quote:
Ik ben ook pseudo-student, hoor. Krijg alleen beter betaaldquote:Op maandag 6 april 2009 16:55 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Er zijn toch ook nog studenten?
Gaat ´t weer een beetje babe?quote:Op maandag 6 april 2009 16:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Wij allemaal hoor![]()
En ik moet naar de sportschool, dus dat ga ik nu maar even doen. Geen zin, geen motivatie en een klote dag gehad op stage. Ik heb écht ff het gevoel dat ik even moet uithuilen, dus ik ga mama uit de klustroep trekken nu
Ja, want dan kan er kastruimte komen daar en kan ik hier eindelijk mijn kleding kwijt. Maar nu ga ik brood smeren voor morgen en douchenquote:
weet ik, maar die tref je vrij weinig vind ik.. dus ik ga vrolijk aan de slag met delen verwijderen zo..quote:Op maandag 6 april 2009 20:29 schreef Isabeau het volgende:
Een goede korst kan ook heel lekker zijn, DE
wil het daar een beetje mee lukken?quote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef Isabeau het volgende:
Nu nog even verzinnen wat ik de komende 1,5 uur ga doen. Stukje verder met mijn genealogie denk ik
Ik mag jouw pizza-stijl welquote:Op maandag 6 april 2009 20:28 schreef DarkElf het volgende:
hier ook pizza maar ik ga alles eraf snijden wat ik niet wil eten dus meestal blijft dan alleen een binnenrondstuk over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |