Nee, ben nu Pink Floyd aant luisterenquote:Op maandag 6 april 2009 20:08 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ga je toch lekker 50 cent luisteren of zo
quote:
Ga eerst maar eens leren wat Gothic Metal is.quote:Op maandag 6 april 2009 20:11 schreef sinadO het volgende:
WT is trouwens idd zwaar irritant. Ik krijg hoofdpijn van dat mens. En de muziek is wel erg tam, zelfs voor gothic metal. Beter luister je After Forever en Epica.
Inderdaad, dat is een groot fout geweest, maar de muziek was wel een stukje beter (Véél beter zelfs) dan vanaf Mother Earth.quote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Desunoto het volgende:
De growls op Enter waren nou echt niet geweldig hoor, als je daar op doelt.
Ben blij dat ze daar vanaf zijn.
Jonge, het zal me een zorg zijn. Als ik die vergelijking wil maken maak ik die. Lutser.quote:Op maandag 6 april 2009 20:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ga eerst maar eens leren wat Gothic Metal is.(Term bestaat niet eens) WT is allang geen Metal meer en After Forever en Epica is nooit Gothic geweest.
Ben het met je eens tot de 'quote:Op maandag 6 april 2009 20:17 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is een groot fout geweest, maar de muziek was wel een stukje beter (Véél beter zelfs) dan vanaf Mother Earth.
Audiofielenquote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jonge, het zal me een zorg zijn. Als ik die vergelijking wil maken maak ik die. Lutser.
Maar licht me in, vrijdenker dat je d'r loopt, in welk hokje moet ik het zetten?
Oh ja, en ook: Alice Cooper
Ik vind het een vaag genre. Maar ik zou ze niet bij gothic gooien.quote:Op maandag 6 april 2009 20:20 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb nog wel Lacuna Coil liggen. Mag dat wel dan in het genre Gothic?
quote:Op maandag 6 april 2009 20:19 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jonge, het zal me een zorg zijn. Als ik die vergelijking wil maken maak ik die. Lutser.
Maar licht me in, vrijdenker dat je d'r loopt, in welk hokje moet ik het zetten?
Oh ja, en ook: Alice Cooper
Ik weet ze niet te plaatsen. Vind het wel lekker klinkenquote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind het een vaag genre. Maar ik zou ze niet bij gothic gooien.
Hokjesdenkersquote:Op maandag 6 april 2009 20:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik verbeter je alleen, voordat je weer een fout maakt. Je zegt toch ook niet dat 50Cent Hardcore maakt.
Ik plaats je in het hokje Emo, omdat die meestal ook zitten te janken als ze het verkeerd hebben.
quote:Op maandag 6 april 2009 20:23 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik weet ze niet te plaatsen. Vind het wel lekker klinkennet als WT.
Ja leuk, wil je me aanraken of zo? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Welk hokje?quote:
AUDIOFIEL DAT ZEI IK TOCH!?!?!?!?quote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja leuk, wil je me aanraken of zo? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Welk hokje?
Wat?quote:
Oh zo, ik dacht dat ik jou in een hokje moest plaatsen.quote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ja leuk, wil je me aanraken of zo? Je hebt nog steeds geen antwoord gegeven. Welk hokje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |