abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67773285
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:01 schreef sinadO het volgende:

[..]

Lol 'wel wat weten'...
Laat maar hoor, mr expert. Je hebt gelijk. Het is geen gothic. Kun je weer goed slapen vannacht.
Roken is lekker
  maandag 6 april 2009 @ 21:11:01 #77
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67773543
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ga eerst maar eens leren wat Gothic Metal is. (Term bestaat niet eens)
Omdat jij het anders noemt? Wat een onzin, het is een heel gebruikelijke term hoor, of je het nou leuk vindt of niet.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_67773742
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Omdat jij het anders noemt? Wat een onzin, het is een heel gebruikelijke term hoor, of je het nou leuk vindt of niet.
Gebruikelijke term, maar het bestaat niet. Love Metal bestaat toch ook niet ook al is het een gebruikelijke term.

Gothic is die oude meuk in het begin van dit Topic en tegenwoordig is dat ook Industrial oid.
Roken is lekker
pi_67773757

Als Sharon zoiets als dit nou gewoon vaker doet.
-
  maandag 6 april 2009 @ 21:17:48 #80
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67773870
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Gebruikelijke term, maar het bestaat niet.
Tafel, een bekend woord, maar het bestaat niet.

Argumentatie? Blijkbaar niet nodig, gewoon onzin roepen alsof het waar is.
pi_67774058
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Tafel, een bekend woord, maar het bestaat niet.

Argumentatie? Blijkbaar niet nodig, gewoon onzin roepen alsof het waar is.
Ga maar lekker Gothic Metal luisteren en zo... En vooral Within Temptation roepen en Evanescence kan er ook nog wel bij.

Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn. Wat houd Gothic Metal volgens jou dan in?
Roken is lekker
pi_67774169
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Gebruikelijke term, maar het bestaat niet. Love Metal bestaat toch ook niet ook al is het een gebruikelijke term.

Gothic is die oude meuk in het begin van dit Topic en tegenwoordig is dat ook Industrial oid.
Wie ben jij om te zeggen dat het niet bestaat? Als een band zich zo noemt bestaat het
pi_67774191
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:23 schreef Siniti het volgende:

[..]

Wie ben jij om te zeggen dat het niet bestaat? Als een band zich zo noemt bestaat het

Maar het probleem is dat de meeste zich niet eens zo noemen.
Roken is lekker
  maandag 6 april 2009 @ 21:25:05 #84
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67774238
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ga maar lekker Gothic Metal luisteren en zo... En vooral Within Temptation roepen en Evanescence kan er ook nog wel bij.

Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn. Wat houd Gothic Metal volgens jou dan in?
Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn, dus het bestaat, dat heb ik net gezegd. En nee, ik ga er niet naar luisteren, niet naar WT, niet naar Evanescence en niet naar de vele andere bands die door velen als gothic metal bestempeld worden.
pi_67774282
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:24 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Maar het probleem is dat de meeste zich niet eens zo noemen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gothic_metal

Er bestaat een wikipedia pagina, dus het bestaat.
pi_67774284
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Er is geen argumentatie nodig voor dingen die waar zijn, dus het bestaat, dat heb ik net gezegd. En nee, ik ga er niet naar luisteren, niet naar WT, niet naar Evanescence en niet naar de vele andere bands die door velen als gothic metal bestempeld worden.
Bestempelen van 'fans' is iets anders dan feiten.

Maargoed. Ik ga denk ik Fok!-Metal maken.
Roken is lekker
  maandag 6 april 2009 @ 21:27:19 #87
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67774322
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Bestempelen van 'fans' is iets anders dan feiten.
Niet onderbouwde stellingen van jou idem dito.
pi_67774503
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:15 schreef Ritmo het volgende:

Als Sharon zoiets als dit nou gewoon vaker doet.

wat een bagger, slechte trance gecombineerd met vreselijk gejank.
  maandag 6 april 2009 @ 21:33:17 #89
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_67774555
Een slet die kan moonwalken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_67774581
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:27 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Niet onderbouwde stellingen van jou idem dito.
Hoe kan ik iets onderbouwen (Of goed onderbouwen) als ik half weet wat Gothic precies inhoud qua levensstijl (En niemand weet dat volgens mijn) Gothic is geen term zoals Death bijvoorbeeld. Ik zeg toch ook niet Moslim Metal.
Roken is lekker
pi_67774803
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Hoe kan ik iets onderbouwen (Of goed onderbouwen) als ik half weet wat Gothic precies inhoud qua levensstijl (En niemand weet dat volgens mijn) Gothic is geen term zoals Death bijvoorbeeld. Ik zeg toch ook niet Moslim Metal.
Welke andere uiterst gangbare benamingen voor metal-stijlen wil je nog meer gaan ontkennen? Oftewel, wat bestaat wél echt, volgens jou?

Ik had hier niet meer willen reageren maar dit is echt te erg...
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  maandag 6 april 2009 @ 21:38:50 #92
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67774836
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:33 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Blijkbaar kun je het niet onderbouwen, je kunt het alleen herhalen. Dat maakt het echter niet opeens waar. Het is geen term, maar wel een gebruikelijke term (allebei je eigen woorden).

Dus het komt er op neer dat het niet bestaat omdat jij het anders noemt, veel verder kan ik tot nu toe niet komen. En nee, ik vind het geen overtuigende argumentatie.
pi_67774854
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef sinadO het volgende:

[..]

Welke andere uiterst gangbare benamingen voor metal-stijlen wil je nog meer gaan ontkennen? Oftewel, wat bestaat wél echt, volgens jou?

Ik had hier niet meer willen reageren maar dit is echt te erg...
Gothic Metal is het enige waar ik steeds over struikel, dit is niet erg. Maargoed wat hou Gothic Metal volgens jou in dan?
Roken is lekker
pi_67774977
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:39 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Gothic Metal is het enige waar ik steeds over struikel, dit is niet erg. Maargoed wat hou Gothic Metal volgens jou in dan?
Ben je gehandicapt of zo? Google het maar, dan leer je ook eens wat.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_67775043
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]
Dus het komt er op neer dat het niet bestaat omdat jij het anders noemt, veel verder kan ik tot nu toe niet komen. En nee, ik vind het geen overtuigende argumentatie.
Ik ben niet diegene die het anders noemt, dingen wat ik niet weet kan ik niet onderbouwen, zo ook niet Gothic Metal, maar wat ik wel weet is dat Gothic Metal een term is wat vaak gebruikt word voor dit soort muziek stromingen (Als Metal al een wijf bevat word het al Gothic genoemd), maar als je nou precies gaat kijken naar de muziek die ze maken heeft het wel een ander naampje dan Gothic Metal.
Roken is lekker
pi_67775226
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:41 schreef sinadO het volgende:

[..]

Ben je gehandicapt of zo? Google het maar, dan leer je ook eens wat.
Op Google kom je geen specifieke antwoorden tegen omdat niemand weet wat Gothic nou precies inhoud qua levensstijl.
Roken is lekker
  maandag 6 april 2009 @ 21:48:12 #97
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67775277
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:43 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik ben niet diegene die het anders noemt, dingen wat ik niet weet kan ik niet onderbouwen, zo ook niet Gothic Metal, maar wat ik wel weet is dat Gothic Metal een term is wat vaak gebruikt word voor dit soort muziek stromingen (Als Metal al een wijf bevat word het al Gothic genoemd), maar als je nou precies gaat kijken naar de muziek die ze maken heeft het geef ik het wel een ander naampje dan Gothic Metal.
Je begint je zelf aardig tegen te spreken, vind je ook niet? En ik heb je gelijk even verbeterd. Muziekgenres hoef je niet te benaderen als exacte wetenschap hoor.
pi_67775504
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Je begint je zelf aardig tegen te spreken, vind je ook niet? En ik heb je gelijk even verbeterd. Muziekgenres hoef je niet te benaderen als exacte wetenschap hoor.
Je snapt me post waarschijnlijk niet eens. Een voorbeeld is dat je een TV een TV gaat noemen maar als het er op aankomt welk merk het is noem je het toch ook geen TV in plaats van een Samsung oid.

En het 2d heb je gelijk in.
Roken is lekker
  maandag 6 april 2009 @ 21:54:21 #99
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_67775586
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:52 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Je snapt me post waarschijnlijk niet eens.
Ik snap al de hele tijd niet hoe je erbij komt dat een algemeen geaccepteerde term niet bestaat.
pi_67775785
quote:
Op maandag 6 april 2009 21:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ik snap al de hele tijd niet hoe je erbij komt dat een algemeen geaccepteerde term niet bestaat.
Meer verduidelijkingen kan ik je niet geven. Laat ik het zo zeggen: Een geaccepteerde term bestaat wel, maar als je het allemaal eens beter gaat bekijken kom je er gewoon achter dat het een apart genre is in plaats van de zogenaamde verzamelnaam 'Gothic Metal', bijvoorbeeld bij After Forever Melodic Metal.
Roken is lekker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')