Maar er binnenkort wel aan mee te betalen.quote:
Ik betaal ook mee aan de EO, Llink, de TROS, de Hindustaanse Omroep en weet ik het wat voor zendervullers er nog meer bestaan. Dan kan een populistisch kwartiertje op zondagnacht er ook nog wel bij.quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Maar er binnenkort wel aan mee te betalen.
Ik betaal al mee aan de uitkering van Piet, Annie, Ali en Achmed. Kan Joop er ook wel bij.quote:Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef Nosh het volgende:
Ik betaal ook mee aan de EO, Llink, de TROS, de Hindustaanse Omroep en weet ik het wat voor zendervullers er nog meer bestaan. Dan kan een populistisch kwartiertje op zondagnacht er ook nog wel bij.
Precies. Niet aan mij om te bepalen hoe Joop zijn dag indeelt. Als Joop ervoor kiest om de hele dag voor zijn huis te zitten, bier te drinken en opmerkingen te maken naar te jonge meisjes, wie zijn wij dan om hem te stoppen in zijn ontplooiing?quote:Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik betaal al mee aan de uitkering van Piet, Annie, Ali en Achmed. Kan Joop er ook wel bij.
Gast, je weet dat jij gewoon meebetaalt aan Joop´s lanterfanterij?quote:Op maandag 6 april 2009 20:43 schreef Nosh het volgende:
Precies. Niet aan mij om te bepalen hoe Joop zijn dag indeelt. Als Joop ervoor kiest om de hele dag voor zijn huis te zitten, bier te drinken en opmerkingen te maken naar te jonge meisjes, wie zijn wij dan om hem te stoppen in zijn ontplooiing?
Zo is het dus ook met omroepen. Ongeveer.
JA EN WAAROM ZOU JOOP GAAN WERKEN? DEN HAAG ZIJN TOCH ZAKKENVULLERS DIE NIET NAAR HEM LUISTERENquote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Gast, je weet dat jij gewoon meebetaalt aan Joop´s lanterfanterij?
Dat kreeg je ook alleen terug als ze het niet zouden halenquote:
De kleine lettertjes?quote:Op maandag 6 april 2009 20:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat kreeg je ook alleen terug als ze het niet zouden halen
Och volgens mij stond het destijds vrij groot op de site vermeld.quote:
Als Joop dat gelukkig maakt, dan betaal ik met liefde.quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Gast, je weet dat jij gewoon meebetaalt aan Joop´s lanterfanterij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |