Verdiep je er maar eens in, er is genoeg over bekend. Ze waren 11 maanden van tevoren op de hoogte, zijn door diverse landen gewaarschuwd en lieten het vervolgens gebeuren als aanleiding om in WOII te kunnen stappen. Gooi je geschiedenisboekjes eens aan de kant en verdiep je in de echte feiten.quote:Op maandag 6 april 2009 22:46 schreef cheqy het volgende:
[..]
Als je dit serieus meent dan ben je een nog grotere mafketel dan ik dacht.
Geweldige speech inderdaadquote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Balkenende: laffe aanval op Kamp Holland
http://www.telegraaf.nl/b(...)_laffe_aanval__.html
Het orakel heeft ook weer gesproken hoor.
Als we winnen met Oranje natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 april 2009 07:02 schreef ron1872 het volgende:
[..]
In hoeverre kunnen we nog trots op Nederland zijn???
Hij heeft een marokkaanse naam dus hij is automatisch moslimquote:
Maar je vindt het wel per definitie iets negatiefs kennelijk, waarom?quote:Op maandag 6 april 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Heel leuk maar je kunt niet ontkennen dat RTL een soort van gezellig nationalisme op de buis verkondigd.
Misschien heb jij wel een heel andere notie van nationalisme; ik bedoel er in ieder geval niet per definitie mee dat er banieren en symmetrische marsen aan te pas komen.
Voor de meeste mensen wel. Het kan heel goed zijn dat hij het niet is.quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hij heeft een marokkaanse naam dus hij is automatisch moslim
Je kunt het hier: http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article1485590.ece nalezen. Overigens is de conclusie die in dit artikel wordt getrokken volstrekt bezijdens de waarheid. Voor een objectieve indruk zie het in het artikel gelinkte VN-document.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:07 schreef Triggershot het volgende:
Hoeveel Afghanen zijn er gedood aan hand van Nederlandse troepen?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 09:46 schreef buachaille het volgende:
[..]
Hij heeft een marokkaanse naam dus hij is automatisch moslim
Dat zal wel meevallen denk ik, bijna alle Afghanen hebben tegenwoordig wel een dichter of verder familielid in Nederland zitten. Alleen de echt fanatieke taliban / jihadstrijder zal er nog op gebrand zijn een "onbesnedene" te grazen te nemen, de gewone Afghaan die vraagt aan de Nederlandse militairen of ze een cadeautje willen meenemen voor iemand in Nederland.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Triggershot het volgende:
Het is dan ineens wel heel erg interessant om Nederlanders te doden natuurlijk, hoe meer hoe beter.
Ben je nu opeens wel een Nederlander?quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Triggershot het volgende:
Het is dan ineens wel heel erg interessant om Nederlanders te doden natuurlijk, hoe meer hoe beter.
Maarrrrrr. als de statistieken klopen dan maakt het niet meer uit volgens mij, jouw vader wordt door Nederlandse troepen ( per ongeluk ) gedood en jij wordt gedreven in de armen van de Taliban. Volgens mij, juist door zulke gebeurtenissen krijgt de Taliban meer steun van het volk en de normale burger.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, bijna alle Afghanen hebben tegenwoordig wel een dichter of verder familielid in Nederland zitten. Alleen de echt fanatieke taliban / jihadstrijder zal er nog op gebrand zijn een "onbesnedene" te grazen te nemen, de gewone Afghaan die vraagt aan de Nederlandse militairen of ze een cadeautje willen meenemen voor iemand in Nederland.
Opeens nog wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ben je nu opeens wel een Nederlander?
Sow, jij bekijkt het rooskleurig.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:41 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen denk ik, bijna alle Afghanen hebben tegenwoordig wel een dichter of verder familielid in Nederland zitten. Alleen de echt fanatieke taliban / jihadstrijder zal er nog op gebrand zijn een "onbesnedene" te grazen te nemen, de gewone Afghaan die vraagt aan de Nederlandse militairen of ze een cadeautje willen meenemen voor iemand in Nederland.
En ook heel veel levens gered. De gemiddelde Afghaan is volgens mij nog steeds redelijk blij met de aanwezigheid van Nederlandse troepen.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:44 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Sow, jij bekijkt het rooskleurig.
Ooit van het begrip wraak gehoord? Er zijn al zoveel doden/gewonden gevallen onder de Afghaanse bevolking door toedoen van buitenlandse troepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |