Ah ok. En idd dat is een geweldige track.quote:Op maandag 13 april 2009 02:41 schreef Laton het volgende:
[..]
lekker, maar hij wist me nog niet zo te pakken als die lunar orbiter. wat een tijdloze schoonheid heeft die track
prachtigquote:Op maandag 13 april 2009 03:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ah ok. En idd dat is een geweldige track.
Hier een oude track van Andreas Tilliander:
Zojuist eens helemaal geluisterd en ik moet zeggen dat het een heerlijk album is om naar te luisteren.. Veel coole vocal bijdrages ook.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:01 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Vers van de pers en lekker!
Binnenkort dus weer mooie platen te verwachten. Het klinkt veelbelovend. Een voorproefje:quote:Sometimes a path meanders for so long, it intersects the beginning.
I've been a huge fan of dub-techno for more than a decade, yet somehow completely avoided (unintentionally) the creative boat that took many of my musical colleagues on a sonic rastafari. I've just recently decided to explore that trodden path for myself, fully aware that the ground-breaking had done been broke, and my only goal now was to pay tribute to a sound that has inspired me for a long long time. In the coming months I will be producing a series of tracks in this genre for DJ's to hopefully work into their sets. Here's a first offering of where things are headed in my studio for a bit.
die voorproef staat gratis op zijn eigen site gast en die andere is een legale mixdownload en orhwert biedt die shit gratis aan.quote:Op woensdag 15 april 2009 00:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen downloads aanbieden in MUZ!!!
Verstandig. Probeer in het vervolg wat verstandiger te lezen en vooral de context te bevatten. Voor iemand die graag mod. speelt (for some reason; het is een hondentaak anyway) lees je wel erg matig.quote:Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef Da_Ripper het volgende:
Na een goede nacht rust heb ik de linkjes wat verder uitgeplozen ... en idd, de set door Twerk (Shawn Jamison Hatfield) heeft tie vrijgegegeven op zijn blog ... mea culpa, Twerk.
Omdat we toch liever een link zien naar de site dan naar de 'directe download', kunnen jullie hem hier vinden: http://shawnhatfield.blogspot.com/
Op diezelfde blog staat ook de preview van zijn nieuwe werk.
@ Yorrit; na even wat ge-googled te hebben, vond ik Ohrwert's - Ninth Reduct ook terug. Ik heb jou link vervangen door die van zijn audioblog, dit omdat die dus niet in beheer was Ohrwert zelf.
Dit uitpluizen/verifiëren kost ons weer een hoop tijd, vandaar dat dodgy-linkjes gedelete worden.
Now, to get back On-Topic ... zal de dl's vanavond 's aanzetten
Ik schud jou met alle plezier de hand, want ik weet dat jij een voorliefde hebt voor 'onze' muziek. Dat waardeer ik ook zeer en ik waardeer jouw bijdrages / commentaar ook. Ik besluit dan ook met een plaat voor u (en eigenlijk allen):quote:Op donderdag 16 april 2009 17:24 schreef teknomist het volgende:
Laten we elkaar de hand schudden en verder praten over dubtechno.
Meestal is modden in MUZ best een luizenleven hoor, maar wat betreft linkjes/downloads is het soms een kriem ...quote:Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef Twerk het volgende:
Verstandig. Probeer in het vervolg wat verstandiger te lezen en vooral de context te bevatten. Voor iemand die graag mod. speelt (for some reason; het is een hondentaak anyway) lees je wel erg matig.
Anderzijds is het ok dat je de links weer terugplaatst. Al doet het pijn aan mijn ogen om te lezen met hoe weinig idee van zaken je de muzikale kunststukjes omschrijft/linkt. Laat dat maar aan mensen als ik over. Ok?
andy stott is meestal dope!quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:06 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik schud jou met alle plezier de hand, want ik weet dat jij een voorliefde hebt voor 'onze' muziek. Dat waardeer ik ook zeer en ik waardeer jouw bijdrages / commentaar ook. Ik besluit dan ook met een plaat voor u (en eigenlijk allen):
Enjoy.![]()
thanks Gquote:Op vrijdag 17 april 2009 09:07 schreef Da_Ripper het volgende:
@ Yorrit; nice work on your 'Semilanceata'
Dat nieuwe album van Pendle Coven is vetjes.quote:Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef Yorrit het volgende:
[..]
andy stott is meestal dope!
deed vorig jaar op todaysart ook een lekker setje.. pendle coven was toen ook DE shit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |