Ja, dat heb ik dus ook niet, omdat ik mn studie gewoon gehaald heb en nooit extra geleend hebquote:Op woensdag 8 april 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet in januari stufi al terugbetalen. En dat is een goed misselijk bedrag per maand.
Hoeveel ongeveer per maand dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 10:44 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik moet in januari stufi al terugbetalen. En dat is een goed misselijk bedrag per maand.
Beter zeg ik het niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hoeveel ongeveer per maand dan?
Is toch afhankelijk aan je inkomen?
Maar in NL zit je dus prima bij je pa in huis? Regel je hier niet al die chicks, of hoe moet ik dat zienquote:Op woensdag 8 april 2009 11:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Ja ik zit liever in Praag ja.Maar goed, ik heb anderhalf jaar vakantie gevierd in Praag en voorlopig is het even tijd om serieus bezig te zijn. Wellicht ga ik volgend jaar weer terug, maar als de baan me bevalt dan wil ik wel langer blijven. Vakantie vieren in Praag kan sowieso nog wel.
Als Slavia nou niet steeds op maandag voetbalt, dan kan ik ook gewoon af en toe een weekendje overvliegen zonder vrij te moeten nemen.
In het centrum van Praag regelde ik natuurlijke flink wat meer.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:02 schreef Breach het volgende:
[..]
Maar in NL zit je dus prima bij je pa in huis? Regel je hier niet al die chicks, of hoe moet ik dat zien
Aan de andere kant, hoe eerder ik er vanaf ben, hoe beter.quote:Op woensdag 8 april 2009 10:53 schreef sjimz het volgende:
Maar als je weinig verdient, hoef je ook maar weinig per maand af te lossen hoor.
Nah, respect. Ik ben toch een aantal jaartjes jonger dan jij. Maar ik moet er niet meer aan denken om 7 dagen per week bij mijn ouders te wonen (ondanks dat ze prima mensen zijn).quote:Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
In het centrum van Praag regelde ik natuurlijke flink wat meer.Ik word wel een beetje gek af en toe thuis ja. Maar ja, ik pas me voorlopig wel aan. Op zich is m'n pa altijd wel heel erg makkelijk geweest met mij en m'n broertje. Weinig regels. M'n broertje en ik zijn op zich ook redelijk verstandige jongens en ook niet zo moeilijk.
Sowieso heeft ie een maximale looptijd van 20 (?) jaar.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:06 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hoe eerder ik er vanaf ben, hoe beter.
Ik schrok trouwens toen ik pas hoorde wat sommige mensen aan studieschuld hebben. Ik sprak pas iemand die maakte gewoon bijna 10000 euro op een jaar. En stond nu al op 40000quote:Op woensdag 8 april 2009 11:10 schreef sjimz het volgende:
[..]
Sowieso heeft ie een maximale looptijd van 20 (?) jaar.
Alles wat je daarna niet terugbetaald hebt wordt toch kwijtgescholden?
Dat gaat bij sommigen echt enorm hard inderdaad. Hoef zelf gelukkig niks te lenen, dus als ik 'gewoon' m'n studie afmaak zit dat wel goedquote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik schrok trouwens toen ik pas hoorde wat sommige mensen aan studieschuld hebben. Ik sprak pas iemand die maakte gewoon bijna 10000 euro op een jaar. En stond nu al op 40000
Ik sta zelf nu op 22k studieschuld. Boeiend, voorkwam in elk geval dat ik meer ging werken dan studeren om aan alle kosten te kunnen voldoen. In tegenstelling tot vele anderen ging ik van die stufi niet op vakantie, maar betaalde ik daar mijn huur en school van. Met 2 broertjes hoef je ook niet zoveel van je ouders te verwachten.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik schrok trouwens toen ik pas hoorde wat sommige mensen aan studieschuld hebben. Ik sprak pas iemand die maakte gewoon bijna 10000 euro op een jaar. En stond nu al op 40000
Ik sta ook al op een definitieve van 17k hoorquote:Op woensdag 8 april 2009 11:12 schreef Breach het volgende:
[..]
Ksssjt, kies sezten maar. Het is hier VBL SC en niet VBL SCH.quote:Op woensdag 8 april 2009 11:21 schreef SCH het volgende:
Ik zoek nog iemand die ons huis SCHoonmaakt. SCHortje verplicht
quote:Op woensdag 8 april 2009 11:23 schreef Breach het volgende:
[..]
Ksssjt, kies sezten maar. Het is hier VBL SC en niet VBL SCH.
Dat zou ik trouwens ook echt never nooit kunnenquote:Op woensdag 8 april 2009 11:08 schreef Breach het volgende:
[..]
Nah, respect. Ik ben toch een aantal jaartjes jonger dan jij. Maar ik moet er niet meer aan denken om 7 dagen per week bij mijn ouders te wonen (ondanks dat ze prima mensen zijn).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |