abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67771877
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:30 schreef Siniti het volgende:

[..]

AUDIOFIEL DAT ZEI IK TOCH!?!?!?!?
Passie voor muziek.
Roken is lekker
pi_67771906
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:30 schreef sinadO het volgende:

[..]

Wat?
A U D I O F I E L
pi_67771932
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Oh zo, ik dacht dat ik jou in een hokje moest plaatsen. Ik wil je niet aanraken, sorry.

En Epica is Symphonic Metal en After Forever Melodic Metal, WT geen idee ik weet dat de eerste album en MCD Doom Metal was en daarna Symphonic Rock en toen ben ik gestopt met luisteren.

Klaar doei.
Godsamme... autist.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_67771980
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef sinadO het volgende:

[..]

Godsamme... autist.
Heeft niets met autistisch iets te maken, meer met weten...
Roken is lekker
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 6 april 2009 @ 20:35:17 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_67772027
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:31 schreef geelkuikentje het volgende:
The Gathering is toch wel Gothic
Altijd wel geweten dat die tweakers rare mensen waren.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_67772029
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:34 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Heeft niets met autistisch iets te maken, meer met weten...
Maakt dat 'weten' je gelukkig?
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_67772095
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef sinadO het volgende:

[..]

Maakt dat 'weten' je gelukkig?
Het kan voor sommige een gelukkig iets zijn, als je dingen weet is het handig maar het maakt mijn niet gelukkig.

Handig in de zin als je bijvoorbeeld nieuwe bandjes zoekt in dezelfde genre. Jij bent zeker zoeen die geen verschil weet tussen Black en Death Metal?
Roken is lekker
pi_67772151
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:32 schreef Siniti het volgende:

[..]

A U D I O F I E L
Triest dat die dat heeft als ondertitel, maar niet weten wat het betekent.
Roken is lekker
pi_67772247
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:38 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Triest dat die dat heeft als ondertitel, maar niet weten wat het betekent.
Hij is gewoon een audiofiel!!!
pi_67772290
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Het kan voor sommige een gelukkig iets zijn, als je dingen weet is het handig maar het maakt mijn niet gelukkig.

Handig in de zin als je bijvoorbeeld nieuwe bandjes zoekt in dezelfde genre. Jij bent zeker zoeen die geen verschil weet tussen Black en Death Metal?
Gast, eerlijk waar. Ik luister muziek, geen genres. Ik koop elke maand de Aardschok en zoek dan uit wat me interessant lijkt. Ongeacht het genre. Er staan hier een kleine duizend metal cd's in de kast. En nee, het interesseert me geen zak of het gothic mag heten of melodic of wtf dan ook. Ik noem het muziek, als dat mag van jou.
pi_67772353
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:35 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Altijd wel geweten dat die tweakers rare mensen waren.
Kom nooit op die site behalve voor de pricewatch, dus ben niet bepaald een tweaker
pi_67772404
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:41 schreef sinadO het volgende:

[..]

Gast, eerlijk waar. Ik luister muziek, geen genres. Ik koop elke maand de Aardschok en zoek dan uit wat me interessant lijkt. Ongeacht het genre. Er staan hier een kleine duizend metal cd's in de kast. En nee, het interesseert me geen zak of het gothic mag heten of melodic of wtf dan ook. Ik noem het muziek, als dat mag van jou.
Doe wat je wil.
Jij maakt er een drama van omdat ik je verbeter op je fouten.
Roken is lekker
pi_67772442
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:37 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Jij bent zeker zoeen die geen verschil weet tussen Black en Death Metal?
Waarom zou je dit verschil WILLEN weten? Het klinkt allemaal toch even kut

Jij bent zeker zo'n type die blij is dat elke metal band een eigen genre bij zijn muziek propt, zodat er hoempa-metal, extreme-metal en dergelijke ontstaan?
pi_67772471
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:44 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Doe wat je wil.
Jij maakt er een drama van omdat ik je verbeter op je fouten.
Lijkt mij eerder dat jij autistisch genoeg bent om die 'fout' te willen verbeteren.
pi_67772490
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:

[..]

Waarom zou je dit verschil WILLEN weten? Het klinkt allemaal toch even kut

Jij bent zeker zo'n type die blij is dat elke metal band een eigen genre bij zijn muziek propt, zodat er hoempa-metal, extreme-metal en dergelijke ontstaan?
Zoals ik al zei: Passie voor muziek en dan weet je dit soort dingen, daar is niets vreemds aan.
Roken is lekker
pi_67772491
Symphony of Sorrow is het enige acceptabele aan gothic muziek, de rest is voor mietjes.
pi_67772545
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Passie voor muziek en dan weet je dit soort dingen, daar is niets vreemds aan.
Ik vind het vreemd dat er honderden verschillende metal-genres zijn en als je het dan gewoon metal noemt worden ze boos

Voor iemand die er niet in is geïnteresseerd klinkt het allemaal hetzelfde.
pi_67772769
Heb zat takkeherrie op mijn schijf staan dat ik echt gewoon onder metal gooi ook al klopt dat niet.
Zoals: The Lucifer Principle, Orlac, Nile, Killswitch Engage, Hollenthon.
Is vast niet allemaal hetzelfde. Klinkt allemaal wel leuk
pi_67772816
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:46 schreef sinadO het volgende:

[..]

Lijkt mij eerder dat jij autistisch genoeg bent om die 'fout' te willen verbeteren.
Ik ga niet in herhalingen vallen.
Roken is lekker
pi_67772887
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:52 schreef geelkuikentje het volgende:
Heb zat takkeherrie op mijn schijf staan dat ik echt gewoon onder metal gooi ook al klopt dat niet.
Zoals: The Lucifer Principle, Orlac, Nile, Killswitch Engage, Hollenthon.
Is vast niet allemaal hetzelfde. Klinkt allemaal wel leuk
Mensen maken er een ophef van dat ik een fout verbeter op een Forum.
Het interesseerd mijn vrij weinig wat iemand doet, maar als je op een Forum iets gaat plaatsen wat niet klopt kunnen er mensen (Die wel wat weten van muziek waarschijnlijk) je verbeteren.
Roken is lekker
pi_67772904
Hey The Lucifer Principle, ik heb daar nog een teringoude demotape van (idd, zo oud dat er nog casette's bestonden ), toen ze nog Morbid Vision heetten. De pa van een vriend was hun manager toen .
pi_67772959
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Sapstengel het volgende:
Hey The Lucifer Principle, ik heb daar nog een teringoude demotape van (idd, zo oud dat er nog casette's bestonden ), toen ze nog Morbid Vision heetten. De pa van een vriend was hun manager toen .
Verkapte-kijk-mij-eens-veel-over-deze-band-weten-post
pi_67772982
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:55 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Het interesseerd mijn vrij weinig wat iemand doet, maar als je op een Forum iets gaat plaatsen wat niet klopt kunnen er mensen (Die wel wat weten van muziek waarschijnlijk) je verbeteren.
Moet je helemaal niet mee zitten
pi_67773148
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:55 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Lol 'wel wat weten'...
Laat maar hoor, mr expert. Je hebt gelijk. Het is geen gothic. Kun je weer goed slapen vannacht.
pi_67773197
quote:
Op maandag 6 april 2009 20:57 schreef Siniti het volgende:

[..]

Verkapte-kijk-mij-eens-veel-over-deze-band-weten-post
Mjah maar of ik er trots op moet zijn.. Metal is niet echt mijn ding namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')