En doet vooral ook de deur niet dichtquote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Mendeljev het volgende:
Die buschauffeur blijft ook gewoon kalmpjes alles door de binnenspiegel volgen.
Viel me ook op inderdaad. Volgens mij staat die gozer die zo te grazen wordt genomen ook bij die gast uit te huilen. En die bus chauffeur zegt maar: Cést bon ( Het is genoeg ). Net alsof een paar klappen wel geoorloofd waren. Echt een zwakke reactie van die omstanders.quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Mendeljev het volgende:
De omstanders waren bang en dat kan ik me best voorstellen. Hoe moeilijk ook, maar ik had hetzelfde gedaan in hun positie.quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Viel me ook op inderdaad. Volgens mij staat die gozer die zo te grazen wordt genomen ook bij die gast uit te huilen. En die bus chauffeur zegt maar: Cést bon ( Het is genoeg ). Net alsof een paar klappen wel geoorloofd waren. Echt een zwakke reactie van die omstanders.
En lijkt ook weinig hulp te willen bieden aan het slachtoffer...quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Mendeljev het volgende:
Jij hebt zeker nog nooit meegemaakt dat er iemand zo in het openbaar in elkaar geslagen wordt? Dan is het echt niet dat je je overhemd lostrekt en even de boel sust, zeker niet als er 3 man tegen over je staan.quote:Op maandag 6 april 2009 20:36 schreef Gehannes het volgende:
[..]
Viel me ook op inderdaad. Volgens mij staat die gozer die zo te grazen wordt genomen ook bij die gast uit te huilen. En die bus chauffeur zegt maar: Cést bon ( Het is genoeg ). Net alsof een paar klappen wel geoorloofd waren. Echt een zwakke reactie van die omstanders.
De voorsteden van de grote steden zijn behoorlijk verrot ja. Maar voor de rest valt het allemaal wel mee lijkt me.quote:Op maandag 6 april 2009 20:43 schreef Specularium het volgende:
Toevallig net gekeken, raar dat niemand dat kleine witte geval aanpakt.
Maargoed Frankrijk is dan ook door en door verrot.
Ik begrijp niet waarom aanwezige mensen zich niets doen. Iedereen denkt alleen maar dat ze graag iets willen doen maar ze durven niet alleen. Ik zou in zo'n situatie wel mijn medepassagiers vragen gezamenlijk in te grijpen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
De omstanders waren bang en dat kan ik me best voorstellen. Hoe moeilijk ook, maar ik had hetzelfde gedaan in hun positie.
Ja, die rellen vielen heel erg mee he.quote:Op maandag 6 april 2009 20:47 schreef Gehannes het volgende:
[..]
De voorsteden van de grote steden zijn behoorlijk verrot ja. Maar voor de rest valt het allemaal wel mee lijkt me.
Maar niemand wil graag een mes tussen zijn ribben krijgen. En dat is wel iets waar je 90% kans op hebt met zulk soort debielen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:48 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom aanwezige mensen zich niets doen. Iedereen denkt alleen maar dat ze graag iets willen doen maar ze durven niet alleen. Ik zou in zo'n situatie wel mijn medepassagiers vragen gezamenlijk in te grijpen.
misschien nog wel meer dan hierquote:Op maandag 6 april 2009 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Ja ook Frankrijk heeft een enorm probleem met kutallochtonen, dat wisten wel al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |