Oehquote:Op maandag 6 april 2009 20:05 schreef Metaalkop het volgende:
Het is in principe de bedoeling dat de gene die de laatste post maakt een nieuw topic aanmaakt Vincpod
avatars in de OP geen idee, streepje tussen music-man en parker: jaquote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Verdiend de OP nog een update? Avatars die toegevoegd moeten worden?
En moest er geen streepje tussen Music Man en Parker?
maakt niet uitquote:Op maandag 6 april 2009 20:24 schreef Vincpod het volgende:
Als ik volledig gitaristentopic-waardig ben, dan misschien wel
Dat ben ik ook niet, maar doe toch elke keer weer meequote:Op maandag 6 april 2009 20:24 schreef Vincpod het volgende:
Als ik volledig gitaristentopic-waardig ben, dan misschien wel
Ik compenseer het gebrek aan geld door ongelofelijk goed te kunnen spelenquote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, maar doe toch elke keer weer mee![]()
Ik maskeer het gebrek aan spelkwaliteiten met het kopen van spullen
quote:Op maandag 6 april 2009 15:41 schreef Gitaarmat het volgende:
Voor de ESP/LTD gaste hier. Die nieuw element 'EMG X' zijn er al gitaren die die leipe elementen hebben? Brengen ze ook een nieuwe lijn gitaren uit speciaal voor de X elementen?
quote:Op maandag 6 april 2009 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat ben ik ook niet, maar doe toch elke keer weer mee![]()
Ik maskeer het gebrek aan spelkwaliteiten met het kopen van spullen
quote:Op maandag 6 april 2009 22:15 schreef Vincpod het volgende:
[..]
zit wat in, maar als je niet kan spelen en je hebt geen geld ?
het schrijven zelf? varierend van een dagje tot heel lang (oneindig?)quote:Op maandag 6 april 2009 22:06 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe lang doet men hier in hun bands over het schrijven van een nummer? Wij echt maanden geloof ik.
Zoiets ja.quote:Op maandag 6 april 2009 22:35 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
het schrijven zelf? varierend van een dagje tot heel lang (oneindig?)
het vervolgens als geheel door de band geregiseerd te krijgen... vele maanden
weekje of 3 (1 keer repeteren per week meestal)quote:Op maandag 6 april 2009 22:06 schreef Witchfynder het volgende:
Hoe lang doet men hier in hun bands over het schrijven van een nummer? Wij echt maanden geloof ik.
Herkenbaar .....quote:Op maandag 6 april 2009 23:00 schreef Cynic het volgende:
Ik heb ook wel eens zo'n stukje dat ik heel graag wil gebruiken, maar als ik er geen nummer van kan maken dan gooi ik hem echt aan de kant. Anders ga je zo geforceerd dingen aan elkaar lopen plakken, dan wacht ik liever tot ik een bijpassend stuk heb bedacht. Op die manier heb ik sommige stukjes echt al wel 10 jaar ofzo, wordt ooit nog wel een liedje
Ja dat ligt er aan. Wil je goeie muziek of pauper muziek.quote:Op maandag 6 april 2009 22:06 schreef Witchfynder het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blues ain't nothing but a good man feeling bad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |