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

In het centrum van Praag regelde ik natuurlijke flink wat meer. Ik word wel een beetje gek af en toe thuis ja. Maar ja, ik pas me voorlopig wel aan. Op zich is m'n pa altijd wel heel erg makkelijk geweest met mij en m'n broertje. Weinig regels. M'n broertje en ik zijn op zich ook redelijk verstandige jongens en ook niet zo moeilijk.
Nah, respect. Ik ben toch een aantal jaartjes jonger dan jij. Maar ik moet er niet meer aan denken om 7 dagen per week bij mijn ouders te wonen (ondanks dat ze prima mensen zijn).
  woensdag 8 april 2009 @ 11:09:45 #164
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_67822039
Nah, mijn pa is een ouwe vent, dus die houdt zich wel rustig.
pi_67822067
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Aan de andere kant, hoe eerder ik er vanaf ben, hoe beter.
Sowieso heeft ie een maximale looptijd van 20 (?) jaar.
Alles wat je daarna niet terugbetaald hebt wordt toch kwijtgescholden?
pi_67822142
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sowieso heeft ie een maximale looptijd van 20 (?) jaar.
Alles wat je daarna niet terugbetaald hebt wordt toch kwijtgescholden?
Ik schrok trouwens toen ik pas hoorde wat sommige mensen aan studieschuld hebben. Ik sprak pas iemand die maakte gewoon bijna 10000 euro op een jaar. En stond nu al op 40000
pi_67822208
Goedemorgen!

TT-change naar het Aanvoerdertopic ?
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_67822330
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik schrok trouwens toen ik pas hoorde wat sommige mensen aan studieschuld hebben. Ik sprak pas iemand die maakte gewoon bijna 10000 euro op een jaar. En stond nu al op 40000
Dat gaat bij sommigen echt enorm hard inderdaad. Hoef zelf gelukkig niks te lenen, dus als ik 'gewoon' m'n studie afmaak zit dat wel goed .
  woensdag 8 april 2009 @ 11:18:27 #169
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_67822344
quote:

[..]

Ik sta zelf nu op 22k studieschuld. Boeiend, voorkwam in elk geval dat ik meer ging werken dan studeren om aan alle kosten te kunnen voldoen. In tegenstelling tot vele anderen ging ik van die stufi niet op vakantie, maar betaalde ik daar mijn huur en school van. Met 2 broertjes hoef je ook niet zoveel van je ouders te verwachten.

Ik betaal nu 66 euro per maand af. vorig jaar was dat nog 5 euro.
Overigens vonden ze eerst dat ik 350 euro per maand moest lappen, maar dat trok ik echt niet.
pi_67822366
quote:

[..]

Ik sta ook al op een definitieve van 17k hoor .

Nu maar naar mijn bijbaan . Hele dag cursus . Wel betaald en vol met lekkere hapjes .

.
pi_67822430

Over 2 weken komt zijn nieuwe album. En de EP is al geniaal. Dus dat belooft veel goeds
pi_67822454
Ik zoek nog iemand die ons huis SCHoonmaakt. SCHortje verplicht
pi_67822544
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef SCH het volgende:
Ik zoek nog iemand die ons huis SCHoonmaakt. SCHortje verplicht
Ksssjt, kies sezten maar. Het is hier VBL SC en niet VBL SCH.
pi_67822556
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Breach het volgende:

[..]

Ksssjt, kies sezten maar. Het is hier VBL SC en niet VBL SCH.
pi_67822567
quote:
Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef Breach het volgende:

[..]

Nah, respect. Ik ben toch een aantal jaartjes jonger dan jij. Maar ik moet er niet meer aan denken om 7 dagen per week bij mijn ouders te wonen (ondanks dat ze prima mensen zijn).
Dat zou ik trouwens ook echt never nooit kunnen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')