abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 03:06:10 #101
237059 Twerk
The Spurs
pi_67968676
quote:
Op maandag 13 april 2009 02:41 schreef Laton het volgende:

[..]

lekker, maar hij wist me nog niet zo te pakken als die lunar orbiter. wat een tijdloze schoonheid heeft die track
Ah ok. En idd dat is een geweldige track.

Hier een oude track van Andreas Tilliander:

The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67968703
quote:
Op maandag 13 april 2009 03:06 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ah ok. En idd dat is een geweldige track.

Hier een oude track van Andreas Tilliander:

prachtig
underground forever baby
pi_67970155
nieuwe netrelease van ohrwert:-knip-

[ Bericht 66% gewijzigd door Da_Ripper op 15-04-2009 00:14:19 ]
  maandag 13 april 2009 @ 20:13:13 #104
237059 Twerk
The Spurs
pi_67984482
quote:
Op zaterdag 11 april 2009 16:01 schreef teknomist het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Vers van de pers en lekker!
Zojuist eens helemaal geluisterd en ik moet zeggen dat het een heerlijk album is om naar te luisteren.. Veel coole vocal bijdrages ook.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 14 april 2009 @ 18:55:21 #105
237059 Twerk
The Spurs
pi_68014926
Goed nieuws! Twerk aka Shawn Hatfield (Force Inc, Mille Plateaux & Context o.a.) is weer bezig met produceren na een lange break.
quote:
Sometimes a path meanders for so long, it intersects the beginning.

I've been a huge fan of dub-techno for more than a decade, yet somehow completely avoided (unintentionally) the creative boat that took many of my musical colleagues on a sonic rastafari. I've just recently decided to explore that trodden path for myself, fully aware that the ground-breaking had done been broke, and my only goal now was to pay tribute to a sound that has inspired me for a long long time. In the coming months I will be producing a series of tracks in this genre for DJ's to hopefully work into their sets. Here's a first offering of where things are headed in my studio for a bit.
Binnenkort dus weer mooie platen te verwachten. Het klinkt veelbelovend. Een voorproefje:

-knip-

//

En een nieuwe Djset van hem:

Link:
-knip-

[ Bericht 3% gewijzigd door Da_Ripper op 15-04-2009 00:14:45 ]
pi_68027137
http://www.residentadvisor.net/review-view.aspx?id=5861

al een tijdje op zoek naar deze .. iemand hier ermee bekend ?
underground forever baby
  woensdag 15 april 2009 @ 00:16:04 #107
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68027330
Geen downloads aanbieden in MUZ!!!
Wat je vindt, ...
pi_68027466
quote:
Op woensdag 15 april 2009 00:16 schreef Da_Ripper het volgende:
Geen downloads aanbieden in MUZ!!!
die voorproef staat gratis op zijn eigen site gast en die andere is een legale mixdownload en orhwert biedt die shit gratis aan.
underground forever baby
  woensdag 15 april 2009 @ 00:30:06 #109
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_68027653
Ik snap wel dat je je mede-users op de hoogte wil brengen van nieuwe/dikke setjes/tracks e.d.
Maar tis onbegonnen werk voor ons MUZ-modjes om ieder linkje na te gaan of het daadwerkelijk vrijgegeven is door de artiest en/of verspreid wordt via zijn/haar site.

In a nutshell komt het hier op neer::
  • je moet geen dingen delen, die niet de jouwe zijn om te delen; als een band of deejay iets in het circuit gooit, wil nog niet zeggen dat jij het ook mag
  • wij bespreken in onze topics muziek en moeten niet afglijden naar een 'hé, heb jij voor mij'-uitwisselingsforum
  • Fok! wil zich, ongeacht welke wettelijke ruimte dan ook, zijn vingers niet branden aan dit soort links

Graag begrip hiervoor...
  • Wat je vindt, ...
      woensdag 15 april 2009 @ 00:56:45 #110
    237059 Twerk
    The Spurs
    pi_68028093
    Door in MUZ FB & FAQ - Modders Finest

[ Bericht 46% gewijzigd door belsen op 15-04-2009 07:17:13 ]
      woensdag 15 april 2009 @ 01:01:22 #111
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_68028150
    Voor al uw vragen en/of opmerkingen verwijs ik u graag naar het MUZ FB & FAQ - Modders Finest

On-topic graag ... en Twerk; ik neem je verzoek mee

[ Bericht 33% gewijzigd door Da_Ripper op 15-04-2009 01:07:10 ]
    Wat je vindt, ...
      woensdag 15 april 2009 @ 11:09:33 #112
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_68033753
    Na een goede nacht rust heb ik de linkjes wat verder uitgeplozen ... en idd, de set door Twerk (Shawn Jamison Hatfield) heeft tie vrijgegegeven op zijn blog ... mea culpa, Twerk.
    Omdat we toch liever een link zien naar de site dan naar de 'directe download', kunnen jullie hem hier vinden: http://shawnhatfield.blogspot.com/
    Op diezelfde blog staat ook de preview van zijn nieuwe werk.

@ Yorrit; na even wat ge-googled te hebben, vond ik Ohrwert's - Ninth Reduct ook terug. Ik heb jou link vervangen door die van zijn audioblog, dit omdat die dus niet in beheer was Ohrwert zelf.

Dit uitpluizen/verifiëren kost ons weer een hoop tijd, vandaar dat dodgy-linkjes gedelete worden.

Now, to get back On-Topic ... zal de dl's vanavond 's aanzetten
    Wat je vindt, ...
    pi_68036801
    underground forever baby
    pi_68040417
    ripper je bent echt onmogelijk!

ik zet m gewoon weer neer hoor, is gewoon door Arjen (ohrwert) zelf op archive gezet.
    http://www.archive.org/details/Ninth_Reduct

er staat zelfs bij OPEN SOURCE AUDIO
    pi_68040759
    dan gebruik ik dit moment even om een linkje te poster wat zeker mag, ik heb het namelijk zelf gemaakt ;+ benieuwd wat de liefhebbers er van vinden.. het is een track uit begin december

http://www.mediafire.com/?2kywmyqnzk2
    pi_68042490
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      donderdag 16 april 2009 @ 16:06:33 #117
    237059 Twerk
    The Spurs
    pi_68075687
    En natuurlijk de B-kant van de al eerder gelinkte essentiele plaat:

Lowfour = Andreas Tilliander. Enjoy.
      donderdag 16 april 2009 @ 16:28:25 #118
    237059 Twerk
    The Spurs
    pi_68076481
    quote:
    Op woensdag 15 april 2009 11:09 schreef Da_Ripper het volgende:
    Na een goede nacht rust heb ik de linkjes wat verder uitgeplozen ... en idd, de set door Twerk (Shawn Jamison Hatfield) heeft tie vrijgegegeven op zijn blog ... mea culpa, Twerk.
    Omdat we toch liever een link zien naar de site dan naar de 'directe download', kunnen jullie hem hier vinden: http://shawnhatfield.blogspot.com/
    Op diezelfde blog staat ook de preview van zijn nieuwe werk.

@ Yorrit; na even wat ge-googled te hebben, vond ik Ohrwert's - Ninth Reduct ook terug. Ik heb jou link vervangen door die van zijn audioblog, dit omdat die dus niet in beheer was Ohrwert zelf.

Dit uitpluizen/verifiëren kost ons weer een hoop tijd, vandaar dat dodgy-linkjes gedelete worden.

Now, to get back On-Topic ... zal de dl's vanavond 's aanzetten
    Verstandig. Probeer in het vervolg wat verstandiger te lezen en vooral de context te bevatten. Voor iemand die graag mod. speelt (for some reason; het is een hondentaak anyway) lees je wel erg matig.

Anderzijds is het ok dat je de links weer terugplaatst. Al doet het pijn aan mijn ogen om te lezen met hoe weinig idee van zaken je de muzikale kunststukjes omschrijft/linkt. Laat dat maar aan mensen als ik over. Ok?
      donderdag 16 april 2009 @ 16:45:15 #119
    237059 Twerk
    The Spurs
    pi_68077176

Enjoy.

[ Bericht 28% gewijzigd door Da_Ripper op 17-04-2009 08:57:21 ]
    pi_68078653
    Laten we elkaar de hand schudden en verder praten over dubtechno.

[ Bericht 77% gewijzigd door Da_Ripper op 17-04-2009 08:57:39 ]
    “Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
      vrijdag 17 april 2009 @ 02:06:15 #121
    237059 Twerk
    The Spurs
    pi_68094809
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 17:24 schreef teknomist het volgende:
    Laten we elkaar de hand schudden en verder praten over dubtechno.
    Ik schud jou met alle plezier de hand, want ik weet dat jij een voorliefde hebt voor 'onze' muziek. Dat waardeer ik ook zeer en ik waardeer jouw bijdrages / commentaar ook. Ik besluit dan ook met een plaat voor u (en eigenlijk allen):

Enjoy.

[ Bericht 4% gewijzigd door Da_Ripper op 17-04-2009 08:57:57 ]
      vrijdag 17 april 2009 @ 09:07:40 #122
    20211 Da_Ripper
    Follow your bliss
    pi_68096906
    Mooi dat het allemaal vanzelf weer goed is gekomen, maar heb het toch even opgeruimd.
    quote:
    Op donderdag 16 april 2009 16:28 schreef Twerk het volgende:
    Verstandig. Probeer in het vervolg wat verstandiger te lezen en vooral de context te bevatten. Voor iemand die graag mod. speelt (for some reason; het is een hondentaak anyway) lees je wel erg matig.

Anderzijds is het ok dat je de links weer terugplaatst. Al doet het pijn aan mijn ogen om te lezen met hoe weinig idee van zaken je de muzikale kunststukjes omschrijft/linkt. Laat dat maar aan mensen als ik over. Ok?
    Meestal is modden in MUZ best een luizenleven hoor, maar wat betreft linkjes/downloads is het soms een kriem ...

@ Yorrit; nice work on your 'Semilanceata'
    Wat je vindt, ...
    pi_68104230
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 02:06 schreef Twerk het volgende:

[..]

Ik schud jou met alle plezier de hand, want ik weet dat jij een voorliefde hebt voor 'onze' muziek. Dat waardeer ik ook zeer en ik waardeer jouw bijdrages / commentaar ook. Ik besluit dan ook met een plaat voor u (en eigenlijk allen):

Enjoy.
    andy stott is meestal dope!
    deed vorig jaar op todaysart ook een lekker setje.. pendle coven was toen ook DE shit
    pi_68104238
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 09:07 schreef Da_Ripper het volgende:

@ Yorrit; nice work on your 'Semilanceata'
    thanks G
    pi_68107491
    quote:
    Op vrijdag 17 april 2009 12:42 schreef Yorrit het volgende:

[..]

andy stott is meestal dope!
    deed vorig jaar op todaysart ook een lekker setje.. pendle coven was toen ook DE shit
    Dat nieuwe album van Pendle Coven is vetjes.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')