Hoelaat ben je te horen Paultjuh?quote:Op maandag 6 april 2009 18:14 schreef Paul het volgende:
Ik ben nerveus voor Fokradio
Houd je zenuwen onder controle, en drink vantevoren nog gauw 3/4 flessen bier.quote:
Keequote:Op maandag 6 april 2009 19:20 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Houd je zenuwen onder controle, en drink vantevoren nog gauw 3/4 flessen bier.
Dan kom je wat losser.
Ik hoor je niet.quote:
Dan moet ik een nieuwe tentamenkans kopen a 80 euro (open universiteit, module die te lang op de plank gelegen heeft).quote:Op maandag 6 april 2009 19:26 schreef Adelante het volgende:
Wat is nou het ergste dat kan gebeuren? Een onvoldoende halen? Ohnoes!
Morgen mag ik een 1,2 halenquote:Op maandag 6 april 2009 21:55 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe tentamenkans kopen a 80 euro (open universiteit, module die te lang op de plank gelegen heeft).
Ik hoef trouwens maar een 5.5 te halen
Een tentamenkans kopen? wtf??quote:Op maandag 6 april 2009 21:55 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Dan moet ik een nieuwe tentamenkans kopen a 80 euro (open universiteit, module die te lang op de plank gelegen heeft).
Ik hoef trouwens maar een 5.5 te halen
Dat sowieso, ik was niet van plan met de hakken over de sloot het te halen.quote:Op maandag 6 april 2009 22:03 schreef padlarf het volgende:
[..]
Morgen mag ik een 1,2 halenMaar ik ga natuurlijk voor een 8!
Kwam ook door mij. Ik mag max iets van 1.5 jaar doen over een module, daarna moet ik voor een tentamen daarvoor betalenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |