Dan werd spelling zeker niet meegerekend, of je hebt geneukt met de leraar/lerares. Probeer eens te posten zonder spelfouten.quote:Op maandag 6 april 2009 17:47 schreef Eisoep het volgende:
had wel een 10 voor me klachtenbrief voor NL hoormaarja so what lekker belangrijk.
Mijn god, het wordt steeds erger!quote:Op maandag 6 april 2009 17:52 schreef Lakitu het volgende:
Oh TS is vrouw, dit verandert de zaak.Doe eens een foto posten hierzo
Op zijn tijd een voldoende vind ik genoeg.quote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft er dan werkelijk niemand voldoendes gehaald voor Nederlands op de middelbare, de <cerrorterror> zeg.
Dit heeft juist niets met kofschip te maken, tis nieteens een werkwoord.quote:Op maandag 6 april 2009 17:45 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owja, kofschipzat er nog over na te denken
Pics van wat?quote:
Doe eens een wilde gok.quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef leetzors het volgende:
Pics van wat?
Jij ook niet zo te zien.quote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft er dan werkelijk niemand voldoendes gehaald voor Nederlands op de middelbare, de <cerrorterror> zeg.
Misschien eens huiswerk maken, of leren voor je eindexamen een optie? Het is maar een idee hoor .... ik weet het ook niet.quote:Op maandag 6 april 2009 17:29 schreef Eisoep het volgende:
ik heb deze week examen voor mij beroepsgerichte vak.
dat is nog niet zo erg maar als je klaar ben om half 12 kan je gerust wachten tot 3 uurtot je je les weer kan volgen.
klacht: tussenuur dat veel te lang is.
het enige uitzicht wat ik heb is een cheap stationnetje,quote:Op maandag 6 april 2009 18:33 schreef Sapstengel het volgende:
Het is mooi weer, ga op een terras zitten, in het park, langs het water of iets, wat drinken erbij, eten en chillen. Zo kom je die 3 uur wel door toch?
Hadden wij elke vrijdag middag voordat we nog een uurtje scheikunde hadden.quote:Op maandag 6 april 2009 17:29 schreef Eisoep het volgende:
ik heb deze week examen voor mij beroepsgerichte vak.
dat is nog niet zo erg maar als je klaar ben om half 12 kan je gerust wachten tot 3 uurtot je je les weer kan volgen.
klacht: tussenuur dat veel te lang is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |