Ja eigenlijk wel. Kan verder geen namen noemen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:37 schreef mcyodogg het volgende:
Vond je hem de grootste held van 'de vier'?
Wat vond ik dat een geweldige speler!.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
5e ronde, 32e keuze, 160e totaal: Giovane Elber [-Vaduz-]
Ja,quote:
AAAAH godverdomme sterven hoeren....quote:
quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:34 schreef Prosac het volgende:
Gelukkig is de Rossi geen centrale verdediger
Optie vier stond er ook, maar goed dat je gewacht hebt!!quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had drie keuzes van MM doorgekregen, waarvan er 1 voor hem gekozen is, en 1 al gekozen was. Die ander is ook voor dezelfde positie, dus ik heb geen duidelijke pick nu. Morgenmiddag is ie pas weer online.
Helaas.
En de angstgegner van Nederlandquote:Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef methodmich het volgende:
Haha, gewoon een zeer goede en veelzijdige voetballer. Was ook erg belangrijk voor Porto in de gouden jaren en voor de nationale ploeg. Enige fout was naar Rusland gaan, hoewel dat voor de centen goed was.
Je zou altijd nog Jim Carrey kunnen kiezen.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:18 schreef Dos37 het volgende:
Die had ik ook op mijn lijst staan, prima middenvelder. Maar ik ben klaar met de middenvelders.
Ik streep wel een eind wegquote:Op woensdag 8 april 2009 17:04 schreef Dos37 het volgende:
met een beetje goede wil kunnen we weer een heel eind komen vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |