quote:Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef sinadO het volgende:
[..]
Lol 'wel wat weten'...
Laat maar hoor, mr expert. Je hebt gelijk. Het is geen gothic. Kun je weer goed slapen vannacht.
Omdat jij het anders noemt? Wat een onzin, het is een heel gebruikelijke term hoor, of je het nou leuk vindt of niet.quote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens leren wat Gothic Metal is.(Term bestaat niet eens)
Gebruikelijke term, maar het bestaat niet. Love Metal bestaat toch ook niet ook al is het een gebruikelijke term.quote:Op maandag 6 april 2009 21:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Omdat jij het anders noemt? Wat een onzin, het is een heel gebruikelijke term hoor, of je het nou leuk vindt of niet.
Tafel, een bekend woord, maar het bestaat niet.quote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gebruikelijke term, maar het bestaat niet.
Ga maar lekker Gothic Metal luisteren en zo...quote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Tafel, een bekend woord, maar het bestaat niet.
Argumentatie? Blijkbaar niet nodig, gewoon onzin roepen alsof het waar is.
Wie ben jij om te zeggen dat het niet bestaat? Als een band zich zo noemt bestaat hetquote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gebruikelijke term, maar het bestaat niet. Love Metal bestaat toch ook niet ook al is het een gebruikelijke term.
Gothic is die oude meuk in het begin van dit Topic en tegenwoordig is dat ook Industrial oid.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wie ben jij om te zeggen dat het niet bestaat? Als een band zich zo noemt bestaat het
Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn, dus het bestaat, dat heb ik net gezegd. En nee, ik ga er niet naar luisteren, niet naar WT, niet naar Evanescence en niet naar de vele andere bands die door velen als gothic metal bestempeld worden.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga maar lekker Gothic Metal luisteren en zo...En vooral Within Temptation roepen en Evanescence kan er ook nog wel bij.
Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn. Wat houd Gothic Metal volgens jou dan in?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_metalquote:Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Maar het probleem is dat de meeste zich niet eens zo noemen.![]()
Bestempelen van 'fans' is iets anders dan feiten.quote:Op maandag 6 april 2009 21:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn, dus het bestaat, dat heb ik net gezegd. En nee, ik ga er niet naar luisteren, niet naar WT, niet naar Evanescence en niet naar de vele andere bands die door velen als gothic metal bestempeld worden.
Niet onderbouwde stellingen van jou idem dito.quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Bestempelen van 'fans' is iets anders dan feiten.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef Ritmo het volgende:![]()
Als Sharon zoiets als dit nou gewoon vaker doet.
Hoe kan ik iets onderbouwen (Of goed onderbouwen) als ik half weet wat Gothic precies inhoud qua levensstijl (En niemand weet dat volgens mijn) Gothic is geen term zoals Death bijvoorbeeld. Ik zeg toch ook niet Moslim Metal.quote:Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Niet onderbouwde stellingen van jou idem dito.
Welke andere uiterst gangbare benamingen voor metal-stijlen wil je nog meer gaan ontkennen? Oftewel, wat bestaat wél echt, volgens jou?quote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets onderbouwen (Of goed onderbouwen) als ik half weet wat Gothic precies inhoud qua levensstijl (En niemand weet dat volgens mijn) Gothic is geen term zoals Death bijvoorbeeld. Ik zeg toch ook niet Moslim Metal.
Blijkbaar kun je het niet onderbouwen, je kunt het alleen herhalen. Dat maakt het echter niet opeens waar. Het is geen term, maar wel een gebruikelijke term (allebei je eigen woorden).quote:Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Hoe kan ik iets onderbouwen (Of goed onderbouwen) als ik half weet wat Gothic precies inhoud qua levensstijl (En niemand weet dat volgens mijn) Gothic is geen term zoals Death bijvoorbeeld. Ik zeg toch ook niet Moslim Metal.
Gothic Metal is het enige waar ik steeds over struikel, dit is niet erg. Maargoed wat hou Gothic Metal volgens jou in dan?quote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Welke andere uiterst gangbare benamingen voor metal-stijlen wil je nog meer gaan ontkennen? Oftewel, wat bestaat wél echt, volgens jou?
Ik had hier niet meer willen reageren maar dit is echt te erg...
Ben je gehandicapt of zo? Google het maar, dan leer je ook eens wat.quote:Op maandag 6 april 2009 21:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Gothic Metal is het enige waar ik steeds over struikel, dit is niet erg. Maargoed wat hou Gothic Metal volgens jou in dan?
Ik ben niet diegene die het anders noemt, dingen wat ik niet weet kan ik niet onderbouwen, zo ook niet Gothic Metal, maar wat ik wel weet is dat Gothic Metal een term is wat vaak gebruikt word voor dit soort muziek stromingen (Als Metal al een wijf bevat word het al Gothic genoemd), maar als je nou precies gaat kijken naar de muziek die ze maken heeft het wel een ander naampje dan Gothic Metal.quote:Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dus het komt er op neer dat het niet bestaat omdat jij het anders noemt, veel verder kan ik tot nu toe niet komen. En nee, ik vind het geen overtuigende argumentatie.
Op Google kom je geen specifieke antwoorden tegen omdat niemand weet wat Gothic nou precies inhoud qua levensstijl.quote:Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ben je gehandicapt of zo? Google het maar, dan leer je ook eens wat.
Je begint je zelf aardig tegen te spreken, vind je ook niet? En ik heb je gelijk even verbeterd. Muziekgenres hoef je niet te benaderen als exacte wetenschap hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 21:43 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die het anders noemt, dingen wat ik niet weet kan ik niet onderbouwen, zo ook niet Gothic Metal, maar wat ik wel weet is dat Gothic Metal een term is wat vaak gebruikt word voor dit soort muziek stromingen (Als Metal al een wijf bevat word het al Gothic genoemd), maar als je nou precies gaat kijken naar de muziek die ze maken heeft het geef ik het wel een ander naampje dan Gothic Metal.
Je snapt me post waarschijnlijk niet eens. Een voorbeeld is dat je een TV een TV gaat noemen maar als het er op aankomt welk merk het is noem je het toch ook geen TV in plaats van een Samsung oid.quote:Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je begint je zelf aardig tegen te spreken, vind je ook niet? En ik heb je gelijk even verbeterd. Muziekgenres hoef je niet te benaderen als exacte wetenschap hoor.
Ik snap al de hele tijd niet hoe je erbij komt dat een algemeen geaccepteerde term niet bestaat.quote:Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je snapt me post waarschijnlijk niet eens.
Meer verduidelijkingen kan ik je niet geven. Laat ik het zo zeggen: Een geaccepteerde term bestaat wel, maar als je het allemaal eens beter gaat bekijken kom je er gewoon achter dat het een apart genre is in plaats van de zogenaamde verzamelnaam 'Gothic Metal', bijvoorbeeld bij After Forever Melodic Metal.quote:Op maandag 6 april 2009 21:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik snap al de hele tijd niet hoe je erbij komt dat een algemeen geaccepteerde term niet bestaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |