http://www.rtl.nl/liefde/dateninhetdonker/home/quote:Kun je verliefd worden op iemand zonder hem of haar gezien te hebben? Dat is de grote vraag in het nieuwe, spannende programma Daten In Het Donker, dat je vanaf maandag 6 april bij RTL 5 kunt zien.
Elke week wonen drie vrijgezelle heren en drie single dames gescheiden onder één dak. Ze delen één gezamenlijke ruimte: de Donkere Kamer. Hier leren zij elkaar in het pikdonker beter kennen door slechts te luisteren, te voelen én te ruiken.
Wanneer de gevoelens van de dates wederzijds zijn, zien zij elkaar kort in de spotlight in de Donkere Kamer. Na deze onthulling kunnen de twee ervoor kiezen elkaar in het volle daglicht te ontmoeten of niet. En ja, wat weegt dan zwaarder, het innerlijk of het uiterlijk?
Presentatie: Renate Verbaan
Maandag 6 april. 21:30 uur, RTL 5
whehe, ben benieuwd of je haar dan had herkend als je zou gaan zoenen met haar in het donkerquote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Tommeke het volgende:
Ik zou me hier misschien voor de grap voor opgeven, bleek dat m'n ex dat ook had gedaan. Ik zie er toch maar van af
Die deed mee als Man voor Froukje!quote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef MissJ het volgende:
WTF ik ken die Nuri ergens van! Is hij niet eerder op tv geweest bij een ander programma?
oooow jaaa!quote:Op maandag 6 april 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Die deed mee als Man voor Froukje!
De slet
Als zij al mollig genoemd wordt... wat een kneus zegquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |