Vast wel, anders had golfer het hier allang gemeldquote:
quote:
quote:Draften
Verzonden: 9 April 2009 11u03
Aan: golfer
Jij mag weer!
Draft jouw favoriete team editie 2000/2009 #6
Johquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:57 schreef M0NTANA het volgende:
Dit ga je niet menen. Heb hem gewoon al een kwartier onder ctrl+v staan.
Voorlopig ruil ik niets, tegen mijn briljante aanvallend ingestelde team met Sneijder, Bergkamp, Crespo en Romario kan voorlopig niemand op.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Misschien wil golfer 'm nog wel ruilen tegen Jonk, hij heeft immers weer Bergkamp
Om bij elke afgeslagen aanval de tegengoal om de oren te krijgen omdat de meneren weigeren terug te verdedigen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig ruil ik niets, tegen mijn briljante aanvallend ingestelde team met Sneijder, Bergkamp, Crespo en Romario kan voorlopig niemand op.
quote:Club
* Werder Bremen
o Bundesliga Runner-up: 2007-08
o DFB-Pokal: 1999
o DFB-Ligapokal: 2006
* Bayern Munich
o Bundesliga Champion: 2004-05
o DFB-Pokal: 2005
o DFB-Ligapokal: 2004
[edit] National team
* FIFA Confederations Cup Third Place: 2005
* FIFA World Cup Runner up: 2002
* FIFA World Cup Third place: 2006
* UEFA European Football Championship Runner-up: 2008
quote:
quote:
hóhó, jou plek moet gewoon ingevuld worden door de eerste reserve imo.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:40 schreef PhifeDawg het volgende:
Hierbij ook direct de mededeling dat PhifeDawg vanaf morgen tot 20 april aan het chillen is in Griekenland & Macedonië. Mijn team wordt tijdelijk overgenomen door mijn lieftallige buurjongen Behangplakker. PM's dus ook naar hem
Wanneer deze voorbij is zal er vast over een tijdje weer een nieuwe komen met een andere insteekquote:Op donderdag 9 april 2009 23:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
Gaat best snel hier.![]()
Is er trouwens interesse om dit ook voor alleen Eredivisiespelers te doen?
Thuis, hoezo?quote:
BS natuurlijk. Want in plaats een lijst doorgeven aan een medeuser, doet hij dat nu aan zijn buurjongen. En dat zeg ik als een van de reserves. Als hij zijn buurjongen op zijn naam had laten posten had zelfs niemand er vanaf geweten. Dus is prima imo.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef sezten het volgende:
[..]
hóhó, jou plek moet gewoon ingevuld worden door de eerste reserve imo.
Hóhó, dndiek zijn plek moet gewoon ingevuld worden door de eerste reserve imo.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, niks mis mee. Goede oplossing.
Ik vul het komend weekend voor dndiek in (sms contact), die een lang weekend weg is. Dus dndiek z'n PM naar mij.
Enorm onderschat (in Nederland in ieder geval) als je het mij vraagt.quote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:33 schreef RayMania het volgende:
[..]
Hóhó, dndiek zijn plek moet gewoon ingevuld worden door de eerste reserve imo.
Ha, die had ik na Touré Yaya als volgende optie voor die plek. Twijfelde wel, omdat hij na 2000 toch iets minder was, maar blijft een goede.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:36 schreef PhifeDawg het volgende:
In dat geval ga ik voor een goede verdedigende middenvelder, die mijn team uiteraard nog mist.
Emmanuel Petit
quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:43 schreef RayMania het volgende:
Heb een redelijke keuze in mijn hoofd. Nu nog 19 picks overleven.
Ik durf voor een krat bier te wedden dat-ie gekozen wordt.
Zekerquote:
Kut, daar gaat ie, 2 picks voor mijquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:15 schreef Joris33 het volgende:
7e ronde, 1e keuze, 193e totaal: Fabio Grosso [Joris33]
Mooi hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:39 schreef Breach het volgende:
GK: -
LV: Jankulovski
CV: -
CV: -
RV: Gallas
LM: -
CM: Ince
RM: Seedorf
AM: Zidane
CF: Drogba