quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Doeiquote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat jullie verlaten en lekker tv kijken
quote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"Randall, you never go ass to mouth!!"
Waarom denk je dat ik naar de BSB ging.. hoef je niet met die 10000 vrouwen te praten, hoef je alleen maar te kijken!quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef Skaai het volgende:
Snuitebolletje, ik dacht dat ik visueel was ingesteld maar jij slaat alles!
Ik denk dat ik maar eens naar een willekeurige voetbalwedstrijd moet gaan om 10000 mannen te bekijkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar de BSB ging.. hoef je niet met die 10000 vrouwen te praten, hoef je alleen maar te kijken!
Haha.quote:Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar de BSB ging.. hoef je niet met die 10000 vrouwen te praten, hoef je alleen maar te kijken!
Whehe, dat kan ook! maar dan zie je mij niet..quote:Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens naar een willekeurige voetbalwedstrijd moet gaan om 10000 mannen te bekijken
Jij gaat naar concerten om vrouwen te kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha.![]()
Daarom ben ik ook laatst naar Nightwish geweest. Om vrouwen te kijken.Jammer genoeg waren de meeste vrouwen samen het hun vriend.
Als je ze niet aanspreekt boeit dat idd toch niet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij gaat naar concerten om vrouwen te kijken
Ik weet goedkopere manieren. Voor 10 euro per manier vertel ik ze.
Ps. Wat maakt het uit dat ze met hun vriend zijn als je vrouwen kijkt?
Aanspreken, dat durft toch niemand?!quote:Op maandag 6 april 2009 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je ze niet aanspreekt boeit dat idd toch niet.. En ja. Lekkere wijven kijken kan ook op tv. Gratis.
Nou aanspreken gaat nog net, maar durf ze eens tegen te sprekenquote:Op maandag 6 april 2009 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aanspreken, dat durft toch niemand?!
Nee de meeste concerten waar ik naartoe ga daar ga ik voor de muziek toe. En daar zijn meestal ook niet zo veel vrouwen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij gaat naar concerten om vrouwen te kijken
Ik weet goedkopere manieren. Voor 10 euro per manier vertel ik ze.
Ps. Wat maakt het uit dat ze met hun vriend zijn als je vrouwen kijkt?
Hoiquote:
TVPquote:Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef Skaai het volgende:
Ik ga Grey's Anatomy kijken, Jip komt me al halen
Als je aan mij denkt, wat voel je dan?!quote:Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Tally het volgende:
En mental images brengen me of in de problemen, in verlegenheid of walging..
Gelukkig heb ik daar geen last van.quote:Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Tally het volgende:
En mental images brengen me of in de problemen, in verlegenheid of walging..
Verlegenheid.. Dan merk ik dat ik er ontzettend geil van word en begin ik te blozen..quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je aan mij denkt, wat voel je dan?!
Ik krijg altijd moeite met typen van jou!quote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Verlegenheid.. Dan merk ik dat ik er ontzettend geil van word en begin ik te blozen..
Post eens een foto als je bloost.quote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Verlegenheid.. Dan merk ik dat ik er ontzettend geil van word en begin ik te blozen..
En terecht! Vrouwen zijn eng.quote:Op maandag 6 april 2009 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aanspreken, dat durft toch niemand?!
*mental image*quote:Op maandag 6 april 2009 20:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik krijg altijd moeite met typen van jou!mn laptop stijgt en staat zeer instabiel op de top
Volgens mij staat er eentje in mijn fotoboek.. Maar die is geloof ik een beetje wazig..quote:
Je bent weer mensen aan het lokken naar sex sc?quote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ben ik juist dol op! Beetje wrijving creeëren. Love it!quote:Op maandag 6 april 2009 20:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou aanspreken gaat nog net, maar durf ze eens tegen te spreken
* tijnbrein fobo checktquote:Op maandag 6 april 2009 20:52 schreef Tally het volgende:
[..]
*mental image*
[..]
Volgens mij staat er eentje in mijn fotoboek.. Maar die is geloof ik een beetje wazig..
Nee hoorquote:Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bent weer mensen aan het lokken naar sex sc?
Dit is een verkapte versie van de seks SC toch?quote:
Niet eens..quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is een verkapte versie van de seks SC toch?
Dit? Nee echt niet, daar kan het vele malen erger.quote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is een verkapte versie van de seks SC toch?
Seks.quote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit? Nee echt niet, daar kan het vele malen erger.
Dan moet ik daar maar eens gaan kijken dan.quote:Op maandag 6 april 2009 21:07 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dit? Nee echt niet, daar kan het vele malen erger.
Succes!quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Tally het volgende:
Ik moet misschien maar weer eens een verhaal tikken voor in het verhalen topic
Das al heel erg weggezakt..
Eigenlijk wel.quote:
Ook soloseks?quote:
Wat voor verhalen?quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef Tally het volgende:
Ik moet misschien maar weer eens een verhaal tikken voor in het verhalen topic
Das al heel erg weggezakt..
I second that!quote:Op maandag 6 april 2009 21:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar eens gaan kijken dan.
Zijn er hier nog veel échte singles dan?quote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk, zoals de meeste singles hier voornamelijk doen, toch?
Seksverhalen.. Erotisch getinte verhalenquote:
Once a day..quote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daar kan je om lachen maar dat lijkt mij extreem pijnlijk. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.quote:
Luiwammes, ga eens zoeken. Haal die hand uit je broekzak.quote:
Ik zou het niet weten, ben niet zo van de rijtjes.quote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zijn er hier nog veel échte singles dan?
* tijnbrein checkt zijn handen Gelukkig geen blaren.quote:
Volgens mij neuken de meeste hier een slag in de rondte. Met dates/FB/ons enzo.quote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mja, dat denk ik ook...quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kan je om lachen maar dat lijkt mij extreem pijnlijk. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee.
Dat idee heb ikquote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, ben niet zo van de rijtjes.Hoezo?
Seksverhalen zijn best geil om te lezen.quote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Seksverhalen.. Erotisch getinte verhalen
Ohh, * Tijn knuffel geeft* helpt het als ik zeg dat ik ook niet aan dates/FB's en ons doe?quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein checkt zijn handen Gelukkig geen blaren.![]()
[..]
Volgens mij neuken de meeste hier een slag in de rondte. Met dates/FB/ons enzo.
Alleen ik niet.
Je mag me die gedachtes wel pm'en, wie weet denk ik ook iets.quote:
Wat is een echte single?quote:Op maandag 6 april 2009 21:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zijn er hier nog veel échte singles dan?
Ik had het meer over blaren op je lul.quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein checkt zijn handen Gelukkig geen blaren.![]()
[..]
Volgens mij neuken de meeste hier een slag in de rondte. Met dates/FB/ons enzo.
Alleen ik niet.
Beide staan er in..quote:Op maandag 6 april 2009 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Seksverhalen zijn best geil om te lezen.![]()
Verhalen over je eigen seksleven? Of verzonnen verhalen?
Hey ik was bezig met iets nobels ja.. ik dacht als ik daarmee klaar ben kan ik zo het linkje gebruiken...quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Luiwammes, ga eens zoeken. Haal die hand uit je broekzak.
Dat kan dan niet van het rukken zijn hoorquote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het meer over blaren op je lul.
Op je handen is het ook niet fijn maar op je lul lijkt het mij nog erger.
Oh dankje *geeft knuffel terug* Ja dat helpt.quote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ohh, * Tijn knuffel geeft* helpt het als ik zeg dat ik ook niet aan dates/FB's en ons doe?
[..]
Je mag me die gedachtes wel pm'en, wie weet denk ik ook iets.
Ik denk dat een bouwvakker met veel eelt op zijn handen best in staat is om er blaren op te rukken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kan dan niet van het rukken zijn hoor
Das een SOA
Ohquote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik had het meer over blaren op je lul.
Op je handen is het ook niet fijn maar op je lul lijkt het mij nog erger.
Waar jij zoal aan denkt.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat een bouwvakker met veel eelt op zijn handen best in staat is om er blaren op te rukken.
Het blijft een zacht huidje.
Ik ga maar eens zoeken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Beide staan er in..Is niet alleen van mij
Ach ik denk dat je er best veel mee kan zonder dat het stuk gaatquote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat een bouwvakker met veel eelt op zijn handen best in staat is om er blaren op te rukken.
Het blijft een zacht huidje.
Ik ben kerngezond.quote:
Dat soort schuurpapier achtige zaken stel ik hem toch liever niet bloot aan.quote:Op maandag 6 april 2009 21:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach ik denk dat je er best veel mee kan zonder dat het stuk gaat
Tss, zal ik je een duwtje geven?quote:Op maandag 6 april 2009 21:22 schreef zbbrox het volgende:
[SEX SC] Gebruik de juiste gaatjes voor de juiste doeleinden
dat topic? krijg ik niet een ban als ik een topic van meer dan 10 dagen oud schop?
Sommige vrouwen hebben ook best een ruwe tong heb ik gehoordquote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat soort schuurpapier achtige zaken stel ik hem toch liever niet bloot aan.
En blaren is uiteraard niet gelijk stuk alleen tijdelijk minder geschikt voor gebruik.
Schuurpapier ruw? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Sommige vrouwen hebben ook best een ruwe tong heb ik gehoord
Volgens mij denk jij sowieso hetzelfdequote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je mag me die gedachtes wel pm'en, wie weet denk ik ook iets.
Het is al een grote jongen die zbbrox.quote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje wel trots is op zbbrox.
Helemaal alleen gedaan.
ja en nu hoor je de wind waaien.. en zie je een tumbleweed in de vertequote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* Bengeltje wel trots is op zbbrox.
Helemaal alleen gedaan.
Ik weet niet wat andere denken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij sowieso hetzelfde
En meerdere mensen denken dat ook wel, denk ik
Heeft hij dat lijstje netjes ingevuld?quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is al een grote jongen die zbbrox.
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt..quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Schuurpapier ruw? Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Misschien hebben die dan ook iets te veel eelt op de tong?
202 cmquote:Op maandag 6 april 2009 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik weet niet wat andere denken.Ben geen helderziende.
[..]
Heeft hij dat lijstje netjes ingevuld?lengte enz?
Dan hebben ze wel tong ervaring. Toch heb ik een voorkeur voor een lekker zachte tong.quote:Op maandag 6 april 2009 21:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog nooit meegemaakt..
En die moeten dan wel heel wat likken voor dat eelt
Dan ben je inderdaad een grote jongen.quote:
Wat denken jullie dan?quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij sowieso hetzelfde
En meerdere mensen denken dat ook wel, denk ik
Anders ik welquote:Op maandag 6 april 2009 21:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan hebben ze wel tong ervaring. Toch heb ik een voorkeur voor een lekker zachte tong.
Puijk plan janjaap tijnbrein!quote:
Mij?quote:Op maandag 6 april 2009 21:36 schreef Belsezar het volgende:
Zo en hoe is het hier deze avond?
Heb ik nog wat gemist?
Altijd, dat weet je toch bengeltjeliefquote:
Dat kan ik niet johquote:
Dat vraag je aan CG? Ze geeft zelf aan dat ze saai is.quote:
Sorry, mocht ik de indruk hebben gewekt dat ik het vroeg, dan is deze fout. Het was geen vraag maar een bevelquote:Op maandag 6 april 2009 21:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vraag je aan CG? Ze geeft zelf aan dat ze saai is.
Ben ik het overigens niet mee eens. Toen ik haar heb gezien vond ik haar niet saai.
Thats the difference tussen reallife en onlinequote:Op maandag 6 april 2009 21:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat vraag je aan CG? Ze geeft zelf aan dat ze saai is.
Ben ik het overigens niet mee eens. Toen ik haar heb gezien vond ik haar niet saai.
Dus!quote:
Jij kan tenminste nog andere dingen drinken. Ik mag deze hele avond en komende ochtend niks drinken, eten of rokenquote:
Kom maar langsquote:
Niet? Waarom niet?quote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog andere dingen drinken. Ik mag deze hele avond en komende ochtend niks drinken, eten of roken
Oe, zit je me weer lekker te maken. Jij stoeipoesje!quote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kom maar langs
zit hier al naakt op je te wachten
Das toevalligquote:
Ben zo terug, ff pilsie pakken en peukie rokenquote:Op maandag 6 april 2009 21:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Jij kan tenminste nog andere dingen drinken. Ik mag deze hele avond en komende ochtend niks drinken, eten of roken
weer?quote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oe, zit je me weer lekker te maken. Jij stoeipoesje!
jij ook?quote:
Not cool Jonkel. Ik heb trek en wil eten en daarna rokenquote:Op maandag 6 april 2009 22:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ben zo terug, ff pilsie pakken en peukie roken
Morgen mag je weer. Na even afgezien te hebben is het veel lekkerderquote:Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Not cool Jonkel. Ik heb trek en wil eten en daarna roken
Ik ookquote:Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
jij ook?![]()
Dat wordt eind april knallen
Ahhh, je doet weer onschuldigquote:
Dat is toevalligquote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Dat wordt het sowieso. Stappen met mij is een feestje
Rokenquote:Op maandag 6 april 2009 22:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Not cool Jonkel. Ik heb trek en wil eten en daarna roken
Stomtoevalligquote:
Dat komt doordat ik dat bénquote:
Niet lief Noukquote:
Het was juist heel lief bedoeld! Je vangt ook geen hints opquote:
De aap komt uit de mouwquote:Op maandag 6 april 2009 22:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik dat bén
Online tenminste
Vrouwen?!quote:
Dat weet ikquote:Op maandag 6 april 2009 22:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was juist heel lief bedoeld! Je vangt ook geen hints op
Achja als jullie mij toch nooit geloven, kan ik er net zo goed een geloofwaardige draai aan gevenquote:
Ja gelukkig wel, ze zouden ook nog eens niet leuk en niet geil moeten zijnquote:Op maandag 6 april 2009 22:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen?!Maar ze zijn zo leuk! En geil
Dat zou wat zijn hèquote:Op maandag 6 april 2009 22:09 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, ze zouden ook nog eens niet leuk en niet geil moeten zijn
Heel slimquote:Op maandag 6 april 2009 22:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Achja als jullie mij toch nooit geloven, kan ik er net zo goed een geloofwaardige draai aan geven
Zou me wel een hoop gezeik schelen, maarja ik moet toch toegeven dat het leuke en geile gedeelte de negatieve dingen overstemmenquote:
Arme jongenquote:
Kom maar leg ik het stap voor stap uit..quote:
Gaan we woensdag weer stoeien?quote:
waar ga je dan beginnen?quote:Op maandag 6 april 2009 22:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Kom maar leg ik het stap voor stap uit..
Je kunt ook gewoon sex hebben zonder dat er strings attached zijnquote:Op maandag 6 april 2009 22:12 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Zou me wel een hoop gezeik schelen, maarja ik moet toch toegeven dat het leuke en geile gedeelte de negatieve dingen overstemmen
Whahahahaha inmaken hequote:Op maandag 6 april 2009 22:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gaan we woensdag weer stoeien?
Ga je inmaken!
quote:Op maandag 6 april 2009 22:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon sex hebben zonder dat er strings attached zijnMaar dan moet dat wel van tevoren goed duidelijk zijn
Wil jij die er bij hebben danquote:Op maandag 6 april 2009 22:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
tof!
maar Tally.. jij en ik....hoest met je manneke dan?
Ja dat weet ik ookquote:Op maandag 6 april 2009 22:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon sex hebben zonder dat er strings attached zijnMaar dan moet dat wel van tevoren goed duidelijk zijn
quote:
Mooiquote:
Waarvan?quote:
quote:
weer een aanvulling voor het wie neukt wie lijstjequote:Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
MooiGewoon single zijn en sex hebben wanner je wilt! Ideaal, als je het mij vraagt
Uhu klopt. Maar op de een of andere manier voelt het minder goed als je seks hebt met iemand terwijl je een ander heel erg leuk vind.quote:Op maandag 6 april 2009 22:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
MooiGewoon single zijn en sex hebben wanner je wilt! Ideaal, als je het mij vraagt
Lijkt me heerlijkquote:
Stond die er nog niet op?quote:Op maandag 6 april 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
weer een aanvulling voor het wie neukt wie lijstje
quote:Op maandag 6 april 2009 22:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
weer een aanvulling voor het wie neukt wie lijstje
Ja maar je hebt niet zoveel aan die ander hè? Stapje terug JonKeL, je komt echt wel weer een stapje dichterbijquote:Op maandag 6 april 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uhu klopt. Maar op de een of andere manier voelt het minder goed als je seks hebt met iemand terwijl je een ander heel erg leuk vind.
Beter dan niets.quote:Op maandag 6 april 2009 22:22 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Uhu klopt. Maar op de een of andere manier voelt het minder goed als je seks hebt met iemand terwijl je een ander heel erg leuk vind.
quote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
I know, want mij lijkt het superhitsigheetlekker
Ach ik heb al een koude douche nodig, dus neem jij er dan ook maar éénquote:Op maandag 6 april 2009 22:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zit je me hier een partij hitsig te maken!
Of we gaan samen onder koud water staan en laten het koken!quote:Op maandag 6 april 2009 22:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ach ik heb al een koude douche nodig, dus neem jij er dan ook maar één
quote:Op maandag 6 april 2009 22:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Of we gaan samen onder koud water staan en laten het koken!
Ja ik weet het. Doe ik ook, tenminste tot nu toe gaat het weer goedquote:Op maandag 6 april 2009 22:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar je hebt niet zoveel aan die ander hè? Stapje terug JonKeL, je komt echt wel weer een stapje dichterbij
Ja doordeweeks gaat dat wel goed inderdaad, nu in het weekend ook nog volhoudenquote:Op maandag 6 april 2009 22:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Doe ik ook, tenminste tot nu toe gaat het weer goed![]()
Ga zelfs van het weekend naar een andere meid
Jij daar en ik hier lijkt me een goedequote:
suf!quote:Op maandag 6 april 2009 22:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij daar en ik hier lijkt me een goede
Ik ga gezellig naar de Ardennen in België en daar met haar rondtoeren en daar overnacht ik danquote:Op maandag 6 april 2009 22:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja doordeweeks gaat dat wel goed inderdaad, nu in het weekend ook nog volhouden![]()
Oeh tof! Maar voelt niet goed zeker?
Oow dat is wel heftig gelijk!quote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ga gezellig naar de Ardennen in België en daar met haar rondtoeren en daar overnacht ik dan
Maarja het is uiteindelijk niet datgene wat ik eigenlijk het liefst wil he
Een onbekende, vermoed ikquote:
Wel fijn dat je dit alternatief zo ff voorhanden hebt toch, zet toch de gedachte ff op wat andersquote:Op maandag 6 april 2009 22:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik ga gezellig naar de Ardennen in België en daar met haar rondtoeren en daar overnacht ik dan
Maarja het is uiteindelijk niet datgene wat ik eigenlijk het liefst wil he
Met MLIquote:Op maandag 6 april 2009 22:34 schreef Den_Haag het volgende:
met wie gaat Jonkel op stap?
En hoe staat het met jouw dates?quote:
Daar doet hij toch niet aan?quote:
Heftig, ja zit er wel inquote:Op maandag 6 april 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow dat is wel heftig gelijk!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel lief vind om te lezen... Maar snap het wel..
Daar kom je waarschijnlijk pas achter als je al de deur uit bent...quote:
Aaahhhhhquote:Op maandag 6 april 2009 22:40 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Heftig, ja zit er wel in
Ik ben liefop zijn tijd
Ik snap het ook wel, maar ik word er moe van. Zit er best wel mee eigenlijk
Ja dat is wel zoquote:Op maandag 6 april 2009 22:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wel fijn dat je dit alternatief zo ff voorhanden hebt toch, zet toch de gedachte ff op wat anders
Box deed het uit eigen belangquote:Op maandag 6 april 2009 22:45 schreef Q. het volgende:
Bedankt voor de aanvulling. Ik ben echter meer een tieten-persoon.
Zou dat het zijn...?quote:
Ik heb niet zoveel woorden nodigquote:
Been there done that!quote:
O jeeeee.... Belsezar!quote:Op maandag 6 april 2009 22:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Been there done that!
Maar dit dus:
Hoe oud ben je? 23 jaar!
Sekse? Vrouw
Woonplaats/ regio? Almere/Flevoland
Interesses? Mannen
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? 1.78m en stevig
Hoe lang single? 23 jaar. He ik heb een dejavu.
stom! ik wil mee!quote:Op maandag 6 april 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
Mensen ik ga lekker douchen en daarna slapen!
Ik mis ook altijd alles.quote:
Trouwen?quote:Maar dit dus:
Hoe oud ben je? 23 jaar!
Sekse? Vrouw
Interesses? Mannen
Truste Noukiequote:Op maandag 6 april 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
Slapen? Met wie?quote:Op maandag 6 april 2009 22:52 schreef Nouk84 het volgende:
Ga je echt met MLI op stap...?quote:
Skaaiquote:Op maandag 6 april 2009 22:37 schreef Skaai het volgende:
Oh wacht ik ben iets vergeten! Maar wat?
Jemig weer zo'n lange vrouwquote:Op maandag 6 april 2009 22:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Been there done that!
Maar dit dus:
Hoe oud ben je? 23 jaar!
Sekse? Vrouw
Interesses? Mannen
Ik spreek zo ongeveer nooit af met mensen via internet dus de kans is heel erg klein dat als ik dat dan doe ik het met zo'n whacko doequote:
Ik werd al even bang zeg maar...quote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik spreek zo ongeveer nooit af met mensen via internet dus de kans is heel erg klein dat als ik dat dan doe ik het met zo'n whacko doe
Ja, dinges zijn schuld.quote:
Waarom matig? Bij mij goedquote:
ja, misschien. moet nog ff kijken of ik kan. zou wel weer gezellig zijn. jij?quote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja, dinges zijn schuld.
Ga je ook naar de 10jaarsmetzijnallenineententjefokmeet?
waarom ga je het leger in eigenlijk ? wat is je motivatie ?quote:Op maandag 6 april 2009 22:59 schreef KudFokker het volgende:
Echt netjes van de mod dat hij van mijn post een sticky heeft gemaakt
Nederlandse dode in Uruzgan !
Ik ben het weekend vrij dus ik offer mijzelf waarschijnlijk wel op.quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ja, misschien. moet nog ff kijken of ik kan. zou wel weer gezellig zijn. jij?
recent dinges zijn schuld?
Wat doe je voor de kost Q?quote:Op maandag 6 april 2009 22:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik mis ook altijd alles.. Oh. Wacht. Dat weet ik nog wel.
.
[..]
Trouwen?
Jij gaat bij mij in de tent?quote:Op maandag 6 april 2009 22:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ga je ook naar de 10jaarsmetzijnallenineententjefokmeet?
Die lelijke stad is best wel tof.quote:
gezellig... kijken of het weer zo'n leuk tentje isquote:Op maandag 6 april 2009 23:02 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ben het weekend vrij dus ik offer mijzelf waarschijnlijk wel op.
Dinges, zzbroxofzo. Die ken ik zowaar! En niet eens van Fok,.
Ken je haar van IRL ?quote:
Zal ik je eens uit de tent lokken?quote:
Fortis was het toch?quote:Op maandag 6 april 2009 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk bij een bank. Succes verzekerd in deze tijden.
Oh, nee sorry dan trouwen we niet.quote:Op maandag 6 april 2009 23:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik werk bij een bank. Succes verzekerd in deze tijden.
Inderdaad, succes verzekerd.quote:
Nouja ik heb meer Fokkers uit de tent dan erin gehad dus daar ben ik best goed in.quote:
Uit de tent gelokt is het.quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja ik heb meer Fokkers uit de tent dan erin gehad dus daar ben ik best goed in.
Tenten zijn toch kut.quote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja ik heb meer Fokkers uit de tent dan erin gehad dus daar ben ik best goed in.
Hip!quote:Op maandag 6 april 2009 23:12 schreef Q. het volgende:
Hey grappig, bij het foto's beoordelen op Paiq kom ik net de foto tegen van een chick die gisteren mijn e-matching-profiel heeft bekeken.
Ja is dat hele feest nou nog doorgegaan?quote:
Natuurlijk niet! Jij was er niet, dan is het geen feest.quote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja is dat hele feest nou nog doorgegaan?
Echt niet?quote:Op maandag 6 april 2009 23:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Jij was er niet, dan is het geen feest.
Ruk ze.quote:Op maandag 6 april 2009 23:19 schreef Skaai het volgende:
Ja goed plan, ik ga ook ehm... slapen! DOEI!
Je kan het toch even afgeven en weer gaan?quote:Op maandag 6 april 2009 23:21 schreef KudFokker het volgende:
Dat meisje van zaterdag zegt net: "wat leidt jij opeens een gestructureerd leven..?"
Omdat het mij niet uitkomt om haar kleding langs te brengen die zij heeft laten liggen ...
Zij begint elke dag vroeger dan ik, en daar mijn reistijd bij opgeteld moet zij 1.5 uur wachten totdat ik vanuit mijn werk daar ben.quote:Op maandag 6 april 2009 23:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan het toch even afgeven en weer gaan?
mij nietquote:Op maandag 6 april 2009 23:10 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook een huis waar ze woont?quote:Op maandag 6 april 2009 23:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zij begint elke dag vroeger dan ik, en daar mijn reistijd bij opgeteld moet zij 1.5 uur wachten totdat ik vanuit mijn werk daar ben.
Auto staat bij de garage...
Net maar gezegd dat het niks voorstelt wat er tussen ons is, en ik bang ben dat het alleen maar lichamelijk is...
Ze woont 20 minuten met de auto van mij vandaan, maar mijn Aygo staat dus bij de garage...quote:Op maandag 6 april 2009 23:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ze heeft toch ook een huis waar ze woont?
Of je voelt wat voor haar of niet, daartussen zit niks hoor.
Moet je niet tegen mij zeggenquote:Op maandag 6 april 2009 23:34 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ze woont 20 minuten met de auto van mij vandaan, maar mijn Aygo staat dus bij de garage...
Whehe.quote:Op maandag 6 april 2009 23:39 schreef JonKeL het volgende:
Ga gewoon die kleding brengen man. Je hebt ook de tijd om uren op fok te zitten.
Ja, kan ik achterop bij jou op de brommert ?quote:Op maandag 6 april 2009 23:39 schreef JonKeL het volgende:
Ga gewoon die kleding brengen man. Je hebt ook de tijd om uren op fok te zitten.
Dat wil zij dus niet, terwijl zij vroeg thuis is én in het bezit is van een auto...quote:
Dan moet ze niet lopen zeiken.quote:Op maandag 6 april 2009 23:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat wil zij dus niet, terwijl zij vroeg thuis is én in het bezit is van een auto...
Ja dat kan. Maar ik ga daarvoor niet een tering end reiden.quote:Op maandag 6 april 2009 23:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, kan ik achterop bij jou op de brommert ?
Die kleding komt wel, het gaat om 1 shirtje.
Je kan me niet vertellen dat dat niet kan wachten tot zaterdag!!
En tijdens het Fok!en door heb ik bereikbaarheiddienst![]()
Als ik met het OV nu naar haar toe ga, ben ik niet in staat om in een uur op mijn werk te zijn.
Prioriteiten stellen.
Of is dit jouw mening alleen maar omdat het over mij gaat ?
Tjah dat dacht ik...quote:
Mwah, dat doet hij niet hoorquote:Op maandag 6 april 2009 23:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Tjah dat dacht ik...
Zij heeft het hier laten liggen, niet ik...
Maar ik word er een beetje helemaal gestoord van dat JonkeL dan wéér eens met negatieve reacties richting mij moet komen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |