Ja vast wel...quote:Op maandag 6 april 2009 21:47 schreef Edwinuss het volgende:
MBIT
Hangt van de provider af.quote:foto Op maandag 6 april 2009 21:54 schreef signom het volgende:
Ze beloven je helemaal niets. Je hebt een contract met MAXIMAAL 8 mbit. Blijkbaar woon je te ver van de centrale en kan je die snelheid dus niet halen, of je hebt 10 meter oude telefoonkabel in je huis liggen en pas daarachter je modem hangen, of je werkt draadloos met je modem 10 meter verderop. of of of..
Jouw huidige provider biedt 8Mbit per seconde. (8000kbit/s)quote:Op maandag 6 april 2009 21:45 schreef FFnog het volgende:
Ik snap niet wat mijn internetsnelheid is...
Als ik een check doe bij speedtest.nl zegt ie :
1416.3 KByte/sec
(=11330 kbps)
Dat is toch een prutsnelheid...??? Is dat dan gewoon 1,4 Mb/s...???
Ze beloven me 8 Mb/s...
Ik kan binnenkort misschien overstappen op glasvezel met een up en downloadsnelheid van: 50 Mb/s voor bijna dezelfde prijs...
Maar ik krijg nu 1400 KByte/s, ik krijg dus meer...???quote:Jouw huidige provider biedt 8Mbit per seconde. (8000kbit/s)
Dit is omgerekend 1000 KByte/s
Precies, ik snap het geloof ik een beetje...quote:Op maandag 6 april 2009 22:11 schreef splendor het volgende:
1416.3 KByte/sec
(=11330 kbps)
8mbit/sec = grofweg 1 mBYTE/sec, je krijgt 1,4 mbyte/sec
Dus die 11330 is 11mbit grofweg (je deelt namelijk niet door 1000 maar door 1024 steeds), dus je zit over je 8mbit heen.. wees er blij mee.
Die geeft 7 MB aan inderdaad...quote:Op maandag 6 april 2009 22:08 schreef Olep het volgende:
Probeer www.speedtest.net
Speedtest.nl is waardeloos.
866 KB, komt dus in de buurt...quote:Op maandag 6 april 2009 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Speedtest.bbned.nl en dan de 100MB download doen. Daar zie je je snelheid in bytes wat dus zo rond de 1MB zou moeten liggen in jouw geval.
[ afbeelding ]
Dat is redelijk normaal hoor, ik denk dat je daar best tevreden mee mag zijn.quote:
De tijd die het duurt om een datapakketje naar de server te sturen en antwoord terug te ontvangen. Ook wel RTT of Round Trip Time genoemd.quote:foto Op maandag 6 april 2009 22:42 schreef FFnog het volgende:
Duh, ik heb wel het minste van allemaal...
Maar wat is die ping nu...???
Eh nee, bit = byte MAAL 8.quote:Op maandag 6 april 2009 21:57 schreef Alcatraz het volgende:
Bit = byte / 8
quote:foto Op maandag 6 april 2009 23:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Eh nee, bit = byte MAAL 8.
Er gaan namelijk 8 bits in 1 byte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop