quote:Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik betaal al mee aan de uitkering van Piet, Annie, Ali en Achmed. Kan Joop er ook wel bij.
De aftakeling van de ontlasting die dun door zijn broek loopt. De grootste angsthazen (vaak ambtenaren) preachen al maanden tegen Powned en al jaren tegen GeenStijl, en gebruiken de grootste kulargumenten mogelijk. Het lijkt wel een protocol in die wereld.quote:Op dinsdag 7 april 2009 00:25 schreef Specularium het volgende:
Welke aftakeling is er ingezet dan? Ze moeten nog beginnen.
Het valt wel mee dat Weesie nog niet met Hitler is vergeleken.quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De aftakeling van de ontlasting die dun door zijn broek loopt. De grootste angsthazen (vaak ambtenaren) preachen al maanden tegen Powned en al jaren tegen GeenStijl, en gebruiken de grootste kulargumenten mogelijk. Het lijkt wel een protocol in die wereld.
quote:Op dinsdag 7 april 2009 01:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
De aftakeling van de ontlasting die dun door zijn broek loopt. De grootste angsthazen (vaak ambtenaren) preachen al maanden tegen Powned en al jaren tegen GeenStijl, en gebruiken de grootste kulargumenten mogelijk. Het lijkt wel een protocol in die wereld.
hihi, zo leukquote:Op maandag 6 april 2009 20:42 schreef leetzors het volgende:
Die powned stickers moeten echt de fik in, overal zie je ze op de meest irritante plaatsen, echt van die kleuterplaatsen. BAH
Dat is nu al te zien. Waar je vroeger zeker 10 leuke berichten op GS zag per dag, waar ze zich echt de moeite voor deden, is dat nu nog amper 5 per dag. En het mag geen moeite meer kosten en het is het liefst nog knip- en plakwerk.quote:Op maandag 6 april 2009 20:26 schreef PiRANiA het volgende:
dat wordt nu weer minder denk ik(die berichten)
iddquote:Op dinsdag 7 april 2009 19:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat is nu al te zien. Waar je vroeger zeker 10 leuke berichten op GS zag per dag, waar ze zich echt de moeite voor deden, is dat nu nog amper 5 per dag. En het mag geen moeite meer kosten en het is het liefst nog knip- en plakwerk.
Idd wel jammer dat het zo'n mannenbolwerk is, ik had gedacht dat ze hun imago in die zin wel iets zouden aanpassen voor de Hilversumversie. Helaas stelt wat ik heb gezien/gehoord van powned niet echt wat voor.quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:43 schreef Registratiedienst het volgende:
Maar ja, powned heeft mij tot nu toe ernstig teleurgesteld. En ik vind dat de berichten op GS de afgelopen maanden erg bedroefend slecht zijn.
Sowieso dat gezeik over 'lekkere' wijven & tieten. Het klinkt zo ongelofelijk kansloos. Jammer. Ik overweeg om lid te worden van de VPRO en mijn powned-lidmaatschap op te zeggen als zij niet de programma's gaan maken die zij hebben beloofd ('schoppen' tegen de 'gevestigde orde'). En als er serieus een autoprogramma komt, dan weet ik het helemaal niet. Tja, vrouwen hebben werkelijk niets te zoeken bij powned, dat is mij na hun werfacties wel duidelijk (en P3kanker + Unoxwijf begin jan.).
Jij bent vast een heaumeau.quote:Op dinsdag 7 april 2009 19:18 schreef J.Herrer het volgende:
Echt zo gaar dat geenstijl
En dan die woorden zoals deaud etc.
Vooral doordeweeks tussen 19:00 en 19:30. Weg met ONM!quote:Op dinsdag 7 april 2009 18:44 schreef Registratiedienst het volgende:
BNN mag sowieso ruimte maken. Ik vind de EO van nog meer toegevoegde waarde dan BNN.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |