het is toch idioot dat een broek eerst de 80 euro moet passeren voordat je ervan op aan kunt dat ie niet openscheurtquote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
De kwaliteit van de broek de schuld geven terwijl je er 15 euro voor hebt gegeven!
Nevermindquote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Posergoth6667 het volgende:
scheurt direct uit vanuit mijn krui
Bullshit. Ik heb twee broeken die rond de 30 euro waren en die ik twee jaar lang dagelijks aan heb gehad (wel om en om natuurlijkquote:Op maandag 6 april 2009 23:03 schreef HeldenHart het volgende:
[..]
het is toch idioot dat een broek eerst de 80 euro moet passeren voordat je ervan op aan kunt dat ie niet openscheurt
iers (geloof ik) warenhuis, wat echt spotgoedkoop is. geen merken maar 6 paar sokken voor 3 euro, winterjassen voor 10 euro, broeken voor 10/15 euro, t-shirts voor 3 euro etc.quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 23:13 schreef Posergoth6667 het volgende:
[..]
iers (geloof ik) warenhuis, wat echt spotgoedkoop is. geen merken maar 6 paar sokken voor 3 euro, winterjassen voor 10 euro, broeken voor 10/15 euro, t-shirts voor 3 euro etc.
De broek die ik nu aan heb was geloof ik 25 euro, en het is de fijnste broek die ik heb. Draag 'm al tijden, en vaak.quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
De kwaliteit van de broek de schuld geven terwijl je er 15 euro voor hebt gegeven!
Winterjassen 10 euroquote:Op maandag 6 april 2009 23:17 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ok ok..
Jij doet het vast goed bij de meisjes, of niet TS?
Prijs zegt niets over de kwaliteit. Een beetje Replay broek koop je voor 170 euro en dan zitten er al gaten in voordat je hem überhaupt aan heb gehadquote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Edwinuss het volgende:
Nee, want een jas van Gaastra wordt echt niet voor hetzelfde geld door een paar Chineesjes in elkaar gezetquote:
Eens, worden door dezelfde Afrikaantjes gemaakt, enige verschil is het merk stickertjequote:Op dinsdag 7 april 2009 02:50 schreef Pacmaniac het volgende:
[..]
Prijs zegt niets over de kwaliteit. Een beetje Replay broek koop je voor 170 euro en dan zitten er al gaten in voordat je hem überhaupt aan heb gehad
Omdat het gewoon een mooie kleurencombi is?quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:43 schreef Magereheinus het volgende:
Daarnaast waarom zou je met een Che shirt willen lopen? Iedereen weet toch dat het communisme verderfelijk is .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |