quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Doeiquote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat jullie verlaten en lekker tv kijken
quote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef zbbrox het volgende:
[..]
"Randall, you never go ass to mouth!!"
Waarom denk je dat ik naar de BSB ging.. hoef je niet met die 10000 vrouwen te praten, hoef je alleen maar te kijken!quote:Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef Skaai het volgende:
Snuitebolletje, ik dacht dat ik visueel was ingesteld maar jij slaat alles!
Ik denk dat ik maar eens naar een willekeurige voetbalwedstrijd moet gaan om 10000 mannen te bekijkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar de BSB ging.. hoef je niet met die 10000 vrouwen te praten, hoef je alleen maar te kijken!
Haha.quote:Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik naar de BSB ging.. hoef je niet met die 10000 vrouwen te praten, hoef je alleen maar te kijken!
Whehe, dat kan ook! maar dan zie je mij niet..quote:Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens naar een willekeurige voetbalwedstrijd moet gaan om 10000 mannen te bekijken
Jij gaat naar concerten om vrouwen te kijkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Haha.![]()
Daarom ben ik ook laatst naar Nightwish geweest. Om vrouwen te kijken.Jammer genoeg waren de meeste vrouwen samen het hun vriend.
Als je ze niet aanspreekt boeit dat idd toch niet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij gaat naar concerten om vrouwen te kijken
Ik weet goedkopere manieren. Voor 10 euro per manier vertel ik ze.
Ps. Wat maakt het uit dat ze met hun vriend zijn als je vrouwen kijkt?
Aanspreken, dat durft toch niemand?!quote:Op maandag 6 april 2009 20:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je ze niet aanspreekt boeit dat idd toch niet.. En ja. Lekkere wijven kijken kan ook op tv. Gratis.
Nou aanspreken gaat nog net, maar durf ze eens tegen te sprekenquote:Op maandag 6 april 2009 20:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Aanspreken, dat durft toch niemand?!
Nee de meeste concerten waar ik naartoe ga daar ga ik voor de muziek toe. En daar zijn meestal ook niet zo veel vrouwen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Jij gaat naar concerten om vrouwen te kijken
Ik weet goedkopere manieren. Voor 10 euro per manier vertel ik ze.
Ps. Wat maakt het uit dat ze met hun vriend zijn als je vrouwen kijkt?
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |